چادر مسافرتی فنری 10 نفره کله قندی برزنتی

کد CH 55079

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 10 نفره کله قندی برزنتی یکی دیگر از محصولات تجهیزات سفری و کمپینگ بوده که در داخل ایران و متناسب با نیاز خانواده ها و یا گروه های کمپینگ در شرایط اب و هوایی نقاط مختلف کشور طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی سایز بوده و رویه ضدآب و بدنه ای قابل تنفس دارد. به همین دلیل بوده که در تمامی فصول سال می توانید از این چادر مسافرتی با اسودگی خاطر استفاده کنید. مدل طراحی ظاهری این چادر مسافرتی از نمونه کله قندی می باشد. در این نمونه بدنه اصلی از یک سقف کوچک با یک نشیمنگاه بزرگ تشکیل شده که دیوار هایی شیبدار دارد. این نوع طراحی بدنه موجب می شود در روز های افتابی از شدت تابش خورشید به بدنه چادر مسافرتی جلوگیری شده و در روز های بارانی موجب افزایش چشمگیر خواهد شد. زیرا از تجمع آب باران در بخش سقف جلوگیری کرده و قطرات اب به سمت زمین به راحتی سرازیر می شوند.


جنس بدنه این چادر مسافرتی از نوع برزنتی می باشد. این پارچه نرم و منعطف بوده و علاوه بر قابلیت ضدآب بودن یک پارچه قابل تنفس نیز است. به همین دلیل بوده که در مناطق کوهستانی و یا در فصضول سرد سال در زمان اقامت طولانی مدت در فضای داخلی چادر مسافرتی دیگر شاهد قطرات آب نخواهید بود. سازه های فایبرگلاس این چادر مسافرتی نیز در بخش داخلی بدنه به طور کامل به رویه اصلی دوخته شده به همین دلیل بوده که محصول بدون دخالت دست و به محض خارج شدن از ساک حمل برای استفاده شما اماده خواهد بود. برای خرید این چادر مسافرتی اصل ایرانی می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

 

چادر مسافرتی فنری 10 نفره کله قندی برزنتی

چادر مسافرتی فنری 10 نفره کله قندی برزنتی یکی دیگر از چادر های مسافرتی می باشد که با طراحی خاص و زیبا یکی از محصولات و اسباب ضروری برای مسافرت به محل های دور و نزدیک می باشد. این چادر مسافرتی فنری ظرفیت بزرگی داشته و در شرایط مختلف آب و هوای قادر به استفاده می باشد و می تواند محلی امن را برای افراد فراهم کند. چنین وسیله ای برای ماندن در فضای باز مناسب است و می تواند افراد را در فضایی راحت با وجود وسایل مورد نیاز نگه دارد. چادر های مسافرتی و فنری مزیت های فراوانی نسبت به سایر چادر های مسافرتی دارند که این مزیت ها هم روش استفاده و کاربرد آن ها را شامل می شود و هم از لحاظ ظاهری تفاوت هایی را قائل می شود. درمیزان فروش نیز این چادر مسافرتی فنری در سطح بالایی بوده و مورد محبوبیت تمامی افراد می باشد و در زمان مسافرت قابل جابه جایی و استفاده همه افراد است. مزیت های این چادر مسافرتی فنری به صورت زیر دسته بندی شده است.


بدنه ای با ضخامت و با دوام

این چادر مسافرتی از نوع فنری می باشد و در آن دیواره ها و سازه ها به هم متصل هستند و تشکیل این مجموعه را می دهند. این بدنه و دیواره از جنس پارچه برزنتی و محکمی می باشد که ضخامت زیادی داشته و به این طریق دوام بالایی را برای محصول ایجاد می کند و می توان از آن در هر شرایطی برای مدت زمان زیاد استفاده کرد. بدنه در چادر های مسافرتی نقش بسیار مهمی داشته و باعث قابلیت های متعدد می شود. به این طریق می توان از این محصول در آب و هوای سرد و بارانی و یا در محل های خشک و آفتابی استفاد کرد و با اطمینان کامل در مورد کیفیت بدنه آن را در نعرض عوامل طبیعی گوناگون قرار داد. در شرایط بد آب و هوایی بدنه غیر قابل نفوذ می باشد و هیچ چیزی اعم از آب و رطوبت را به داخل چادر راه نمی دهد و سبب ایجاد محلی خشک در این گونه موارد می شود. به علاوه در زیر آفتاب شدید تابستانی نیز می توان این چادر مسافرتی را احداث نمود و از وجود آن بهره مند شد و دانست که این بدنه دچار آفتاب سوختگی و آسیب نمی شود. 


ساختمان کله قندی شکل

همان طور که در اسم محصول می باشد این چادر مسافرتی به حالت کله قندی است و این شکل را به زیبایی ایجاد نموده و سازه های خمیده تشکیل آن را داده اند. اما علت اصلی این نوع طراحی چیز دیگری می باشد. در واقع بدنه محصول برای این که از تجمع باران و آب در بالای محصول جلوگیری کند به این گونه طراحی شده است و می تواند قابلیت زیادی در این گونه موارد داشته باشد. همچنین در این بخش ضخامت بیش تری نیز ایجاد شده تا برای این مقاومت مناسب تر شود و بدنه ضد آب باقی بماند و افراد در زمان باران بتوانند در این چادر مسافرتی به راحتی اقامت داشته باشند.


سازه های ضد زنگ

همان طور که گفته شد چادر مسافرتی حالتی خمیده و کله قندی دارد و می تواند منعطف و حالت پذیر باشد. این سازه ها از جنس فایبرگلاس بوده و ضد زنگ هستند اما برای بالا بردن دوام آن ها و تمدید خاصیت ضد زنگ بودن آن در داخل پوششی از جنس پارچه ابریشمی قرار گرفته است و بین دو دیواره قرار دارد و به این طریق به دیواره متصل شده است. این نوع قرار گیری در زیبایی محصول نیز نقش مهمی داشته و سبب زیبایی محصول می شوند و در رنگبندی بدنه نیز نقش زیادی دارد.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی فنری 10 نفره کله قندی برزنتی ابتدا می بایست به سایت معتبر نمایندگی اینتکس تهران مراجعه نمود و سپس با گذراندن مراحل لازم و پیدا کردن دسته بندی آن محصول را انتخاب کرده و آن را خریداری نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...