چادر مسافرتی فنری 6 نفره

کد ۸۹۹۹۳

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فنری
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
1,610,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 6 نفره در نمایندگی فروش چادر مسافرتی فنری در ایران در سایت آنلاین فروش چادر مسافرتی فنری ارزان با ازسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی فنری با قابلیت باز و بسته شدن در کمتر از 20 ثانیه ،به راحتی و بسیار آسان بدون هیچ تخصصی باز و بسته شده و مناسب برای مسافرتهای خانوادگی و یا پیک نیک می باشد. چادر مسافرتی در رنگ بندی های مختلف و شاد ، دو پوش ، پشت نقره ای ، ضد آب ، با گارانتی می باشد. ابعاد مناسب این چادر مسافرتی سبب این خواهد شد تا در هنگام استفاده با مشکل کمبود فضا روبرو نشوید و بتوانید به راحتی از این محصول در مسافرت های خود استفاده نمایید . بدنه ضد اب این چادر مسافرتی فنری نیز سبب این شده است تا بتوانید به سادگی از این محصول در شرابط جوی مختلف استفاده نمایید و نگران نفوذ آب به داخل چادر نباشید .

چادر مسافرتی فنری 6 نفره

چادر مسافرتی فنری 6 نفره یکی از انواع چادر مسافرتی ایرانی سایز کوچک برای استفاده در زمان سفر به کوهستان ، جنگل ، دشت و... بوده که قیمت مناسب و کیفیت قابل قبولی را از خود نشان می دهد. این چادر مسافرتی کاربردی سازگار با تغییرات شرایط آب و هوایی بوده به طوری که می توانید از آن در چهار فصل سال نیز استفاده کنید. در این مطلب می توانید تحلیل کامل ساختار این چادر مسافرتی را در ابعاد مهم و اساسی مشاهده کنید. پس توصیه می کنیم همراه با ما باشید.

چادر مسافرتی فنری 6 نفره | فروشگاه اینتکس


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی از دو بخش اساسی رویه بدنه و سازه ها تشکیل می شوند. بر اساس نوع سازه های تشکیل دهنده بوده که شما می توانید چادر های مسافرتی را در سه دسته بندی فنری ، عصایی و یا اتوماتیک طبقه بندی کنید. چادر مسافرتی فنری 6 نفره یک محصول فنری و باکیفیت می باشد. این نوع چادر مسافرتی از سازه هایی باریک و فنری تشکیل شده که در بخش داخلی رویه بدنه به طور کامل به آن دوخته می شوند. برای استحکام این اتصال نیز از پارچه باریک ابریشمی استفاده شده است. این نوع سازه دارای دوام و طول عمر بسیار زیادی بوده و موجب می شود شما بتوانید بدون دخالت دست و کاملا ساده به محض خارج کردن محصول از ساک حمل برای استفاده خود به طور کامل شکل گرفته و برای استفاده شما آماده خواهد بود. همچنین جمع آوری محصول نیز ساده بوده و تنها نیاز دارید تا دو لبه آن را به یکدیگر نزدیک کرده و به سمت داخل خم کنید. این نوع سازه می تواند موقعیت چادر مسافرتی را حتی در زمان وزش باد بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه دارد.


دوخت چادر مسافرتی

دوخت رویه اصلی چادر مسافرتی در عین سادگی از اهمیت بالایی برخوردار بوده به طوری که شما می توانید با توجه به این پارامتر از میزان ضدآب بودن بدنه محصول مطمئن شوید. چادر مسافرتی فنری 6 نفره یکی از باکیفیت ترین انواع دوخت بدنه را دارد. این محصول از تعداد یک عدد سقف ، یک عدد پارچه نشیمنگاه و تعداد چهار عدد دیوار تشکیل شده است. برای اتصال این نقاط به یکدیگر در بخش داخلی از یک دوخت دولایه کاملا مقاوم استفاده شده که دوام فوق العاده زیادی نیز دارد. همچنین در قسمت داخلی برای بخش درزهای محصول از یک لایه چسب ضدآب استفاده شده است. در بخش خارجی چادر مسافرتی نیز در قسمت درزها می توانید یک لایه باریک از پارچه ابریشمی رنگی را مشاهده کرده و که موجب افزایش کیفیت دوخت خواهد شد. این نوع دوخت بدنه موجب افزایش میزان ضدآب بودن بدنه چادر مسافرتی فنری 6 نفره بوده و طول عمر بالای این چادر مسافرتی ایرانی را می تواند تضمین کند.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

بخش ابعاد بدنه اصلی چادر مسافرتی یکی از اساسی ترین پارامتر ها بوده در زمان خرید بوده که معین می کند چه تعداد از نفرات می توانند برای اقامت های طولانی مدت و یا کوتاه مدت از فضای داخلی این محصول استفاده کنند. چادر مسافرتی فنری 6 نفره یک محصول با نشیمنگاه مربع شکل بوده که که طول و عرضی همسان و برابر با 200 سانتی متر دارد. ارتفاع بدنه محصول نیز 180 سانتی متر بوده تا هر فرد با هر میزان ارتفاع قد بتواند به بخش داخلی تردد داشته باشد. این میزان ابعاد بدنه برای اقامت های کوتاه مدت و زمان نشستن مناسب استفاده 6 نفر بزرگسال بوده اما در زمان خوابیدن و اقامت های طولانی مدت برای استفاده 3 الی 4 نفر بزرگسال کافی خواهد بود. این تعداد کاملا استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی داشته باشد.


خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 6 نفره یک محصول ایرانی با تنوع رنگبندی بالا و کیفیت فوق العاده زیاد با قیمت ارزان می باشد. شما می توانید برای خرید این چادر مسافرتی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید

نوع
فنری
طول
200 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت ایران
ظرفیت دراز کش 3 نفر
دارای رنگبندی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...