چادر مسافرتی فنری 10 نفره پلی استر سایبان دار

کد ch 67068

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,295,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره پلی استر سایبان دار یکی دیگر از جدیدترین انواع چادر سفری ایرانی بوده که متناسب با نیاز خانواده ها و گروه های کمپینگ طراحی و تولید شده است. وجه تمایز این محصول نسبت به نمونه های موجود در بازار مربوط به بخش ورودی و درب آن می باشد. در این قسمت برای راحتی شما در هنگام بارش برف و باران و یا روز های آفتابی یک سایبان سرخود تعبیه شده است. این سایبان ابعاد نسبتا کوچکی داشته اما شما می توانید برای استفاده از حداکثر فضای داخلی چادر مسافرتی تجهیزات و کفش های خود را در این قسمت قرار دهید. شما می توانید با وجود این سایبان از سالم و تمیز ماندن لوازم خود مطمئن باشید.


این چادر مسافرتی فنری بدنه ضدآب و با کیفیت داشته زیرا رویه آن از جنس پلی استر طراحی و تولید شده است. مدل سازه های این محصول فنری بوده به این صورت که در قسمت داخلی از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی به بدنه اصلی متصل می باشد. این اتصال مقاوم موجب می شود که چادر مسافرتی بدون دخالت دست و به محض خارج شدن از ساک حمل برای استفاده شما آماده گردد. توجه کنید که سازه های این چادر مسافرتی از باکیفیت ترین نوه فلز آلومینیوم و ضدزنگ طراحی و تولید شده که بدنه ای سبک و استحکام فوق العاده زیاد دارد. این محصول بر روی بدنه خود دارای سه عدد پنجره و یک درب بزرگ بوده تا در روز های افتابی بتوانید از نور کافی در فضای داخلی برخوردار شده که با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا از یک دمای مطبوع لذت ببرید. شما می توانید به مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس با قیمت ارزان اقدام به خرید چادر مسافرتی فنری ایرانی نمایید.

 نوع فنری
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری 10 نفره پلی استر سایبان دار

چادر مسافرتی فنری 10 نفره پلی استر سایبان دار یکی دیگر از کاربردی ترین انواع چادر مسافرتی تولید ایران بوده که در بالاترین سطح کیفیت قرار داشته و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. این چادر مسافرتی در ابعادی بزرگ تولید شده به همین دلیل برای استفاده خانواده ها و گروه های کمپینگ یک انتخاب ایده آل به شمار می رود. در این قسمت قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد سفر دارید توصیه می کنیم برای خرید چادر مسافرتی مناسب تا انتهای این بخش همراه با ما باشید.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین بخش ها در زمینه انتخاب و خرید چادر مسافرتی مربوط به میزان کیفیت و همچنین نوع جنس بدنه محصول می باشد. زیرا در صورت درجه کیفی بالا بوده که شما می توانید از چادر مسافرتی خود در تمامی چهار فصل سال استفاده کرده و در هنگام سفر به کوهستان ، کویر ، جنگل و... آن را به همراه ببرید. چادر مسافرتی فنری 10 نفره پلی استر سایبان دار یک محصول ضدآب و برای استفاده در تمامی نقاط ایران است. بدنه این محصول از مرغوب ترین پارچه ضدآب و ضداشعه پلی استر طراحی و تولید شده که دوام بالایی در برابر وزش باد ، بارش برف و باران و تابش مستقیم نور خورشید دارد. به همین دلیل بوده و ایمنی و راحتی شما را می تواند در زمان کمپینگ و سفر های گوناگون تامین کند. بخش کف چادر مسافرتی به صورت مدوام با زمین در تماس بوده و تمامی وزن و فشار وارده به کف را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل بوده که این قسمت از نوع پارچه پلی استر دولایه تولید شده است. سازه های این چادر مسافرتی از نوع فنری و با دوام ترین نوع فایبرگلاس می باشد. از سازه ها سبک و منعطف بوده و استحکام قابل توجهی دارد.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

راحتی شما در زمان استراحت در چادر مسافرتی مربوط به بخش ابعاد بدنه آن می باشد. چادر مسافرتی فنری 10 نفره پلی استر سایبان دار یک محصول زیبا با طول و عرضی برابر 280 سانتی متر بوده که یک مقیاس بزرگ به شمار می رود. این ابعاد برای استفاده 10 نفر بزرگسال به صورت نشسته و تا 5 الی 6 نفر بزرگسال به صورت دراز کش مناسب است. البته این میزان استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز داشته باشد. ارتفاع بدنه محصول نیز 180 سانتی متر است. این ارتفاع نسبتا بلند بوده که برای رفت و آمد تمامی سنین مناسب می باشد. وزن این چادر مسافرتی تنها 6 کیلوگرم است. با توجه به این وزن کم و همچنین مجهز بودن محصول به یک ساک حمل شما می توانید به راحتی و بدون خستگی در زمان کوهنوردی و یا حتی پیاده روی در طبیعت این چادر مسافرتی را به همراه ببرید.


طراحی بدنه چادر مسافرتی

یکی دیگر از مباحث مهم در زمینه انتخاب چادر مسافرتی مربوط به بخش طراحی ظاهری محصول به شمار می رود. چادر مسافرتی فنری 10 نفره پلی استر سایبان دار از نمونه چادر مسافرتی های پرفروش مدل کله قندی است. در این مدل بخش کف چادر مسافرتی بزرگ بوده اما سقفی کوچک دارد. برای اتصال این دو نقاط به یکدیگر از دیوار های شیبداری استفاده می شود. این مدل طراحی بدنه چادر مسافرتی موجب افزایش میزان ضدآب بودن بدنه محصول خواهد شد. زیرا در هنگام بارندگی از تجمع آب باران در قسمت سقف جلوگیری کرده و قطرات باران به راحتی به سمت کف سرازیر می شوند. بر روی بدنه این چادر مسافرتی تعداد 2 عدد پنجره تعبیه شده که مجهز به توری پشه بند هستند. این پنجره ها با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا موجب تهویه مناسب مطبوع در بخش داخلی چادر مسافرتی شده و همچنین باعث دریافت نور کافی در این بخش می شوند.  در قسمت درب ورودی این چادر مسافرتی یک سایبان استاندارد تعبیه شده است. این  سایبان امکانی ایجاد کرده تا با قرار دادن تجهیزات سفری در این قسمت بتوانید از حداکثر فضای داخلی استفاده کنید.


خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره پلی استر سایبان دار محصولی ضدآب و بادوام بوده و کیفیت بالا و سیستم راه اندازی فوری و بدون دخالت دست دارد. برای خرید چادر مسافرتی سایز بزرگ ایرانی توصیه می کنیم به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...