چادر مسافرتی فنری 12 نفره دولایه

کد ch 7163

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,360,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره دولایه یکی دیگر از جدیدترین و در عین حال کاربردی ترین انواع چادر سفری برای استفاده خانواده ها و گروه های کمپینگ بوده که در داخل ایران طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی مدل ظاهری کله قندی داشته که برای افزایش میزان کارایی محصول در برابر بارش برف و باران یک پوشش مجزا نیز برای بخش سقف آن شد. این پوشش دوم مجزا بوده و شما می توانید برای کاهش شدت تابش نور خورشید به سقف چادر مسافرتی نیز از آن استفاده کنید.


برای عرضه چادر مسافرتی چهار فصل با بدنه ضدآب و با کیفیت از مرغوب ترین نوع پارچه آکسفورد بهره برداری می شود. این پارچه دولایه بوده می تواند در برابر اشعه فرابنفش خورشید از شما مراقبت کرده و همچنین برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی یک انتخاب ایده آل به شمار می رود. سازه های این چادر مسافرتی فنری و باریک بوده و وزنی کم با استحکام فوق العاده زیادی دارند. این سازه ها نیز از جنس فایبرگلاس هستند. سازه های فنری در بخش داخلی چادر مسافرتی از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه محصول متصل شده اند. به طوری که برای استفاده از این محصول نیاز به صرف وقت و هزینه نبوده و تنها کافی بوده آن را از ساک حمل خود خارج کنید. این چادر مسافرتی گنجایش داخلی 12 نفر بزرگسال به صورت نشسته و تعداد 6 نفر بزرگسال به صورت خوابیده را دارد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس به صورت حضوری و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت به صورت آنلاین اقدام به خرید چادر مسافرتی ایرانی و با کیفیت و با قیمت ارزان نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 320 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنهاکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره دولایه

چادر مسافرتی فنری 12 نفره دولایه یکی دیگر از محصولات مورد نیاز برای سفر های کوتاه مدت و بلند مدت می باشد که وجود آن مهم و ضروری می باشد نحوه استفاده از آن نیز بسیار راحت و سریع است. این محصول بدنه ای با قابلیت های فراوان دارد و می تواند در محیط های مختلف و در شرایط آب و هوایی گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. بدنه آن نیز قادر به ایجاد سازگاری با عوامل محیطی گوناگون می باشد و می تواند دوام و طول عمر بسیار زیادی را ارائه دهد. در این نمونه از چادر مسافرتی فنری سازه ها با دقت زیاد و نظم خاص در کنار هم تشکیل این محصول را می دهند و می تواند به راحتی و سازگاری آن در فضای باز و در سطوح سخت مختلف کمک نماید. در صورت علاقه مندی به خرید این محصول می بایست اطلاعات کافی از آن را داشت و دانست که مورد استفاده بهینه در کدام محل است و می توان از آن به چه صورت بهره برداری نمود. به همین منظور به دسته بندی زیر مراجعه کنید.


سایبانی در بالای محصول

برای ایجاد سازگاری بسیار بالا در زمان استفاده از چادر مسافرتی در فضاهای باز و آب و هوای گرم و آفتابی سایه بانی مناسب در بالای محصول و در بخش سقف آن قرار گرفته است که باعث ایجاد سایه در داخل بدنه شده و می تواند هوای داخلی بدنه را در زمان آفتاب های شدید خنک و مطلوب می نماید بنابراین قابل استفاده در هر فضایی می باشد. این سایه بان در بخش جلویی بدنه باعث ایجاد سایه می شود و می توانند به این طریق در این سایه نشسته و به تماشای بخش های بیرونی و محوطه اطراف چادر مسافرتی پرداخت. به این طریق بدنه در شرایط آفتابی و در فصول گرم سال مقاومت بالایی ایجاد کرده است و می تواند در این فضا از آفتاب سوختگی در امان ماند و چادر مسافرتی را در این زمان ها نیز مورد استفاده قرار داد.


محلی بزرگ و مناسب برای استراحت و اقامت

در زمان مسافرت های طولانی می بایست محصولی انتخاب شود که بتوان در آن در شب نیز اقامت کرد و به این گونه نیازی به اجاره خانه های مسافرتی نیست. به همین منظور چادر مسافرتی بزرگی به ابعاد 320 سانتی متر در طول و 320 سانتی متر در عرض و ارتفاعی 180 سانتی متری تولید شده است که قادر به قرار گیری 12 نفر به صورت نشسته و 6 نفر به حالت دراز کش می باشد و می تواند شرایط مطلوب و راحتی را برای افراد ایجاد سازد. این محل ضد تعریق و ضد حساسیت می باشد و به این طریق علاقه مندان به این محصول نیز به مراتب بالا تر رفته و موارد استفاده از آن نیز افزایش می یابد و می توان آن را برای استفاده در کمپینگ نیز خریداری نمود. وقتی چنین محصولی با بدنه ای قابل توجه را خریداری می نمایید در همه مسافرت ها می توانید آن را استفاده نمایید و برای مدت زمان طولانی نیز در آن حضور پیدا کنید.


بخش های قابل توجه محصول

چند بخش بر روی بدنه ایجاد شده است که برای کارایی بیش تر آن ایجاد شده و می توان نقطه قوت علاقه مندی به این چادر مسافرتی باشد. این بخش ها یکی پنجره هایی است که بر روی دیواره ها وجود دارد و دارای پشه بند هستند و می توان از ورود موجودات ریز جلوگیری به عمل بیاورد. با بودن این بخش ها هوا در داخل بدنه دچار گردش می شود و مطلوبیت بیش تری برای استفاده افراد ایجاد می شود. بدنه نیز ضد آب بوده و قابل استفاده در شرایط بارانی است و می تواند در مقابل رطوبت و باران نیز غیر قابل نفوذ باشد.


نحوه خرید

چادر مسافرتی فنری 12 نفره دولایه از جمله با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات مسافرتی می باشد که در فروشگاه بزرگ اینتکس تهران وجود دارد و قابل دسترس برای خریداری شما عزیزان می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...