چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی پلی استر

کد ch 89001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی پلی استر از سری محصولات سفری و کمپینگ تولید شده در داخل کشور بوده که دارای بدنه ای باکیفیت و مقاوم و سازگار با تمامی اب و هوای داخل ایران می باشد. این چادر مسافرتی به دلیل تولید داخل ایران بودن و دسترسی به تولید کننده دارای رنگبندی متنوعی بوده به همین دلیل می توانید در زمان خرید متناسب با سلیقه خود یک رنگ بدنه را سفارش بدهید. این چادر مسافرتی دارای طراحی ظاهری با مدل کله قندی بوده که دارای یک سقف کوچک با نشیمنگاهی بزرگ و دیوار هایی شیبدار می باشد. این نوع طراحی ظاهری موجب افزایش میزان ضدآب بودن بدنه محصول شده زیرا از تجمع اب باران در بخش سقف جلوگیری کرده و قطرات باران به راحتی به سمت زمین سرازیر می شوند.


رویه اصلی محصول نیز از پارچه باکیفیت و ضدآب پلی استر بوده که می تواند اشعه فرابنفش و مضر خورشید را بازتاب کند. سازه های محصول از نوع فایبرگلاس هستند. این سازه ها نرم و منعطف بوده و وزن کمی داشته اما از داوم و استحکام قابل توجهی برخوردار هستند. این سازه ها در بخش داخلی رویه اصلی از طریق یک پارچه ابریشمی به دیواره متصل شده به همین دلیل به محض خارج شدن از ساک حمل بدون دخالت دست برای استفاده شما اماده خواهد بود. بر روی بدنه محصول تعداد 3 عدد پنجره و یک درب بزرگ تعبیه شده تا بتوانید از هوای مطبوع و گردش ازادانه هوا در کنار نور کافی لذت ببرید. لازم به ذکر بوده تمامی این بخش ها دارای پشه بند توری بوده که از طریق یک زیپ قابل استفاده خواهند شد. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل با طراحی بدنه مشابه کوله پشتی بوده به همین دلیل حمل و جا به جایی اسانی خواهد داشت. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس این چادر مسافرتی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت  8 نفره
 جنس بدنهپلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 8 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی پلی استر

چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی پلی استر یکی از کاربردی ترین و برترین انتواع چادر مسافرتی بوده و با رعایت استاندارد های جهانی در داخل ایران طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی بدنه ای کله قندی و رویه ضدآب و باکیفیت داشته که می تواند نیاز شما در تمامی سفر ها از جمله ، کوهستانی ، طبیعت گردی و... به طور کامل برطرف سازد. در ادامه این مطلب شما می توانید به طور کامل ساختار این چادر مسافرتی در تمامی ابعاد آشنا شده تا یک خرید مطمئن را تجربه کنید. پس تا پایان این بخش همراه با ما باشید.

چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی پلی استر | نمایندگی اینتکس


راه اندازی چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین دغدغه ها در زمان اقامت در طبعیت و کمپینگ برپایی چادر مسافرتی بوده به طوری که زمان و انرژی کمی را به خود اختصاص بدهد. به همین دلیل بوده که برای آسودگی شما در زمان سفر ما به شما چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی پلی استر را پیشنهاد می کنیم. دلیل این امر مربوط به بخش سازه های این محصول می باشد. سازه های این چادر مسافرتی فنری بوده به همین دلیل بدنه آن دارای سیستم راه اندازی سریع و بدون دخالت دست می باشد. همانطور که می دانید چادر مسافرتی دارای دو بخش اساسی به تفکیک سازه ها و رویه اصلی است. در این مدل از محصول در بخش داخلی سازه ها با استفاده از یک پارچه ابریشمی مقاوم به بدنه اصلی دوخته می شوند. به همین دلیل بوده که شما دیگر نیاز به برپایی سازه و سپس قرار دادن رویه اصلی بر روی آن نخواهید داشت. از سوی دیگر بدنه اصلی این محصول مدل کله قندی داشته و سازه ها باریک و فنری در تمامی اضلاع و بخش سقف و کف چادر سفری متصل می شوند. پس به محض خارج کردن محصول از ساک حمل می توان گفت که چادر مسافرتی برای استفاده شما آماده خواهد بود.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

پارامتر مهم بعدی در زمان خرید چادر مسافرتی مربط به کیفیت جنس بدنه آن بوده که در صورت مرغوبیت تضمین کننده طول عمر بالای محصول می باشد. چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی پلی استر یکی از باداوم ترین انواع چادر مسافرتی به حساب می آید. این چادر مسافرتی بدنه ای از جنس پلی استر داشته که ضدآب و باکیفیت بوده و وزنی کم دارد. این پارچه می تواند اشعه فرابنفش خورشید را بازتاب کرده و جذب گرمای خورشید در روز های گرم تابستان تا حد زیادی جلوگیری کند. از سوی دیگر به دلیل عایق حرارت بودن و ضدآب بودن این پارچه بوده که در زمان سفر به کوهستان و یا فصول سرد سال به راحتی می توانید این چادر مسافرتی را انتخاب و لذت ببرید. کف چادر مسافرتی از یک پارچه دولایه ضدآب شمعی تشکیل می شود. این پارچه ضدآب بوده و مانع از نفوذ آب باران و رطوبت خاک به بخش داخلی خواهد شد. سازه های این چادر مسافرتی مستحکم و مقاوم بودن و وزن کمی دارد. این سازه ها از جنس فایبرگلاس می باشند. با توجه به این موارد شما می توانید از این چادر مسافرتی در تمامی فصول سال استفاده کرده و لذت ببرید. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی ، بارش برف و باران ، تابش شدید نور خورشید و... موجب افت کیفیت بدنه این محصول نخواهد شد.


ظاهر چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی پلی استر بدنه ای مربع شکل داشته که در هر ضلع این مربع یک دیوار تعبیه شده است. این دیوار ها طرح مثلث داشته و در لبه ها از یک انحنا برخوردار هستند. سقف این محصول بسیار کوچک بوده تا در زمان بارش از تجمع آب باران در بخش سقف جلوگیری کرده و قطرات آب به سمت زمین سرازیر شوند. بر روی بدنه این محصول تعداد سه عدد پنجره تعبیه شده تا در محیط داخلی از گردش ازادانه هوا و نور کافی بهره مند شوید. یک درب بزرگ نیز برای تردد راحت شما در ابتدای این چادر مسافرتی قرار داده شده است. این چادر مسافرتی سبک بوده و با استفاده از ساک حملی که داشته می توانید به راحتی در زمان سفر و طبیعت گردی آن را همراه با خود ببرید.


خرید چادر مسافرتی

اگر قصد خرید چادر مسافرتی فنری 8 نفره ایرانی پلی استر را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده تا این چادر مسافرتی ایرانی و سایر نمونه های مشابه را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...