چادر مسافرتی فنری 10 نفره کله قندی آکسفورد

کد CH 88014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره کله قندی آکسفورد از جمله باکیفیت ترین نمونه های چادر مسافرتی سایز بزرگ بوده که ما اغلب برای استفاده خانواده و گروه های کمپینگ در زمان سفر به خارج شهر و یا حتی کوهنوردی توصیه می کنیم. این چادر مسافرتی در زمان سفر به راحتی می تواند یک محیط امن و راحت را برای اقامت های کوتاه مدت و یا طولانی مدت شما فراهم کرده و با توجه به وزن بدنه کمی نیز که داشته موجب خستگی و کاهش سرعت حرکت شما نمی شود. این محصول در واقع ظرفیت داخلی متفاوتی در دوحالت نشسته و یا درازکش دارد. برای استفاده در اقامت های کوتاه مدت و زمان نشسته به راحتی تا میزان 10 نفر را در خود جای داده اما اگر قصد اقامت در شب داخل طبیعت را دارید توجه داشته باشید این چادر مسافرتی برای استفاده همزمان 5 الی 6 بزرگسال مناسب است.


از دلایل فروش بالا و استحکام بدنه این چادر مسافرتی می توانیم به رویه آن اشاره کنیم که از پارچه کره ای آکسفورد انتخاب شده است. این رویه نیز از ضدآب بودن تا میزان 100% بهره مند بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده و در داخل یک ساک حمل مناسب جای می گیرد. رویه های آکسفورد به دلیل سازگاری با تغییرات شرایط آب و هوایی مختلف و امکان استفاده از تمامی 4 فصل سال از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. سازه های این چادر مسافرتی نیز از فنر های سبک و منعطف فایبرگلاس تولید شده و استحکام آن ها در تثبیت موقعیت چادر مسافرتی بر روی سطح زمین اثر گذار است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را با قیمت ارزان و کیفیت واقعی خریداری نمایید.

نوع فنری
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه کره ای آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری 10 نفره کله قندی آکسفورد

امروز اغلب افراد تمایل دارن یک تجربه متفاوت از سفر در تعطیلات داشته و بتوانند به راحتی در طبیعت اقامت داشته باشند. برای داشتن یک اقامت مناسب در طبیعت نیاز به یک سرپناه ایمن و قابل حمل دارید. به همین دلیل بوده که ما به شما استفاده از چادر مسافرتی را توصیه می کنیم. این چادر مسافرتی در واقع یک پناهگاه قابل حمل و سازگار با شرایط اب و هوایی بوده که ارامش و راحتی شما را به همراه دارد. چادر مسافرتی فنری 10 نفره کله قندی آکسفورد یکی از پرفروش ترین نمونه های چادر مسافرتی ایرانی بوده که بر اساس شرایط سفری در داخل کشور و با سایز بزرگ مناسب خانواده ها و گروه های طبیعت گردی طراحی و تولید شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس توصیه می کنیم همراه با ما باشید.


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

شاید جالب باشد که بدانید طراحی ظاهری علاوه بر زیبایی ساختار بیرونی محصول تاثیر بالایی بر میزان راحتی شما در زمان اقامت در داخل چادر مسافرتی و همچنین میزان ایمنی شما در زمان استفاده دارد. به همین دلیل یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان انتخاب چادر مسافرتی توجه به طراحی بدنه آن می باشد. همانطور که از اسم این محصول مشخص بوده چادر مسافرتی فنری 10 نفره کله قندی آکسفورد دارای طراحی بدنه ای با نوع کله قندی می باشد. در این طراحی بدنه از این سقف کوچک با نشیمنگاهی بزرگ استفاده شده است. برای اتصال این دو بخش به یکدیگر از دیوار هایی شیبدار بهره برده می شود. این نوع طراحی بدنه دارای مزایای بالایی بوده که می توانیم به افزایش میزان ضدآب بودن بدنه آن اشاره کرد. زیرا سقف کوچک به همراه دیوار های شیبدار از تجمع آب باران در بخش سقف اجتناب کرده و قطرات را به سمت زمین سرازیر می کند. از طرفی به دلیل یکسان نبودن شیب دیوار ها در زمان وزش باد از شدت قدرت باد کاسته شده و محصول بر روی سطح زمین ثابت باقی می ماند. بر روی دیوار های این چادر مسافرتی از تعداد 3 عدد پنجره استفاده شده تا در زمان گرما بتوانید با باز کردن این محل ها علاوه بر دریافت نور کافی از گردش ازادانه هوا نیز برخوردار شوید. درب این چادر مسافرتی نیز ارتفاع بلندی داشته تا رفت و امد برای شما اسان تر باشد. البته این درب با قدری ارتفاع از سطح زمین تعبیه شده تا از ورود اب باران و ذرات خاک به بخش داخلی چادر مسافرتی جلوگیری شود.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

یکی دیگر از مهم ترین بخش ها در هنگام خرید چادر مسافرتی توجه به سایز و همچنین وزن بدنه آن می باشد. این چادر های مسافرتی در واقع برای اقامت های طولانی و یا کوتاه مدت در طبعیت استفاده شده به همین دلیل نیاز بوده محصولی انتخاب شود که راحتی تمامی همسفران را فراهم کنید. این چادر مسافرتی از طول و عرضی با میزان 280 سانتی متر برخوردار بوده که دارای 180 سانتی متر ارتفاع می باشد. این میزان از فضای داخلی برای استفاده 10 نفر بزرگسال در صورت نشسته و تا میزان 5 نفر بزرگسال به صورت دراز کش مناسب است. این میزان استاندارد بوده و متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییر خواهد داشت. وزن بدنه محصول نیز تنها 7 کیلوگرم است. توجه داشته باشید در زمان سفر و طبیعت گردی و یا حتی کوهنوردی ممکن بوده برای یافتن یک محل مناسب جهت استراحت ساعت ها به پیاده روی پرداخته تا محلی مناسب را پیدا کنید. در تمامی این مدت تجهیزات شما که چادر مسافرتی نیز شامل آن بوده همراه با شما خواهد بود. پس توصیه می کنیم از چادر مسافرتی و تجهیزات سفری سبک استفاده کرده تا از خستگی شما و کاهش سرعت شما در زمان تردد جلوگیری کند.


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره کله قندی آکسفورد از پارچه کرده ای اسکفورد با ساختاری با کیفیت و ضدآب طراحی و تولید شده است. برای مراقبت از این محصول توصیه می کنیم از فرو کردن اجسام نوک تیز به این پارچه بپرهیزید. همچنین توجه داشته باشید پارچه آکسفورد قابلیت اشتعال داشته پس آن را از حرارت بالا دور نگه دارید. سازه های محصول از نوع فنری و با جنس فایبرگلاس هستند. لازم بوده از زدن ضربه و فشار سنگین به سازه ها جلوگیری شود. کف محصول نیز از نوع دولایه برزنتی بوده و لازم بوده از قرار دادن این بخش بر روی اجسام نوک تیز اجتناب گردد.


خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره کله قندی آکسفورد محصولی ایرانی و باکیفیت با ساختار مقاوم بوده و قابلیت استفاده از آن برای سال های طولانی وجود دارد. این چادر مسافرتی را می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی اینتکس و یا از طریق وب سایت فروشگاهی اینتکس تهران کاملا فابریک و با قیمت ارزان خریداری نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...