چادر مسافرتی فنری 4 نفره پاناما

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ایرانی 4 نفره پاناما با قیمت ارزان و مناسب در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس ، ارسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی ایرانی 4 نفره پاناما از دیگر چادر های مخصوص سفر از نوع فنری که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی با فریم های داخلی منعطف می باشد. محصولی که برای استفاده در سفر های مجردی و حتی زوج های جوان بسیار مناسب و حتی مقرون به صرفه خواهد بود. این کالا نیز دارای 3 پنجره به همراه یک درب بزرگ روکش دار بوده و در مدت زمان کمی راه اندازی و جمع می شود . شرکت اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

چادر مسافرتی فنری 4 نفره پاناما از دیگر چادر های مسافرتی ایرانی بوده که نسبت به قیمتی که داراس ، بسیار با کیفیت و زیبا می باشد . اگر قصد دارید تا یک چادر مسافرتی ارزان قیمت خریداری نمایید و از آن با دوستان و یا اعضای خانواده در مسافرت لذت ببرید ، پیشنهاد ما به شما این چادر می باشد . اما قبل از خرید این محصول به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را مطالعه نمایید و از مزایا و معایب آن به طور کامل مطلع شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مثلثی و یا هرمی شکل بوده و در آن دو رنگ قرمز و خاکستری به کار رفته است . این محصول دارای سه پنجره بوده که هر کدام دارای یک پارچه توری می باشد تا در زمانی که پنجره ها را باز می کنید ، به غیر از تهویه هوا و تماشای منظره لذت بخش طبیعت ، از ورود حشرات موذی جلوگیری می کند .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پارچه شمعی برزنتی و فنر های آن از آلمینیوم است که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 200 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر ، ارتفاع : 180 سانتی متر ، ظرفیت به حالت نشسته : 4 نفر و به حالت خوابیده 2 نفر ، و در نهایت وزن این محصول 4 کیلو گرم می باشد که همانطور از وزن این چادر مشخص است بسیار سبک بده و می توانید آن را با ساک حملی که بههمراه خود دارد ، حمل و یا جا به جا نمایید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول محصول به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود و به هیچ نوع راه اندازی خاصی احتیاج ندارد ، تنها برای راه اندازی این کالا ، باید آن را ساک مخصوص به بیرون در آورده تا محصول به صورت اتوماتیک وار راه اندازی شود و شمااز آن به آسودگی استفاده نمایید و لذت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که حتما پس از استفاده از این چادر ، آن را در اسرع وقت جمع بکنید ، همچنین وسایلات تیز را به هیچ عنوان به این محصول نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ، آن را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 4 نفره پاناما یک محصول زیبا و با کیفیت ایرانی بوده که شما با خرید این محصول ، به غیر از داشتن یک چادر با کیفیت ، به اقتصاد کشور نیز کمک خواهید کرد . طراحی این محصول به صورت مثلثی شکل بوده و در آن رنگ های قرمز و خاسکتری به کار رفته است . جنس بدنه این محصول از پارچه شمعی برزنتی ، و فنر های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت  و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . همچنین قابل ذکر می باشد که ظرفیت این محصول به صورت نشسته 4 نفر و به صورت خوابیده 2 نفر خواهد بود . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
اتوماتیک
طول
200 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت ایران
ظرفیت دراز کش 2 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...