چادر مسافرتی فنری 8نفره سایانا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 280 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 8 نفره سایانا محصولی سبک و جادار و مقاوم قابل خرید با قیمتی ارزان از فروشگاه مرکزی اینتکس در سراسر ایران است.

چادر مسافرتی فنری 8 نفره سایانا محصولی ایده ال جهت استفاده در کمپینگ و سفر های خانوادگی بوده که دارای وزن کم و قابلیت حملی اسان بوده و ار کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. برای تولید رویه این محصول از جنس پلی استر استفاده می شود که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار بوده و همچنین از نفوذ اب به داخل چادر نیز مقاومت نشان داده و خیال شما را از این بابت اسوده نگه می دارد. پایه های این چادر مسافرتی از نوع فنری با جنس فایبرگلاس بوده که از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده و در شرایط مختلف اب و هوایی امکان استفاده خواهد داشت. به همین جهت و با توجه به ساختار ضداب محصول شما می توانید در کوهستان نیز ان را به همراه ببرید. این کالای جدید دارای یک درب بزرگ و سه عدد پنجره بوده که مجهز به توری طراحی شده تا از نفوذ حشرات به محوطه داخلی محصول اجتناب شود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول بزرگ وکم وزن را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

چادر مسافرتی فنری 8نفره سایانا

در زمان سفر به نقاط مختلف طبیعت مانند ساحل ، جنگل ، کوهستان و... برای داشتن یک اقامت مناسب بوده که شما نیاز به خرید چادر مسافرتی خواهید داشت. این چادر های مسافرتی بوده که می تواند شما را از تغییران شرایط جوی آب و هوا دور نگه داشته و راحتی شما را تضمین کنید. یکی از انواع چادر مسافرتی ایرانی پرفروش بدون شک چادر مسافرتی فنری 8نفره سایانا می باشد. این چادر مسافرتی فنری و سایز بزرگ بوده که مناسب استفاده در کمپینگ ، سفر های دوستانه و خانودگی و... می باشد. در قسمت نقد و بررسی قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد سفر و خرید چادر مسافرتی دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.

چادر مسافرتی فنری 8نفره سایانا | فروشگاه اینتکس تهران


طراحی ظاهری بدنه چادر مسافرتی

مهم ترین بخش در زمینه طراحی چادر مسافرتی مربوط به قسمت طراحی بدنه بوده زیرا این بخش در نگاه اول نظر مشتری را به خود جلب کرده و در صورت استاندارد راحتی و ارامش شما را در زمان استفاده فراهم خواهد کرد. به همین دلیل بوده چادر مسافرتی فنری 8نفره سایانا را در زمینه طراحی ظاهری بدنه تشریح خواهیم کرد. این چادر مسافرتی مربع شکل بوده و دیواره هایی شیبدار دارد. دلیل این شیب دار بودن دیواره مربوط به انتخاب یک سقف کوچک برای این محصول می باشد. این نوع طراحی بدنه در اصطلاح مدل کله قندی نامیده می شود. این مدل که در اغلب چادر فنری های ایرانی مورد استفاده قرار گرفته مزیت های فراوانی از جمله جلوگیری از تجمع آب باران در بخش سقف و سرازیر شدن قطرات به سمت زمین ، کاهش قدرت وزش باد شدید ، کاهش شدت نور تابیده به بدنه و... می توانیم نام ببرید. از طرفی به دلیل نشیمنگاه بزرگ و مربع شکل این چادر مسافرتی بوده که شما می توانید از حداکثر فضای بخش زمینی چادر مسافرتی برای استراحت خود استفاده کنید.


این چادر مسافرتی بر روی بدنه خود دارای دو عدد پنجره و یک عدد درب بزرگ می باشد. این نقاط موجب می شود تا بخش داخلی محصول از نورکافی بهره مند شده و همچنین در داخل چادر مسافرتی گردش ازادانه هوا امکان پذیر گردد. این چادر مسافرتی ایرانی دارای یک ساک حمل با طراحی بدنه مشابه کوله پشتی بوده که دو بند داشته و شما می توانید در زمان کوهنوردی و یا پیاده روی در طبیعت محصول را با خود به همراه ببرید. به دلیل اینکه این چادر مسافرتی در داخل ایران تولید شده شما می توانید از رنگبندی متنوع بدنه محصول در زمان خرید استفاده کنید.


سایز و ابعاد چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 8نفره سایانا همانطور که از نام آن مشخص بوده برای استفاده هشت نفر بزرگسال ظرفیت داخلی دارد. اما توجه داشته باشید که این میزان برای استفاده در زمان نشستن و استراحت های کوتاه مدت مناسب است. در زمان خوابیدن و استراحت های طولانی مدت این چادر مسافرتی برای استفاده 4 الی 5 نفر بزرگسال مناسب خواهد بود. این ظرفیت اعلام شده استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز صورت پذیرد. این چادر مسافرتی نشیمنگاهی مربع شکل داشته که طول و عرضی یکسان و برابر با 280 سانتی متر دارد. ارتفاع بدنه محصول نیز 180 سانتی متر بوده تا هر فرد با هر میزان ارتفاع قد بتواند به راحتی در بخش داخلی تردد داشته باشد. وزن بدنه این چادر مسافرتی نیز تنها 6 کیلوگرم بوده که محصول را در گروه تجهیزات سفری سبک قرار می دهد.


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را بر اساس نوع سازه های انتخاب شده در تولید آن ها به سه گروه اتوماتیک ، فنری و عصایی تقسیم می کنند. چادر مسافرتی فنری 8نفره سایانا یک نمونه موفق و مقاوم از سازه های فنری به حساب می آید. این چادر مسافرتی از دو بخش اصلی رویه و سازه ها تشکیل شده است. سازه های این چادر مسافرتی باریک و مقاوم و فنری هستند. این سازه ها از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی دوخته می شوند. به همین دلیل بوده که محصول به محض خارج شدن از ساک حمل خود برای استفاده شما آماده خواهد بود.


خرید چادر مسافرتی

اگر شما نیز قصد خرید چادر مسافرتی فنری 8نفره سایانا و یا سایر نمونه های چادر مسافرتی فنری ایرانی را با قیمت ارزان و کاملا اصل دارید می توانید به نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
280 سانتی متر
عرض
280 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ظرفیت 8 نفر
دارای 3 پنجره دارای پشه بند
دارای پشه بند و هواکش
بدنه ضد اب
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...