چادر مسافرتی فنری 12 نفره سامسونگ

کد . samsung 55432

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,690,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره سامسونگ samsung یکی دیگر از جدیدترین نمونه چادر های مسافرتی برای خانواده ها در زمان سفر بوده که توسط نمایندگی انحصاری تولید و پخش چادر مسافرتی روانه بازار شده است. این چادر مسافرتی گنجایش داخلی برای نشستن 12 نفره داشته که در زمان خواب می تواند برای استفاده همزمان 6 الی 8 نفر مناسب باشد. فریم های محصول از نوع فنری بوده به همین دلیل روکش بدنه به طور کامل به فریم ها متصل شده پس برای راه اندازی محصول نیاز به زمان بسیار کمی دارد. روکش بدنه محصول از بهترین جنس پلی استر تولید شده زیرا این جنس بدنه در برابر وزش باد و بارش باران دچار آسیب نشده و کاملا ضداشعه و با کیفیت می باشد. فریم های محصول نیز از نوع فایبرگلاس است. دلیل انتخاب این جنس دوام بالای فایبرگلاس و ساختار منعطف و سبک آن می باشد. محصول از یک درب بزرگ برای رفت و آمد آسان افراد و یک پنجره می باشد. تمام این بخش ها دارای پشه بند بوده تا از ورود حشرات به فضای داخلی چادر مسافرتی جلوگیری شود. محصول دارای یک ساک حمل بوده تا بتوانید در زمان سفر بدون مشکلی آن را به همراه ببرید. در داخل بسته بندی محصول یک دفترچه راهنما وجود داشته تا نحوه استفاده درست و روش های نگهداری از چادر مسافرتی را آموزش ببینید. برای خرید چادر مسافرتی با قیمت مقرون به صرفه و محصولی کاملا فابریک و اورجینال می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 160 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
دارای یک پنجره دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما
 

 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره سامسونگ samsung

چادر مسافرتی فنری 12 نفره سامسونگ samsung با وجود ساختاری منعطف و تاشو جزو باکیفیت ترین محصولات کارخانه اینتکس تهران می باشد که با داشتن دوختی تضمینی و ظریف تمامی امکانات لازم برای اقامت یک شب در داخل چادر مسافرتی را فراهم می آورد. این چادر مسافرتی بادوام در رنگبندی متنوع برای استفاده خانواده یا کمپ های دوستانه به کار می رود و با داشتن ساختاری شبیه به قله برای ایستادن افراد در چادر نیز مناسب است. در هنگام انتخاب چادر مسافرتی نکاتی مد نظر است که توجه به آن ها برای خریدی درست لازم و ضروری می باشد. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های چادر مسافرتی 12 نفره سامسونگ می پردازیم.


خصوصیات چادر مسافرتی 

این چادر مسافرتی در ابعادی مناسب به شکل مربع قرار دارد و قسمت کف آن در تماس مستقیم با زمین می باشد. این محصول که برای استفاده 12 نفر ساخته شده است دارای یک در ورود بزرگ و یک عدد پنجره می باشدد که همگی آن ها دارای قابلیت باز و بسته شدن هستند. به همین منظور پوششی از جنس بدنه با زیپ به دور پنجره چادر متصل می شود و به طور کامل بسته می شود. همچنین برای در ورودی نیز همین امکان وجود دارد که در صورت قرار گرفتن در داخل چادر بسته می شود و یا در هنگام شب که دیگر قصد خروج از چادر را ندارید قابلیت بسته شدن دارد. این دو و پنجره موجود بر روی بدنه محصول دارای توری می باشند که درمقابل ورود حشرات قرار گرفته و نمی گذارند به داخل چادر مسافرتی نفوذ کنند. این توری ها نیز مانند پوشش در و پنجره دارای زیپ می باشند که به وسیله آن بسته می شوند. همچنین در هنگام گرمی هوا نیز برای ورود هوا به داخل چادر لازم و ضروری می باشند. ارتفاع مناسب این چادر مسافرتی برای ایستادن افراد قد بلند نیز مشکلی پیش نمی آورد و همه افراد می تواند در داخل چادر بدون هیچ مانعی بایستند.


قابلیت بدنه چادر مسافرتی

از آن جایی که این محصول دارای بدنه ای از جنس پلی استر است دارای مقاومت و دوام بالا در برابر وزش باد و باران می باشد و در استفاده از آن در مناطق کوهستانی و مناطق پر باران نیز دچار آسیب نمی شوند. این جنس بدنه ضد آب می باشد و در مقابل ورود آب و رطوبت به داخل چادر مسافرتی حتی از قسمت کف آن نیز غیر قابل نفوذ می باشد. همچنین سازه های این چادر مسافرتی که از جنس فایبرگلاس سبک هستند این امکان را ایجاد کرده است تا در هنگام تکان خوردن چادر مسافرتی در اثر باد از واژگونی آن و عم تعادل آن جلوگیری کند. این سازه های بسیار مقاوم دارای نرمی و قابلیت تاشدن بوده و در هنگام جمع آوری چادر مسافرتی خللی ایجاد نمی کند. در هنگام استفاده از این محصول با وجود دوام بالای بدنه آن باید از برخورد آتش یا شعه به بدنه جلوگیری کنید و در داخل چادر مسافرتی پیک نیک روشن نکنید. چرا که این کار باعث خفگی افراد داخل چادر شده و خطرات زیادی را به دنبال دارد. 


ظرفیت چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی جذاب و بادوام دارای ظرفیت گنجایش 12 نفر به طور همزمان می باشد که در هنگام استراحت و دراز کشیدن افراد قابلیت جایگیری 6 تا 8 نفر را دارد. این چادر مسافرتی با وجود ابعاد بزرگ برای استفاده در مسافرت ها می باشد و با وجود وزن کم خود می توان به راحتی با قرار دادن در داخل ساک حمل مورد نظر خود که در بسته بندی این محصول لحاظ می شود در تفریح های خود آن را به همراه داشت.


نصب چادر مسافرتی

به همراه این چادر مسافرتی خاص یک دفترچه راهنما وجود دارد که نحوه راه اندازی و نصب آن را به طور کامل توضیح داده است همچنین در داخل این دفترچه تمامی نکات مراقبت و جلوگیری از آسیب آن نیز آمده است تا با رعایت این نکات چادر مسافرتی با طول عمر بالا را می توان داشت.


نحوه خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی فنری 12 نفره به سایت اینتکس در قسمت تماس با ما مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...