چادر مسافرتی مرتفع پاویلو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 110 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 190 سانتی متر
3,145,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی مرتفع بست وی از جدیدترین چادر های این شرکت می باشد عرضه در نمایندگی محصولات در ایران ، ارسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی مرتفع بست وی از جدیدترین چادر های این شرکت می باشد که از بدنه ای با پارچه شمعی برزنتی ساخته شده است و همین جنس بدنه باعث استحکام بالا و همچنین زیبایی بسیار زیادی شده است . پایه های آلومینیومی نیز از چادر شما در برابر بادهای شدید و همچنین طوفان محافظت خواهد کرد و نخواهد گذاشت تا چادر شما حرکت کند و یا واژگون شود .


همچنین از ویژگی های این چادر مسافرتی می توان به درب بزرگ و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع آن اشاره نمود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.

چادر مسافرتی مرتفع بست وی

چادرهای مسافرتی ساخت شرکت بست وی از بهترین نمونه های چادر مسافرتی با ارزان ترین قیمت و کیفیت بالایی هستند که در سال های اخیر فروش بالایی را در بازار کسب نموده اند. طراحی خاص این چادرها باعث شده است تا مورد توجه بسیاری از خریداران قرار بگیرد. هم چنین استحکام قابل توجه این چادرها آن ها را برای کمپینگ مناسب می کند. یکی از این چادرها، چادر مسافرتی مرتفع بست وی می باشد که در ادامه ویژگی های آن را مورد نقد قرار می دهیم. 



طراحی جذاب بدنه

بدنه این چادر به صورت یک مکعب با ارتفاع زیاد ساخته شده است که سقف آن منحنی می باشد. از نکات جالب در مورد طراحی این چادر، ارتفاع زیاد آن است. به گونه ای که به سادگی می توانید در آن بایستید. نکته دیگر در خصوص بدنه چادر، قابلیت تنظیم ارتفاع آن است. شما می توانید ارتفاع بدنه این چادر را به سادگی تنظیم کنید. بدنه این چادر زیبا به رنگ طوسی تیره و روشن است که رنگی همه پسند و خنثی می باشد. سقف این چادر نیز به رنگ قرمز بوده که جذابیت زیادی به چادر ما می دهد. این چادر دارای در ورودی بسیار بزرگی می باشد که رفت و آمد به داخل آن را بسیار ساده می کند. سه پنجره نیز در دیواره های این چادر موجود است. در ورودی و پنجره ها دارای توری می باشند که در هوای گرم می توانید بدون نگرانی از ورود حشرات مزاحم به داخل چادر، در ورودی و پنجره ها را باز بگذارید. 


جنس بدنه چادر 

چادرهای مسافرتی ساخت شرکت بست وی از بهترین نوع چادرها می باشند و بدنه آن ها استحکام بسیار بالایی دارد. بدنه این چادر مسافرتی از پارچه مرغوب شمعی برزنتی ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر برودت هوا و باد و طوفان دارد. هم چنین این بدنه در برابر آب نیز از مقاومت مطلوبی برخوردار است و ضد آب می باشد. در هر شرایط آب و هوایی می توانید از آن استفاده نمایید بدون اینکه نگران باشید به چادر شما آسیب وارد شود. پایه های این چادر و سازه های داخلی آن از جنس فلز آلومینیوم است. این سازه ها بسیار مستحکم بوده و در برابر باد و طوفان آسیب پذیر نیستند.


هم چنین پایه های چادر هم بسیار محکم می باشند. شما باید از نزدیک کردن آتش و سایر اجسام داغ به بدنه چادر جلوگیری کنید، زیرا بدنه این چادر قابلیت اشتعال دارد و ممکن است باعث آتش سوزی شود. هم چنین با وجود استحکام بالای بدنه، باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید تا آسیب نبیند. در صورت رعایت همین نکات ساده چادر شما دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد.


ابعاد چادر مسافرتی

این چادر دارای طول 110 سانتی متر، عرض 110 سانتی متر و ارتفاع 190 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای استفاده یک نفر دارد. به دلیل ابعاد مناسب این چادر مناسب برای استفاده در کمپینگ های دوستانه می باشد. هم چنین این چادر در حالت بسته بندی دارای ابعاد کمی بوده که به راحتی می توانید در کوله پشتی خود در کوهنوردی آن را حمل نموده و در زمان استراحت به راحتی استفاده نمایید. راه اندازی این چادر بسیار ساده است و با استفاده از دفترچه راهنما می توانید در زمان کوتاهی آن را برپا کنید. 


پس از استفاده از چادر نیز، با توجه به آموزش موجود در دفترچه راهنما، چادر را جمع کرده و در ساک حمل قرار دهید. 

راهنمای خرید چادر مسافرتی

چادرهای مسافرتی ساخت شرکت بست وی را با ارزان ترین قیمت می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید. تنوع بالای محصولات در سایت اینتکس تهران موجب شده است تا بتوانید در کوتاهترین زمان و دور از ترافیک و هیاهوی شهر، چادر مسافرتی مورد نیاز خود را از بین صدها محصول متنوع با توجه به رنگ و سایز و کاربرد و دیگر ویژگی ها انتخاب کنید. پس از انتخاب چادر مسافرتی می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید. هم چنین برای دریافت راهنمایی در خصوص خرید چادر مسافرتی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در خرید بهتر یاری نمایند. 

نوع
مسافرتی
طول
110 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
190 سانتی متر
ظرفیت
1 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
-
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...