چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی آکسفورد

کد CH 88066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,840,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی آکسفورد یکی از پرفروش ترین انواع تجهیزات سفری و کمپینگ با سایز بزرگ بوده که برای استفاده خانواده ها و رگوه های کمپینگ و کوهنوردی توصیه شده است. این چادر مسافرتی باداوم و مقاوم بوده و به دلیل جنس بدنه متفاوتی که داشته به راحتی می تواند یک محیط امن و راحت در طبیعت فراهم کند. زیرا رویه اصلی محصول از پارچه کره ای آکسفورد بوده که ساختاری ضدآب داشته و می تواند دمای محیط داخلی را در زمان سرما حفظ کند. روکش های آکسفورد متناسب با شرایط آب و هوایی داخل ایران تولید شده و شما می تواند در زمان سفر به کوهستان ، جنگل ، کویر و... از این چادر مسافرتی استفاده نمایید.


وزن بدنه محصول بسیار کم بوده و مجهز به یک ساک حمل نیز می باشد. به همین دلیل به راحتی می تواند در زمان پیاده روی در طبیعت این محصول را به همراه ببرده و دچار خستگی نشوید. سازه های محصول از نوع فنری بوده به همین دلیل این چادر مسافرتی از سیستم راه اندازی فوری برخوردار می باشد. البته سرعت جمع اوری این محصول نیز به همان میزان بسیار کم اعلام شده است. این چادر مسافرتی می تواند تا میزان 6 نفر بزرگسال را به صورت درازکش و 12 نفر را به صورت نشسته در خود جای داده و اسایش آن ها تامین کنید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این چادر مسافرتی را با تنوع رنگبندی بدنه خریداری نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی آکسفورد

قیمت چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی آکسفورد

در زمان سفر به خانواده تمامی افراد برای اقامت راحت و همراه با اسایش در طبیعت نیاز به انتخاب و خرید چادر مسافرتی دارند. البته با توجه به تعداد همسفران اغلب برای سفر های خانوادگی و دوستانه نیاز به تهیه چادر مسافرتی سایز بزرگ وجود دارد. به همین دلیل بوده که ما قصد معرفی  چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی آکسفورد را برای خانواده ها داشته و در این مقاله به تحلیل ساختار این محصول خواهیم پرداخت. پس شما نیز اگر قصد سفر و خرید چادر مسافرتی مناسب را دارید توصیه می کنیم همراه با ما باقی بمانید.


کیفیت دوخت بدنه چادر مسافرتی

در زمان انتخاب چادر مسافرتی علاوه بر توجه به پارامتر های مربوط به مشخصات فنی مانند کیفیت و جنس بدنه ، نیاز بوده به دوخت بدنه آن نیز توجه داشته باشیم. زیرا در صورت باداوم و ضدآب بودن جنس رویه محصول در صورتی چادر مسافرتی به صورت 100% باکیفیت و ضدآب بوده که دارای دوخت مقاوم در بخش درز ها نیز باشد. به همین جهت بوده که در پروسه تولید این چادر مسافرتی به این نکته توجه ویژه ای شده است. این محصول دارای سه عدد پنجره ، یک درب ، چهار دیوار ، یک کف و یک بخش سقف می باشد. برای اتصال این نقاط به یکدیگر در فضای داخلی محصول از یک دوخت دولایه و بسیار با استحکام استفاده می شود. این دوخت موجب شده در صورت وارد شدن فشار به رویه اصلی این محصول دچار اسیب نشود. برای افزایش کیفیت این استحکام در بخش داخلی بعد از این دوخت از یک لایه چسب ضدآب نیز استفاده شده است. شما با نگاه کردن به فضای خارجی محصول مشاهده خواهید کرد که این قسمت در بخش کناره ها از یک لایه باریک پارچه متفاوت برخوردار می باشد. این پارچه یک لایه باریک از پارچه ابریشمی بوده که در محیط داخلی و دقیقا بر روی بخش درز های محصول دوخته شده و تاثیر بالایی بر میزان کیفیت و همچنین ضدآب بودن بدنه این چادر مسافرتی دارد.


سایز و وزن چادر مسافرتی

یکی از موارد مهم از نظر طبیعت گردان و کوهنوردان در زمان انتخاب چادر مسافرتی مربوط به وزن بدنه آن می باشد. تصور کنید در زمان سفر نیاز بوده برای یافتن یک محصل مناسب جهت برپایی کمپینگ شما لازم بوده مسافت طولانی را به پیاده روی بپردازید. در تمامی این مسیر تجهیزات سفری به همراه شما خواهد بود. چادر مسافرتی که در واقع اقامتگاه شما به شمار رفته نیز در این بین وجود خواهد داشت. پس شما نیاز به چادر مسافرتی با وزن کم داشته که در این مدت موجب کاهش سرعت حرکت شما نشده و خستگی برایتان به وجود نیاورد. به همین دلیل بوده که این چادر مسافرتی 7 کیلوگرمی سایز بزرگ را به شما توصیه می کنیم. مورد مهم بعدی مربوط به سایز محصول می باشد. این چادر مسافرتی مربع شکل دارای طول و عرض یکسان و برابر با 320 سانتی متر بوده که برای رفت و امد تمامی افراد به بخش داخلی از یک ارتفاع 180 سانتی متر تشکیل می شود. این میزان از فضای داخلی می تواند 12 نفر بزرگسال را نشسته و 6 الی 7 نفر را به صورت خوابیده در خود جای بدهد. توجه داشته باشید ظرفیت داخلی چادر مسافرتی به دلیل ایجاد راحتی و اسایش شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.


راه اندازی چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی از نوع فنری می باشد. در طراحی این نوع از چادر مسافرتی از سازه هایی فنری شکل و باریک استفاده می شود. این سازه ها در بخش داخلی به طور کامل توسط یک لایه باریک از پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی دوخته شده است. به همین دلیل بوده که این محصول سیستم راه اندازی فوری دارد. زیرا محصول به محض خارج شده از ساک حمل و بدون دخالت دست برای استفاده شما اماده خواهد بود. زیرا این سازه های متصل به بدنه به راحتی به فرم استاندارد خود در خواهند آمد. سیستم جمع اوری این چادر مسافرتی نیز بسیار ساده است. کافی بوده دو دیوار کناری را به ارامی به یکدیگر نزدیک کرده و سازه ها را به سمت داخل خم کنید. محصول به صورت کامل جمع شده و فضای کمی را اشغال می کند.


خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی آکسفورد محصولی ایرانی با رویه ای از پارچه ضدآب کره ای آکسفورد بوده که کیفیت و طول عمر بسیار بالایی دارد. با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت ارزان و کاملا اصل خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...