چادر مسافرتی فنری 12 نفره بزرگ کمپینگ

کد CH 87062

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
2,210,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره بزرگ کمپینگ با فضای داخلی استاندارد و مناسب خانواده و یا سفر های دسته جمعی دوستانه و کمپینگ بوده که می تواند به راحتی 12 نفر بزرگسال به صورت نشسته تا 6 الی 7 نفر را به صورت نشسته در خود جای بدهد. این چادر مسافرتی برخلاف ابعاد بزرگ بدنه دارای تنها 7 کیلوگرم وزن بدنه بوده که جا به جایی را برای شما ساده تر خواهد کرد. البته برای راحتی شما در زمان پیاده روی در طبیعت و یافتن محلی مناسب جهت کمپینگ این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل نیز بوده که طراحی مشابه کوله پشتی با دو بند زیبا دارد. با استفاده از این ساک حمل و با توجه به وزن بدنه کم محصول شما دیگر احساس خستگی در زمان سفر نخواهید داشت.


این چادر مسافرتی با رویه ای از نوع پارچه برزنتی شمعی تولید شده که از استحکام قابل توجهی بهره مند می باشد. زیرا دارای ساختاری ضدآب بوده و یک عایق مناسب برای دما به شمار رفته همچنین می تواند اشعه های فرابنفش خورشید را به راحتی بازتاب کند. بر روی بدنه محصول تعداد 3 عدد پنجره تعبیه شده که مجهز به توری پشه بند بوده که از طریق یک زیپ باز شده و می توانید با استفاده از گیره پلاستیکی به راحتی آن ها را جمع آوری کنید. این چادر مسافرتی سایز بزرگ از نوع فنری بوده زیرا سازه های آن در بخش داخلی به رویه اصلی دوخته می شوند. به همین دلیل بوده که برای برپایی کمیپنگ در طبیعت دیگر به صرف زمان نداشته و محصول بدون دخالت دست به محض خارج شدن از ساک حمل برای استفاده شما اماده خواهند بود. با مراجعه به فروشگاه رسمی اینتکس و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت می توانید این چادر مسافرتی اصل را با قیمت ارزان خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 320 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه برزنتی شمعی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره بزرگ کمپینگ

برای داشتن یک اقامت راحت و ایمن در طبیعت به صورت بلند مدت و یا حتی کوتاه مدت منیاز به خرید تجهیزات ضروری کمپینگ و سفری وجود داشته که یکی از ضروری ترین انواع این تجهیزات سفری می تواند گفت چادر مسافرتی به شمار می رود. این چادر مسافرتی را متناسب با نیاز خود و با توجه به پارامتر های مختلف می توان انتخاب کرد که شما برای سفر های دوستانه و دسته جمعی و خانوادگی چادر مسافرتی فنری 12 نفره بزرگ کمپینگ را به شما توصیه می کنیم. در این مقاله می توانید با ویژگی های مهم این محصول به طور کامل اشنا شوید. پس توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همراه با ما باشید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین پارامتر های در زمان انتخاب چادر مسافرتی مربوط به سایز بخش داخلی و همچنین وزن بدنه آن می باشد. زیرا این سایز داخلی محصول بوده که می تواند میزان افراد استفاده از آن و میزان راحتی شما را در زمان اقامت در طبیعت مشخص کند. بر همین اساس عنوان می کنیم که این چادر مسافرتی مربع شکل دارای طول و عرض یکسان و برابر 320 سانتی متر بوده که ارتفاعی بالغ بر 180 سانتی متر دارد. این ارتفاع بلند بوده به طوری که تمامی افراد حتی با قد بلند نیز می توانند در بخش داخلی آن به راحتی تردد داشته باشند. این میزان از ابعاد داخلی به گونه ای بوده تا 12 نفر بزرگسال به صورت نشسته و تعداد 6 الی 7 نفر در صورت درازکش بتوانند از آن استفاده کنند. البته این میزان استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز داشته باشند. وزن بدنه چادر مسافرتی نیز 7 کیلوگرم بوده به همین دلیل می توانید به راحتی آن را در زمان پیاده روی در طبیعت و یا حتی کوهنوردی نیز به همراه ببرید. البته محصول یاد شده دارای یک ساک حمل با طراحی بدنه مشابه کوله پشتی بوده که تردد را برای شما ساده تر خواهد کرد.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

از نظر کوهنوردان و طبیعت گردان حرفه ای توجه به جنس بدنه چادر مسافرتی در زمان خرید یک پارامتر مهم و اساسی بوده که می تواند میزان ایمنی ، کارایی و همچنین راحتی افراد را در زمان استفاده از آن چادر مسافرتی مشخص کند. به همین دلیل بوده که این چادر مسافرتی با بدنه ای از مرغوب ترین نوع پارچه برزنتی تولید شده که یک روکش از نوع شمعی دارد. این نوع جنس بدنه ضدآب بوده و در روز های افتابی می تواند اشعه فرابنفش خوردشید را به راحتی بازتاب کند. از طرفی این جنس بدنه را به دلیل عایق حرارت بودن آن و کیفیت و استحکام قابل توجهی که داشته انتخب کرده اند. کف چادر مسافرتی همواره با سطح زمین در تماس بوده و وزن تمامی افراد استفاده کننده را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل بوده که این بخش را از نوع پارچه شمعی دولایه تولید می کنند. این نوع پارچه همچنین می تواند یک عایق مناسب برای جلوگیری از ورود آب و روطبت خاک به بخش داخلی محصول شود. سازه های این محصول نیز از جنس فایبرگلاس هستند. مدل این سازه های فنری بوده به همین دلیل نیاز به انتخاب جنس بدنه ای با ویژگی نرم و منعطف بودن در کنار استحکام قابل توجه وجود دارد. فایبرگلاس علاوه بر این موارد طول عمر قابل توجهی نیز داشته که می تواند در راحتی شما در زمان استفاده در کوهستان تاثیرگزار می باشد.


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره بزرگ کمپینگ محصولی ایرانی و با طول عمر بالا بوده که برای حفظ کیفیت بدنه آن توصیه می کنیم از فرو کردن اجسام نوک تیز به رویه آن خودداری کنید. همچنین بدنه محصول قابلیت اشتعال نیز داشته پس باید از حرارت بالا و اتش دور نگه داشته شود. توجه داشته باشید برای برپایی کمپینگ محیط مسطحی در طبیعت پیدا کنید و از راه اندازی محصول بر روی سنگ های تیز خودداری کنید. سازه های چادر مسافرتی کیفیت مطلوبی داشته اما هرگز به آن ها فشار و ضربه سنگین وارد نسازید.


خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره بزرگ کمپینگ دارای تنوع رنگبندی بالا و طول عمر مناسبی بوده که برای خانواده ها یک انتخاب ایده آل می باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت این محصول را با تخفیف عالی خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...