چادر مسافرتی فنری 8 نفره برزنتی سبک

کد CH 88061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,120,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 8 نفره برزنتی سبک یکی دیگر از پرفروش ترین انواع چادر مسافرتی ایرانی برای استفاده خانواده ها و گروه های کمپینگ بوده که با توجه به استانداردهای روز دنیا طراحی شده و توانایی آن را داشته که یک محیط امن و راحت برای شما در طبیعت فراهم کند. این محصول زیبا در واقع از طراحی بدنه با مدل کله قندی بهره مند بوده و رویه اصلی آن از نوع پارچه برزنتی می باشد. پارچه برزنتی از ضدآب بودن 100 % برخوردار بوده و به دلیل طو عمر بالا و توانایی سازگاری با تمامی شرایط اب و هوایی انتخاب شده است.


شما می توانید به دلیل نوع جنس رویه این چادر مسافرتی از این محصول در کوهستان ، جنگل و.. کرده و دیگر نگران اسیب های احتمالی نباشد. سازه های محصول از جنس فایبرگلاس هستند. زیرا این نوع مواد اولیه سبک و منعطف بوده که به دلیل نوک فنری که داشته می تواند محصول را مجهز به سیستم راه اندازی اتومات کند. از طرفی این نوع سازه در زمان وزش باد می تواند موقعیت محصول را بر روی زمین ثابت باقی نگه دارد. در بخش ابتدایی محصول تعداد 1 عدد درب بزرگ و بر روی دیواره های آن تعداد 3 عدد پنجره تعبیه شده که تمامی این بخش ها مجهز به توری پشه بند هستند. ظرفیت داخلی محصول برای بزرگسال در زمان نشسته 8 نفر بوده اما برای اقامت بلند مدت و زمان درازکش مناسب استفاده همزمان 4 الی 5 نفره می باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این چادر مسافرتی را با قیمت ارزان و مرغوبیت بالای ساختار بدنه خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت  8 نفره
 جنس بدنه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 8 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی فنری 8 نفره برزنتی سبک

چادر مسافرتی فنری 8 نفره برزنتی سبک یکی از انواع متنوع چادر مسافرتی ایرانی بوده که با رعایت استاندارد های روز دنیا و بر اساس شرایط اب و هوایی داخل کشور طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی در واقع به دلیل وزن و سازگاری بالایی که با تمامی 4 فصل داشته در کنار قیمت ارزان خود توانسته در میان مصرف کنندگان به فروش بالایی دست یابد. از طرفی با توجه به تولید کننده اصلی این نمونه از چادر های مسافرتی در داخل ایران محصول یاد شده دارای تنوع رنگبندی بدنه بالایی نیز می باشد. شما می توانید در این مقاله با ساختار کلی محصول و آشنایی با آن در تمامی ابعاد بپردازید. پس اگر قصد سفر را دارید پیشنهاد می کنیم همراه با ما باشید.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین موارد در زمان انتخاب چادر مسافرتی مربوط به کیفیت جنس بدنه آن می باشد. اغلب افراد تمایل دارند در مقابل پرداخت هزینه محصولی دریافت کرده که دغدغه ای بابت طول عمر آن وجود نداشته باشند. از طرفی برای داشتن یک چادر مسافرتی که امکان استفاده از آن در تمامی فصول سال وجود داشته نیاز به تهیه محصولی با کیفیت بالای جنس بدنه است. بر همین اساس بوده که تولید کننده رویه اصلی این چادر مسافرتی را با یکی از مرغب ترین انواع پارچه برزنتی طراحی و تولید کرده است. این رویه نرم و منعطف بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. البته از دلایل انتخاب بدنه برزنتی می توانید به ساختار ضدآب و عایق حرارت بودن این پارچه در کنار طول عمر بالای آن اشاره کنیم. رویه برزنتی در روز های افتابی با بازتاب اشعه های مضر خورشید مانند فرابنفش می تواند از پوست شما مراقبت نماید. در روز های بارانی و زمستانی نیز با توجه به میزان ضدآب بودن بدنه این چادر مسافرتی می توانید یک پناهگاه امن داشته باشید. از طرفی رویه برزنتی می تواند گرمای دمای داخلی را در زمان سرما حفظ کرده و یک عایق خوب حرارتی به شمار می رود. بخش کف و سقف چادر مسافرتی برای افزایش طول عمر محصول و همچنین تاثیر مثبت بر میزان ضدآب بودن این ساختار از نوع پارچه برزنتی دولایه تولید شده است. سازه های این چادر مسافرتی نیز از جنس فایبرگلاس هستند. این سازه ها نرم و منعطف بوده و دارای طول عمر بالا و استحکام فوق العاده زیاد در برابر وزش باد و طوفان می باشند. پس شما می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در کوهستان ، جنگل ، دشت و... استفاده کرده و از کیفیت بالای بدنه آن لذت ببرید.


طراحی ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 8 نفره برزنتی سبک محصولی مربع شکل بوده که طول و عرضی برابر با 250 سانتی متر داشته و ارتفاع آن 180 سانتی متر می باشد. این میزان ارتفاع برای تردد تمامی افراد با هر میزان سن و ارتفاع قدی استاندارد است. فضای داخلی محصول برای استفاده 8 نفر به صورت نشسته و 4 نفر بزرگسال به صورت خوابیده بوده که متناسب با سن و سایز افراد امکان تغییر نیز دارد. در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ و بر روی هریک از دیواره های آن تعداد یک پتجره تعبیه شده است. تمامی این بخش توسط یک زیپ استاندارد باز شده و مجهز به توری پشه بند هستند. با باز کردن این بخش های در فصل تابستان می توانید علاوه بر دریافت نور کافی در فضای داخلی چادر مسافرتی از گردش ازادانه هوا و تهویه مناسب نیز بهره مند شوید. درب محصول با قدری ارتفاع از سطح زمینه تعبیه شده است. این میزان ارتفاع برای ایجاد مانع برای جلوگیری از ورود آب و یا گرد و خاک به فضای داخلی می باشد. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل نیز بوده که تردد را برای شما در زمان پیاده روی در طبیعت با سهولت همراه خواهد کرد.


خرید چادر مسافرتی چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 8 نفره برزنتی سبک محصولی ایرانی و ارزان با بدنه بادوام و طول عمر بالا بوده که برای استفاده در تمامی نقاط کشور مناسب است. با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس می توانید این محصول را کاملا فابریک خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...