چادر مسافرتی فنری 12 نفره پلی استر کمپینگ

کد ch 8007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,180,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره پلی استر کمپینگ یکی دیگر از جدیدترین نمونه های چادر مسافرتی سایز بزرگ مناسب خانواده و گروه های کمپینگ بوده که به دلیل کیفیت بالایی که داشته می توانید در تمامی نقاط ایران از آن استفاده کنید. این چادر مسافرتی تولید ایران بوده که طراحی بدنه و مشخصات فنی آن کامل سازگار با شرایط آب و هوایی چهار فصل سال می باشد. به طوری که شما می توانید از این محصول در روز های آفتابی و یا حتی بارانی بدون نگرانی استفاده کنید. همانطور که گفته شد این محصول سایز بزرگ بوده به طوری که بخش داخلی این چادر مسافرتی می تواند تا میزان 12 نفر بزرگسال به صورت نشسته و 6 الی 7 نفر بزرگسال به صورت درازکش را در خود جای بدهد.


مهم ترین ویژگی این چادر مسافرتی مربوط به نوع سازه های آن بوده که بدون دخالت دست می تواند محصول را برای استفاده شما آماده کند. مدل این سازه های فایبرگلاسی سبک و مقاوم از نوع فنری بوده که در بخش داخلی به طور کامل به بدنه اصلی متصل می باشد. به دلیل این اتصال بوده که محصول به محض خارج شدن از ساک حمل فرم استاندارد خود را گرفته تا بتوانید از آن استفاده کنید. رویه اتصلی این چادر مسافرتی از پارچه پلی استر انتخاب و تولید شده است. این رویه ضدآب و باکیفیت بوده که در برابر تغییرات شرایط جوی آب و هوایی دچار افت کیفیت نخواهد شد. این چادر مسافرتی برای دریافت نور کافی و همچنین دمای مطبوع در بخش داخلی بر روی بدنه خود دارای سه عدد پنجره و یک درب بزرگ مجهز به توری پشه بند می باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت اقدام به خرید این چادر مسافرتی نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 320 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنهپلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره پلی استر کمپینگ

چادر مسافرتی فنری 12 نفره پلی استر کمپینگ دارای ابعاد بزرگ و جادار می باشد و می توان در مسافرت های خانوادگی و دوستان آن را به همراه داشت و از وجود آن بهره مند شد. به طور کلی وجود چادر مسافرتی برای رفتن به تفریح و مسافرت ضروری و مهم می باشد و می بایست این محصول را تهیه نمود تا در شرایط مختلف و رفتن به محیط هایی با آب و هوای گوناگون مجهز بود و در این چادر مسافرتی قرار گرفت و از باد و باران و یا اشعه خورشید در امان بود. این محصول را می بایست با قیمتی مناسب از فروشگاه هایی تهیه کرد که دارای محصولات اورجینال و اصل می باشند و بدنه آن نیز می بایست فابریک بوده و ضخامت بالایی داشته باشد. به این گونه شما می توانید چادر مسافرتی باکیفیت و بادوام را برای مسافرت های طولانی مدت خود به محل های گوناگون و حتی برای اقامت در شب داشته باشید و از آن بهره گیرید. برای آشنایی با این چادر مسافرتی جادار و راحت با ما همراه باشید.


سطح مربع و جادار

چادر مسافرتی در ظاهر به صورت یک کوه می ماند و تصور می شود که طراحی آن به شکل مثلث است اما در واقع سطح نشیمن آن که فضای قرار گیری افراد است مربع می باشد و می تواند این تعداد افراد را در خود جای دهد و از هر بخش این محصول نهایت استفاده را می توان برد. در داخل این چادر مسافرتی می توان وسایل و اسباب نیز به همراه داشت و برای استفاده به داخل چادر برد. چرا که این محصول ابعاد بزرگی دارد و دارای طول و عرض 320 سانتی متری می باشد. به این طریق شما دارای محصولی جادار و راحت هستید و می توانید در مسافرت های گروهی در محل های مختلف آن را نصب و راه اندازی کنید و مورد بهره برداری قرار دهید. 


ضخامت بالای بدنه و دوام بسیار

این چادر مسافرتی فنری 12 نفره خود از بدنه ای بسیار با کیفیت تشکیل شده است و از زمان تولید هیچ گونه نارضایتی را ایجاد نکرده است. این محصول با بدنه ای به این صورت می تواند برای سال های زیاد مورد استفاده قرار بگیرد و بتواند در شرایط مختلف آب و هوایی دوام بالایی از خود نشان دهد. با وجود مزیت ضد آب بودن این بدنه در زمان باران های شدید نیز می توان از این چادر مسافرتی استفاده نمود و آن را پناهگاهی در این گونه موارد قرار داد و در زمان باران به داخل آن وارد شد. این بدنه باکیفیت از جنس پلی استر می باشد که در بالاترین درجه کیفی موجود در بازار تهیه شده و محصولی خاص و منحصر به فرد را ایجاد نموده است. علاوه بر ضد آب بودن می توان محصول را در فصول گرم سال و در زیر خورشید نیز مورد استفاده قرار داد و از سلامت بدنه نیز اطمینان داشت. چرا که پارچه آن قابلیت ضد آفتاب سوختگی داشته و در این شرایط دچار رنگ پریدگی و آسیب نمی شود.


نحوه راه اندازی و جمع آوری محصول

چادر مسافرتی فنری 12 نفره از نوع سازه های فنری می باشد که دارای خمیدگی هستند و می توان آن را به راحتی تغییر شکل داد و نیز می توان آن را تا نمود. به همین جهت محصول به حالت تا شده در اختیار شما قرار می گیرد و شما تنها با خارج کردن محصول از بسته بندی می توانید آن را نصب نمایید. این کار نیازمند آموزش نمی باشد چرا که تمامی بخش های محصول به هم متصل می باشند و لازم به قرار گیری دوباره نیست. برای جمع آوری نیز طبق یک نظم خاص می توان باز محصول را تا نمود و در داخل یک ساک حمل قرار داد که در کنار محصول قرار دارد بدین ترتیب به راحتی این چادر مسافرتی را می توان به همراه خود به محل های مختلف برد.


خرید

چادر مسافرتی فنری 12 نفره پلی استر کمپینگ را می بایست از سایت نمایندگی اینتکس تهران انتخاب و خریداری نمود و به این ترتیب محصولی اصل را دریافت کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...