چادر مسافرتی هشت نفره هاسکی مدل Boston

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 660 سانتی متر
  • عرض: 260 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی هشت نفره هاسکی مدل Boston از نمایندگی معتبر برند هاسکی در ایران با ضمانت اصالت کالا و گارانتی کیفیت

چادر مسافرتی هشت نفره هاسکی مدل Boston یکی از مجهز ترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی تولیدی در سال جاری می باشد که روانه بازارهای جهانی شده است و به سرعت با توجه به کیفیت ساخت و طراحی مهندسی شده ای که دارد توانسته است جای خود را در میان هواداران چادرهای مسافرتی و کمپینگ باز کند .

 جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر همراه با روکشی از پلی اورتان می باشد که علاوه بر مقاومت و کیفیت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بالایی برخوردار است و از همین رو این محصول را تبدیل به بهترین گزینه برای استفاده در شرایط نامساعد جوی و کوهستانی کرده است . همچنین وزن این محصول به همراه اقلام همراهی که دارد به 13.8 کیلو گرم می رسد که از سایر چادرهای مسفرتی کمی سنگین تر است و این ار با توجه به ماهیت استفاده و ظرفیتی که شامل می شود نیز معقول می باشد . چادر مسافرتی هشت نفره هاسکی مدل Boston با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

چادر مسافرتی هشت نفره هاسکی مدل Boston

چادر مسافرتی هشت نفره هاسکی مدل Boston یکی دیگر از وسایلی است که برای رفتن به سفر های دور و دراز مورد استفاده قرار می گیرد و وجود آن از اهمیت بالایی برای مسافرتی برخوردار است. این چادر مسافرتی برای رفتن به مناطق سردسیر سازگاری دارد و به همین منظور طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی رنگبندی بدنه جذاب نیز داشته و می توان به خیالی آسوده از نظر کیفیت و دوام آن را خریداری کرد. محصول مورد نظر از بخش های مختلف محصور شده است به طوری که در مقابل سرما عایق می باشد و در آن قابلیت های لازم به جهت افزایش گرما وجود دارد. از نام محصول نیز مشخص است که در هاسکی نیز استفاده می شود و می توان از آن برای اقامت در سفر های طولانی مدت استفاده کرد. چنانچه قصد خرید این کالای زیبا و مفید را دارید می بایست اطلاعات لازم جهت موارد استفاده از آن را داشته باشید و نیز در مورد کیفیت بدنه آن در آگاهی کامل باشید به همین دلیل ما برای شما مطالبی را ارائه دادیم که با مطالعه آن ها به آگاهی می رسید.


ظاهر زیبای محصول

اگر با دقت به تصویر محصول نگاه کنید خواهید دید که این چادر مسافرتی در ابعاد بزرگ برای خانواده طراحی شده است و دارای شکل خاصی از بدنه می باشد که طراحی به خصوص آن نیز از روی محصولات خارجی و اورجینال انجام شده است. این محصول ابعاد بسته ای دارد که با زیپ باز می شود و برای رفت و آمد آماده می گردد اما در غیر این صورت به گونه ای طراحی شده است که نتوان سرما و این گونه موارد را به درون محصول وارد کرد. طراحی به خصوص ظاهر محصول محوطه ی مفیدی را درون آن ایجاد می سازد تا به راحتی افراد بتوانند در داخل آن اقامت داشته باشند و به تعداد نیاز راحتی را نیز حس کنند. در این محصول راهی برای ورود سرما وجود ندارد و بدنه به گونه ای طراحی شده است که عایق سرما می باشد و به راحتی می توان در مناطق سردسیر از وجود آن بهره مند شد.


بدنه ای مقاوم جهت استفاده در باران و برف

از آن جایی که محصول برای استفاده در مناطق سردسیر طراحی و تولید شده است بدنه آن نیز برای این نوع کاربرد سازگار شده است. بدنه از جنس پارچه پلی استر و پلی اورتان می باشد که دوام و طول عمر بالایی دارد و می تواند برای مدت زمان طولانی در مناطقی که باران و برف می بارد استفاده شود. همچنین بخش های مختلف بدنه دارای ضخامت زیادی است که می تواند در برابر این عوامل دوام داشته باشد  و نیز دارای قابلیت غیر قابل نفوذ باشد. به این گونه حتی اگر در برف و یا رطوبت نیز راه اندازی و نصب گردد آب و رطوبت نمی توانند به داخل بدنه نفوذ پیدا کنند. این بدنه دارای سقف دو لایه می باشد تا در صورت وزن باد و باران شدید استوار و محکم باقی بماند و ساختمان کلی بدنه را در جای خود حفظ کند.


پایه های محصول و نوع آن

با وجود نوع استفاده و کاربرد این چادر مسافرتی بدنه دارای استحکام بالایی است به همین جهت پایه ها نیز از جنس فایبرگلاس بوده و می تواند در مقابل عوامل طبیعی به بهترین شکل مقاومت کند و محفوظ باقی بماند. این پایه ها از جنس فایبرگلاس می باشد و از نوع اتوماتیک است و با این سیستم راه اندازی می شود. سیستم اتوماتیک به گونه ای می باشد که در کم ترین زمان امکان استفاده از محصول فراهم می شود و می توان به راحتی از آن بهره مند شد. پایه ها نیز در صورت مقابله با باران و برف استحکام دارند و دچار پوسیدگی و شکستگی نمی شوند.


خرید

چنانچه قصد خرید چادر مسافرتی هشت نفره هاسکی مدل Boston را دارید تنها کافی است به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید و با قیمتی مناسب محصول را خریداری نمایید.

نوع
عصایی
طول
660 سانتی متر
عرض
260 سانتی متر
ارتفاع
200 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر و پلی اورتان
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
دارای بدنه ضخیم و با دوام
ظرفیت دراز کش 6 نفر
ابعاد بسته بندی: 65 در 25 سانتی متر
دارای 4 درب بزرگ
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...