چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ آکسفورد

کد ac 32116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
2,190,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ آکسفورد از سری تجهیزات کمیپنگ و سفری ایرانی بوده که دارای سایز بزرگ و کیفیت بالایی بوده که موجب شده راحتی شما را در زمان اقامت در طبیعت برطرف سازد. این چادر مسافرتی ابعاد بزرگی داشته به صورتی که می تواند تا 12 نفر بزرگسال را به صورت نشسته و 6 الی 7 نفر بزرگسال را به صورت درازکش در خود جای بدهد. توجه داشته باشید این میزان ظرفیت داخلی برای چادر مسافرتی استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز داشته باشد.


وجه تمایز این چادر مسافرتی نسبت به سایر نمونه های موجود در باراز مربوط به جنس بدنه آن بوده که از مرغوب ترین نوع پارچه کره ای آکسفورد طراحی و تولید شده است. این پارچه کاملا ضدآب بوده و دارای ساختاری دولایه بوده که شامل بدنه برزنتی با یک لایه روکش از نوع پلی استر می باشد. این نوع جنس بدنه عایق حرارت بوده و برای استفاده در تمامی چهار فصل سال مناسب می باشد. وزن بدنه این چادر مسافرتی تنها 7 کیلوگرم بوده و مجهز به یک عدد ساک حمل است. به همین دلیل بوده که می توانید به راحتی این چادر مسافرتی سبک را در داخل ساک حمل قرار داده و در زمان پیاده روی در طبیعت به همراه ببرید. زیرا این وزن کم و تجهیز محصول به ساک حمل استاندارد موجب کاهش سرعت شما در زمان حرکت و خستگی شما نخواهد شد. سازه های محصول نیز از جنس فایبرگلاس بوده که ساختاری سبک و بادوام دارد. این محصول بر روی بدنه خود دارای سه عدد پنجره و یک درب بزرگ بوده که تمامی این بخش ها دارای پشه بند توری نیز می باشند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه مرکزی اینتکس این چادر مسافرتی را با کیفیت مناسب و قیمت ارزان خریداری نمایید.

 نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه کره ای آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ آکسفورد

ضرورت انتخاب و خرید چادر مسافرتی در مرحله ای مشخص شده که این محصول کاربردی در زمان سفر و کمپینگ و یا حتی کوهنوردی می تواند راحتی شما را برای اقامت فراهم کرده و موجب کاهش هزینه سفر شما شود. چادر مسافرتی استاندارد بوده که برای استفاده از آن محدودیت آب و هوایی وجود نداشته و قیمتی مناسب و طول عمر بالایی داشته باشد. با توجه به این موارد چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ آکسفورد یکی از برترین انتخاب ها برای خرید چادر مسافرتی به شمار می رود. 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ آکسفورد


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

مهم ترین بخش در زمان خرید چادر مسافرتی برای مصرف کنندگان مربوط به نوع طراحی ظاهری و رنگبندی بدنه محصولات می باشد. زیرا در صورت زیبایی ظاهری بوده که محصول می تواند نظر مثبت مصرف کنندگان را به سمت خود جلب کند. از سوی دیگر این طراحی بدنه استاندارد و اصولی بوده که موجب طول عمر محصول و راحتی شما در زمان استفاده از چادر مسافرتی خواهد شد. چادر مسافرتی فنری 12 نفره کمپینگ آکسفورد یک محصول کاملا استاندارد و چهار فصل بوده که برای گردش ازادانه هوا در بخش داخلی ، لذت بردن از منظره طبیعت و دریافت نور کافی در داخل چادر ، بر روی بدنه آن تعداد 3 عدد پنجره تعبیه شده است. این پنجره دارای توری پشه بند بوده و از طریق یک زیپ مقاوم قابل استفاده می شوند. در قسمت ابتدایی محصول نیز یک درب بزرگ برای تردد آسان قرار داده شده که این درب با یک ارتفاع کوچک از سطح زمین وجود دارد. این ارتفاع موجب شده تا گرد و خاک به داخل چادر مسافرتی وارد نشده و در زمان بارندگی آب باران به محیط داخلی نفوذ نکند.

این چادر مسافرتی سایز بزرگ از مدل کله قندی تولید شده است. در این مدل شما شاهد یک نشیمنگاه بزرگ و مربع شکل بوده ولی سقف چادر مسافرتی بسیار کوچک می باشد. برای اتصال این دو بخش به یکدیگر نیز از دیواره هایی شیبدار استفاده شده که در بخش لبه شاهد یک انحنا طریف از آن ها خواهید بود. این نوع طراحی بدنه دارای مزیت بزرگی بوده که شاهد جلویری از وارد شدن قدرت وزش باد شدید به بدنه و همچنین کاهش شدت تابش نور خورشید به این رویه می شود. مهم ترین مزیت این طراحی نیز این بوده که به دلیل سقف کوچک و دیواره های شیبدار در زمان بارندگی آب در بخش سقف تجمع نداشته و به راحتی به سمت زمین سرازیر خواهد شد.


نوع چادر مسافرتی

تقسیم بندی انواع چادر مسافرتی متناسب با انواع سازه های آن به سه گروه بزرگ اتوماتیک ، عصایی و فنری تقسیم می شود. این چادر مسافرتی دارای سازه های باریک بوده و از نوع فنری می باشد. نحوه راه اندازی و استفاده از چادر های فنری کاملا ساده بوده و تنها نیاز خواهید داشت آن را از ساک حمل خود خارج کرده و در محیط مسطح قرار دهید. محصول بدون دخالت دست و کاملا اتومات برای استفاده شما مهیا می شود. این نوع راه اندازی سریع و هیدرولیکی مربوط به نوع سازه های این محصول می باشد. در واقع در قسمت داخلی و بخش درزهای چادر مسافرتی این سازه های باریک و فنری از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی به بدنه اصلی دوخته شده و برای استفاده کاملا آماده هستند. پس زمانی برای راه اندازی سازه ها مورد نیاز شما نخواهد بود. از طرف دیگر از نوع چادر مسافرتی وزنی کم و طول عمر بالایی داشته و در کنار این وزن کم می تواند به خوبی استحکام خود را بر روی سطح زمین حفظ کند.


خرید چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی سایز بزرگ برای استفاده در مسافرت های خانوادگی ، دوستانه و گروه های کمپینگ یک انتخاب مناسب به شمار می رود. شما می توانید برای خرید چادر مسافرتی ایرانی سایز بزرگ به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید. این نمایندگی معتبر در زمانی کوتاه با یک قیمت ارزان و کیفیت بالا چادر سفری مورد نظر را برای مصرف کنندگان ارسال خواهد کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...