چادر مسافرتی فنری 12 نفره تفلون

کد ch 5700

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره تفلون ضروری ترین تجهیزات سفری برای اقامت های طولانی مدت و یا کوتاه مدت در طبیعت بوده که کاملا استاندارد و ایمن در ایران و متناسب با شرایط آب و هوایی داخل کشور طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی در واقع سایز بزرگ بوده زیرا بخش داخلی آن می تواند تا میزان 12 نفر بزرگسال را به صورت نشسته و 6 الی 7 نفر بزرگسال را به صورت درازکش در خود جای بدهد. لازم به ذکر بوده این میزان کاملا استاندارد بوده و متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییر خواهد داشت.


رویه بدنه این چادر مسافرتی از پارچه سه لایه تفلون می باشد. این پارچه ضدآب بوده ساختاری سه لایه متشکل از بدنه اصلی برزنتی با رویه پلی استر و یا روکش از نوع پلاستیکی است. توجه داشته باشید ای پارچه علاوه بر طول عمر بالا و ضدآب بودن می تواند اشعه فرابنفش خورشید را به راحتی بازتاب کند. سازه های محصول باریک و فنری و از جنس فایبرگلاس تولید می شوند. فایبرگلاس منعطف و سبک بوده در برابر ضربه و وزش باد می تواند استحکام خود را حفظ نماید. در فضای داخلی چادر مسافرتی این سازه های فایبرگلاسی با استفاده از یک لایه باریک از پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی متصل می شوند. به همین دلیل بوده که محصول به محش خارج شدن از ساک حمل و بدون دخالت دست برای استفاده شما آماده خواهد بود. بدنه این چادر مسافرتی دارای 3 عدد پنجره به همراه یک درب بزرگ بوده که تمامی این بخش ها دارای توری پشه بند هستند. اگر قصد خرید چادر مسافرتی ایرانی سایز بزرگ را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه تفلون
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره تفلون

چادر مسافرتی فنری 12 نفره تفلون یک محصول ایرانی برای اقامت دائم و یا موقت در طبیعت بوده که کیفیت فوق العاده بالا و قیمت مناسب آن موجب شده تا تمامی اقشار جامعه بتوانند برای خرید این محصول اقدام کنند. رویه اصلی این چادر مسافرتی ضدآب و باداوم بوده و به دلیل دسترسی آسان به تولید کننده شما می توانید از تنوع بالای رنگبندی ظاهری محصول استفاده کنید. وزن کم این چادر مسافرتی در کنار ابعاد بزرگی که در اختیار شما قرار داده موجب می شود خانواده و گروه های کمپینگ و یا برای سفر های دوستانه اقدام به انتخاب این محصول نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این چادر مسافرتی به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما قصد انتخاب و خرید این محصول را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.چادر مسافرتی فنری 12 نفره تفلون


سایز و ظرفیت داخلی چادر مسافرتی

مهم ترین نکته برای آسایش شما در زمان سفر و استفاده از چادر مسافرتی مربوط به بخش سایز داخلی و فضایی بوده که این بخش در اختیار شما قرار می دهد. با در نظر گرفتن این فضای بوده که تعداد افرادی که امکان استفاده از محیط داخلی را داشته مشخص خواهد شد. چادر مسافرتی فنری 12 نفره تفلون یک محصول مربع شکل است. میزان طول و عرض این محصول یکسان و برابر با 300 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه اصلی نیز از بخش کف تا بالاترین قسمت سقف آن بالغ بر 200 سانتی متر بوده که کاملا استاندارد و مناسب استفاده تمامی رده های سنی است. این میزان فضای داخلی موجب شده تا 12 نفر بزرگسال به صورت نشسته و برای اقامت های موقت بتوانند از این محیط استفاده کنند. البته برای اقامت های طولانی مدت و زمان خوابیدن فضای داخلی این چادر مسافرتی فقط گنجایش 6 الی 7 نفر بزرگسال را دارد. این اعداد یک میزان استاندارد را مشخص کرده اما ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما شاهد تغییراتی نیز باشید.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

یکی از اساسی ترین موارد برای انتخاب و خرید چادر مسافرتی مربوط به کیفیت جنس بدنه آن می باشد. زیرا این کیفیت بالا بوده که طول عمر چادر سفری را مشخص کرده و موجب می شود شما بتوانید در تمامی شرایط آب و هوایی به راحتی از محصول استفاده کرده و لذت ببرید. زیرا افراد همواره تمایل به خرید چادر مسافرتی که دارند که تغییرات شرایط آب و هوایی تاثیری بر طول عمر و امکان استفاده از آن نداشته باشد. چادر مسافرتی فنری 12 نفره تفلون یک محصول ضدآب و باکیفیت برای استفاده در تمامی نقاط ایران بوده و کاملا با شرایط آب و هوایی کشور هماهنگ است. بدنه اصلی این چادر مسافرتی از مرغوب ترین نوع پارچه سه لایه تفلون تولید شده که که بدنه اصلی از پارچه برزنتی داشته و یک روکش از نوع پلی استر بر روی بدنه برزنتی و یک لایه پلاستیک فشرده به عنوان لایه خارجی دارد. این نوع جنس بدنه می تواند به راحتی اشعه فرابفنش خورشید را بازتاب کرده و یک عایق حرارتی مطمئن به شمار رود. زیرا در روز های سرد زمستان از خروج هوای گرم داخلی به محیط خارجی اجتناب خواهد کرد. از طرفی این پارچه بدنه ضدآب بوده و در زمان بارندگی کارایی قابل قبولی از خود نشان می دهد. سازه های این چادر مسافرتی باریک و فنری بوده اما استحکام بسیار زیادی دارد. این سازه ها باداوم و سبک بوده و شما می توانید از طول عمر آن ها آسوده خاطر باشید.


دوخت مقاوم بدنه چادر مسافرتی

در کنار کیفیت بالای جنس بدنه چادر سفری پارامتر دوخت باداوم از دلایل اصلی راحتی شما در زمان سفر ، طول عمر چادر مسافرتی و همچنین افزایش میزان ضدآب بودن آن می باشد. این چادر مسافرتی یکی از مقاوم ترین دوخت های بدنه را دارد. در بخش داخلی در قسمت درزهای محصول از یک دوخت دولایه استفاده شده و سپس برای افزایش کارایی و داوم از یک لایه باریک چسب ضدآب استفاده شده است. در قسمت خارجی بدنه نیز از یک لایه باریک پارچه ابریشمی برای استحکام رویه بهره برداری می شود. این نوع دوخت بدنه باکیفیت و مقاوم بوده و می تواند طول عمر بالای چادر بازی را تضمین کند.


خرید چادر مسافرتی

اگر شما قصد انتخاب و خرید چادر مسافرتی فنری 12 نفره تفلون را دارید تنها کافی بوده به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی intex اقدام به خرید آنلاین نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...