چادر مسافرتی فنری 6 نفره کمپینگ

کد CH 77160

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 6 نفره کمپینگ از سری چادر های مسافرتی ارزان قیمت و باکیفیت بوده که در داخل ایران و جهت استفاده خانواده کم جمعیت و یا مناسب اقامت های کوتاه و یا سفر های کوهنوردی با سایز کوچک طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی ابعاد کوچکی داشته به طوری که تعداد 6 نفر بزرگسال در صورت نشستن و 3 الی 4 نفر در صورت دراز کش می توانند از آن استفاده کنند. البته این میزان از ابعاد کوچک در زمان سفر های کوهستانی ورزشکاران موجب شده تا تغییرات شرایط جوی اسیی برای پناهگاه آن ها ایجاد نکرده و در زمان وزش باد موقعیت چادر مسافرتی راحت تر بر روی سطح زمین تثبیت شود.


رویه اصلی چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد. این پارچه از میزان ضدآب بودن 100% بهره مند بوده و می تواند در روز های سرد دمای محیط داخلی را گرم نگه داشتن زیرا یک عایق مناسب دما است. رویه پلی استری باکیفیت و مقاوم بوده و می تواند اشعه های مضر خوردشید مانند فرابنفش را به راحتی بازتاب کند. جنس پایه های محصول از فایبرگلاس می باشد. این جنس بدنه سبک و حالت پذیر بوده و دارای استحکام و طول عمر بالا می باشد. این سازه ها از بخش داخلی با استفاده از یک لایه پارچه ابریشمی به بدنه دوخته شده و موجب می شود محصول بدون دخالت دست و به محش خارج شدن از بدنه برای استفاده شما اماده باشد. چادر مسافرتی ایرانی علاوه بر سازگاری بالا با شرایط اب و هوایی داخلی ایران ، دارای تنوع رنگبندی بدنه بالایی نیز بوده که انتخاب را برای شما ساده تر می کند. شما می توانید برای خرید این چادر مسافرتی با قیمت ارزان و کاملا فابریک و اصل به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه کرده و یا از وب سایت فروشگاهی اینتکس تهران استفاده نمایید.

 نوع فنری
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنهپلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک بله
 دوپوش خیر
 ضد آب خیر
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 ابعاد بسته بندی: 78 در 78 در 15 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل

 

چادر مسافرتی فنری 6 نفره کمپینگ

چادر مسافرتی فنری 6 نفره کمپینگ محصولی باکیفیت و در عین حال مقاوم و ساده بوده که در داخل ایران و به منظور راحتی شما در زمان اقامت در طبیعت طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی از رویه اصلی باداوم تولید شده به همین دلیل می توانید در تمامی سفر های خود به سراسر کشور از آن استفاده کنید. وزن کم بدنه و سیستم متفاوت راه اندازی این محصول در کنار قیمت ارزان آن از دلایل اصلی پرفروش بودن این چادر مسافرتی به شمار می رود. در این مقاله می توانید به طور کامل با ساختار و ویژگی های این چادر مسافرتی اشنا شوید. پس اگر قصد سفر دارید توصیه می کنیم همراه با ما باشید.


کیفیت و جنس بدنه

یکی از مهم ترین و اساسی ترین پارامتر ها در زمان انتخاب چادر مسافرتی مربوط به کیفیت و جنس بدنه آن می باشد. زیرا چادر مسافرتی استاندارد به دلیل نوع پارچه بدنه حتما امکان استفاده در تمامی فصول سال را داشته و می تواند ایمنی و سلامت شما را در زمان سفر تامین کند. بر همین اساس بوده که تولید کننده رویه اصلی این چادر مسافرتی را از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید کرده است. زیرا این چادر کاملا ضدآب بوده و ساختاری باکیفیت و مقاوم دارد. بافت اصلی این رویه به صورتی بوده که در زمان سرما بتواند یک عایق خود دما بوده تا گرمای محیط داخلی را حفظ کرده و از طرفی در روز های افتابی بتواند اشعه های مضر خورشید را بازتاب کرده و از پوست شما محافظت کند. از طرفی برای بخش کف محصول نیز از پارچه دولایه پلی استر استفاده می شود. زیرا این بخش با سطح زمین همواره در تماس بوده و تمامی وزن و فشار وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. از طرفی این پارچه موجب افزایش قابلیت محصول در زمان بارندگی شده زیرا ضدآب بوده و یک مانع برای جلوگیری از آب و رطوبت خاک به فضای داخلی خواهد شد. سازه های این چادر مسافرتی نیز از جنس فایبرگلاس هستند. زیرا این نوع جنس بدنه وزن کم و استحکام قابل توجهی داشته و دارای ویژگی های مناسبی از جمله انعطاف پذیری بالا می باشد. این نوع سازه می تواند ساختار محصول را بر روی سطح زمین در زمان وزش باد نیز ثابت باقی نگه دارد. با توجه به موراد یاد شده شما می توانید از این چادر مسافرتی با سادگی خاطر در تمامی فصول سال و شرایط اب و هوایی استفاده نمایید.


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را با توجه به میزان سرعت العمل در فرایند راه اندازی آن ها که مربوط به نوع سازه های محصول بوده طبقه بندی می کنند. چادر هایی برای کمپینگ مناسب بوده که در کمترین زمان ممکن برای استفاده راه اندازی شده و به همان نسبت به سادگی نیز جمع اوری شود. از طرفی چادر مسافرتی برای کمپینگ توصیه شده که سیستم راه اندازی فوری داشته باشد. زیرا در زمان کمپینگ در طبیعت ممکن بوده به جمع اوری سریع لوازم و جا به جایی محل کمپ اقدام شود. به همین دلیل بوده که ما به شما چادر مسافرتی فنری 6 نفره کمپینگ توصیه می کنیم. در این نوع از چادر مسافرتی سازه های باریک و مقاوم محصول در بخش فضای داخلی با یک لایه باریک از پارچه ابریشمی به بدنه اصلی متصل می باشد. به همین دلیل بوده که محصول به محض خارج شدن از ساک حمل برای استفاده شما اماده باشد. زیرا سازه های فنری موجب شده تا چادر مسافرتی بدون دخالت دست برای استفاده شما اماده شود. این نوع از سازه های سفری موجب شده تا محصول را بتوانند در کمترین زمان ممکن جمع اوری کنید. تنها کافی بوده دو دیوار مجاور از محصول را به ارامی به یکدیگر نزدیک کرده سپس سازه ها را به سمت داخل خم کنید. خواهید دید که این چادر مسافرتی سایز کوچک به راحتی قابل استفاده می باشد.


جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 6 نفره کمپینگ محصولی فنری و کودکانه بوده یکی از پرفروش ترین و در عین حال ارزان ترین نمونه های چادر مسافرتی به شمار می رود. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...