چادر مسافرتی فنری 12 نفره خانوداگی برزنتی

کد CH 77069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره خانوداگی برزنتی یک محصول ضروری و باکیفیت برای سفر به طبیعت بوده که با توجه به سایز بدنه و ظرفیت داخلی بالایی که داشته اغلب برای استفاده خانواده ها و یا گروه های طبیعت گردی مناسب می باشد. این محصول زیبا در واقع به دلیل سیستم طراحی سازه هایی که داشته به فروش بالایی دست یافته است. زیرا سازه های این چادر مسافرتی از نوع فنری بوده و برای راه اندازی نیاز به صرف زمان و انرژی نداشته و بدون دخالت دست به محض شدن برای استفاده اماده می شود. زیرا سازه های فایبرگلاس این چادر مسافرتی با یک لایه باریک از پارچه ابریشمی در بخش داخلی به بدنه دوخته شده است.


این محصول را می توانید در 4 فصل سال به راحتی استفاده کنید. زیرا بدنه اصلی آن با پارچه برزنتی که کاملا باکیفیت و ضدآب بودن و قابلیت تنفس و بازتاب اشعه های مضر خورشید را داشته طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل به طراحی بدنه مشابه کوله پشتی بوده تا در زمان سفر به راحتی آن را بر روی دوش خود انداخته و به پیاده روی در طبیعت بپردازید. البته وزن بدنه 7 کیلوگرمی این چادر مسافرتی از دلایل اصلی حمل آسان آن می باشد. این چادر مسافرتی در گروه محصولات سفری سایز بزرگ قرار دارد. زیرا فضای داخلی آن می تواند تا میزان 12 نفر به صورت نشسته و تا 6 نفر بزرگسال را به صورت درازکش در خود جای بدهد. این میزان استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییر نیز داشته باشد. برای تهویه مطبوع هوا در روز های افتابی بر روی بدنه این چادر مسافرتی علاوه بر درب ابتدایی تعداد 3 عدد پنجره نیز تعبیه شده است. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس این چادر مسافرتی سایز بزرگ ایرانی را خریداری نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره خانوداگی برزنتی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره خانوداگی برزنتی از سری محصولات سفری و کمپینگ بوده که با قیمت ارزان و بر اساس استاندارد های روز دنیا در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. این چادر مسافرتی سایز بزرگ در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و به سادگی در زمان پیاده روی می توانید آن را به همراه داشته باشید. از طرفی ظرفیت بالای داخلی این چادر مسافرتی در کنار کیفیت و طول عمر بالای آن موجب شده تا محصول در گروه تجهیزات سفری پرفروش قرار بگیرد. در این مقاله قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول در تمامی ابعاد با نقد و بررسی کاملا حرفه ای بپردازیم. پس توصیه می کنیم اگر قصد سفر و خرید چادر مسافرتی را دارید تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.


سهولت در جا به جایی چادر مسافرتی

توجه داشته باشید در زمان سفر ممکن است مدت بسیار طولانی برای یافتن یک پناهگاه امن در طبیعت به پیاده روی پرداخته تا یک محیط مناسب برای یافتن محلی مناسب جهت اتراق کردن بپردازید. از طرفی ممکن است شما نیاز به تردد از مسیر های صعب العبور را داشته باشید. به همین دلیل نیاز بوده که چادر مسافرتی سبک انتخاب کرده تا علاوه بر جلوگیری از خستگی شما موجب کاهش سرعت شما در زمان تردد نشود. چادر مسافرتی فنری 12 نفره خانوداگی برزنتی با توجه به سایز بزرگی که داشته تنها 7 کیلوگرم وزن بدنه دارد. این محصول در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده و در داخل یک ساک حمل قرار می گیرد. شما می توانید این ساک حمل را نیز که طراحی بدنه ای مشابه با کوله پشتی داشته در زمان تردد در طبعیت بر روی دوش خود انداخته و بدون احساس خستگی آن را به همراه ببرید.


بدنه ضدآب چادر مسافرتی

مقصدی که برای سفر در نظر دارید و همچنین فصل مورد نظر شما تاثیر مستقیمی بر انتخاب جنس بدنه چادر مسافرتی دارد. شما توجه داشته باشید که در روز های سرد و بارانی نیز به استفاده از یک چادر مسافرتی نیاز داشته که ممکن است در زمان روز های تابستانی نیز از همان چادر مسافرتی استفاده کنید. به همین دلیل شما در زمان انتخاب و خرید چادر مسافرتی نیاز به محصولی چهارفصل دارید. به همین دلیل بوده که رویه اصلی این چادر مسافرتی را با پارچه برزنتی طراحی و تولید کرده اند. ای رویه قابلیت تنفش داشته یعنی در زمان خوابیدن نیز دیگر شاهد قطرات آب بر روی دیواره داخلی نخواهید بود. از طرفی بدنه برزنتی کاملا ضدآب نیز بوده و باکیفیت و مقاوم در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و تابش مستقیم نور خورشید می باشد. این بدنه از طرفی می تواند اشعه های مضر خورید را به راحتی بازتاب کرده و در زمان گرما دمای مطبوعی با گردش ازادانه هوا برای شما مهیا کند. از طرفی این رویه می تواند در روز های سرد گرمای محیط داخلی را در داخل خود حفظ کند. پس شما می توانید سازه های این محصول نیز از نوع فایبرگلاس بوده که در برابر آب باران و وزش باد به راحتی استحکام خود را حفظ خواهند کرد. از این چادر مسافرتی در تمامی شرایط اب و هوایی اعم از مناطق جنگلی و کوهستانی و... با راحتی استفاده کنید.


سایز و ظرفیت چادر مسافرتی

یکی دیگر از مواردی که در زمان انتخاب چادر مسافرتی نیاز به توجه داشته مربوط به سایز و ظرفیت داخلی آن می باشد. زیرا باید متناسب با تعداد همسفران و همچنین مدت زمان اقامت انتخاب شده تا تمامی افراد راحتی بالایی را تجربه کنند. بر همین اساس عنوان می کنیم که این چادر مسافرتی دارای ظرفیت داخلی مجاز برای 12 نفر بزرگسال به صورت نشسته و میزان 6 الی 7 نفر بزرگسال به صورت درازکش بوده که ممکن است متناسب با سن و سایز افراد تغییر داشته باشد. این چادر مسافرتی سایز بزرگ دارای طول و عرضی یکسان و برابر 320 سانتی متر بوده که تا 180 سانتی متر ارتفاع دارد. این میزان ارتفاع موجب شده تا تمامی افراد حتی افراد بلند قد بتوانند به راحتی در بخش داخلی محصول تردد داشته باشند.


راه اندازی چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی سازه هایی از نوع فنری داشته که دارای سیستم راه اندازی فوری هستند. برای استفاده از این محصول ابتدا یک محیط مسطح و عاری از اجسام نوک تیز مانند سنگ پیدا کنید. سپس چادر مسافرتی را از ساک حمل خود خارج کنید. به دلیل نوع سازه های فنری و اتصال کامل رویه محصول به این سازه ها مشاهده خواهید کرد که بدنه محصول بدون دخالت دست برای استفاده شما اماده خواهد بود. سیستم جمع اوری محصول نیز به همین سرعت و با سادگی انجام شده و موجب اتلاف زمان و انرژی شما نخواهد شد.


خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره خانوداگی برزنتی محصولی ایرانی و باکیفیت و دارای قیمت ارزان می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکسو یا از طریق سایت فروشگاهی تهران اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...