چادر مسافرتی فنری 12نفره سایانا ایرانی طرح اتوماتیک

کد sayana 2290

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 160 سانتی متر
2,120,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12نفره سایانا محصولی سبک و بادوام و ضداب قابل خرید با قیمتی ارزان از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی پخش چادر مسافرتی در ایران

چادر مسافرتی فنری 12نفره سایانا از جمله محصولات بادوام و زیبا بوده که به تازگی توسط نمایندگی مرکزی اینتکس به بازار عرضه شده و یا توجه به قیمت ارزان و بدنه ای باکیفیت به یک از رقیب های اصلی چادر های مسافرتی بزرگ تبدیل شده است. ساختار کف محصول مربع شکل بوده و با توجه به ابعاد ان برای 12 نفره نشسته و 6 نفر خوابید توصیه می شود.


 جنس رویه چادر مسافرتی از نوع مرغوب پلی استر بوده که از استحکام و دوام بالایی در برابر نفوذ اب برخوردار بوده و تا دمای 40 درجه سانتی گراد کاملا ایمن می باشد. جنس در نظر گرفته شده برای سازه های محصول از نوع فایبرگلاس بوده که از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است.


ساختار انتخاب شده برای سازه های محصول از نوع فنری بوده و در صورت خارج شدن از ساک خود به راحتی امکان استفاده خواهد داشت.به دلیل وزن کم و مرغوبیت و کیفیت بالای بدنه و همچنین امکان راه اندازی اسان ان این محصول را برای مصارف کمپینگ توصیه می کنیم. برای خرید این محصول در مناسب ترین قیمت و دوام بدنه می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

چادر مسافرتی فنری 12 نفره سایانا ایرانی طرح اتوماتیک

چادر مسافرتی فنری 12 نفره سایانا ایرانی طرح اتوماتیک از جمله پرفروش ترین و جدید ترین محصول عرضه شده به بازار توسط شرکت اینتکس است که با داشتن نرمی بسیار زیاد در قسمت سازه های خود و راحتی جمع آوری و نصب آن مورد توجه بسیاری افراد واقع شده است که برای مسافرت های دور و نزدیک خود به همراه می برند. این محصول زیبا برای خانواده های پر جمعیت ساخته شده است و با داشتن دوختی زیبا و تضمینی در دسته محصولات باکیفیت قرار گرفته است. به منظور آشنایی بیش تر با چادر مسافرتی فنری 12 نفره سایانا طرح اتوماتیک مطالب ذیل را مطالعه کنید.


خصوصیات بدنه چادر مسافرتی

در این چادر مسافرتی جذابیت خاصی وجود دارد و علت آن نیز در جنس بدنه خلاصه می شود که از جنس پارچه پلی استر است و با داشتن براقیت در ظاهر خود مورد پسند بسیاری از افراد قرار می گیرد. این جنس بدنه با مرغوبیت زیاد دارای طول عمر بالا بوده و به علت ضد آب بودن در برابر قرار گرفتن در محیط های پر باران مقاوم می باشد  و در معرض تابش آفتاب دچار آسیب نمی شود. در قسمت کف محصول این جنس بدنه دولایه شده و از نفوذ هر گونه رطوبت نیز جلوگیری می کند همچنین این محصول بی نظیر دارای پنجره ای به جهت ورود نور و هوا به داخل چادر است که دارای قابلیت پوشاندن به وسیله پوششی که در روی بدنه تعبیه شده است می باشد. این چادر مسافرتی از سازه هایی از جنس فایبرگلاس تشکیل شده است که دارای ساختاری فنری هستند و به راحتی جمع و باز می شوند و در پوششی از جنس پارچه ابریشم در بین دیواره های چادر مسافرتی قرار دارند.


ظرفیت و اندازه چادر مسافرتی

از آن جایی که این چادر مسافرتی برای استفاده 12 نفر نشسته تولید شده است دارای ابعاد 280 سانتی متر طول و 280 سانتی متر عرض و 160 سانتی متر ارتفاع می باشد که با چنین ساختاری در زمان خوابیدن قادر به جادادن 6 نفر در حالت درازکش است. این چادر مسافرتی را می توان برای اقامت در شب نیز به کار برد و از آرامش درون آن لذت کافی را برد. با داشتن وزن بسیار سبک این محصول می توان به راحتی آن را جابه جا کرد و همچنین در زمان جمع آوری نیز با ابعاد کوچکش فضای کمی را به خود اختصاص می دهد.


نصب چادر مسافرتی

برای نصب و راه اندازی این محصول جذاب ابتدا باید دفترچه راهنمای آن را که به همراه چادر مسافرتی قرار دارد مطالعه نمود و تمامی مراحل را به درستی اجرا کرد. بعد از این کار لازم است که هنگام خروج از بسته بندی سازه های چادر مسافرتی را به درستی و با نظمی خاص باز نموده و تا ایستادگی کامل ادامه دهید. در زمان خالی بودن چادر بهتر است برای نگهداری آن به صورت ثابت بر روی زمین وسایل سنگینی بر روی آن قرار داد و از تکان خوردن آن جلوگیری کرد.


نکات ایمنی برای مراقبت از چادر مسافرتی

به منظور داشتن چادر مسافرتی با طول عمر بالا و برای استفاده و بهره مندی در مدت زمان طولانی لازم است یک سری نکات رعایت شود و از آسیب رسیدن به بدنه محصول جلوگیری شود. چرا که این بدنه با صدمه دیدن دیگر قادر به درست شدن نیست و به طور کلی از بین می رود. به همین دلیل از برپایی آتش در نزدیکی چادر خودداری کنید چرا که با برخورد آن به بدنه باعث از بین رفتن چادر خود خواهید شد و از روشن کردن وسایلی مانند پیک نیک در داخل چادر نیز جلوگیری کنید زیرا این کار باعث خفگی افراد داخل چادر شده و خطرات زیادی را به دنبال دارد. نکته مهم دیگر این است که از برخورد و نزدیک کردن اشیاء نوک تیز به بدنه چادر جلوگیری کنید زیرا این کار به سرعت باعث پارگی زیاد بدنه شده و دیگر استفاده از چادر مسافرتی ممکن نیست.


روش مناسب خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی فنری 12 نفره سایانا ایرانی طرح اتوماتیک به وب سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
مسافرتی
طول
280 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
160 سانتی متر
ظرفیت
12 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ظرفیت 12 نفر
دارای یک پنجره دارای پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ،

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...