چادر مسافرتی چهاره نفره بست وی مدل Active Ridge4

Bestway 68091

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی چهاره نفره بست وی مدل Active Ridge4 مناسب ترین چادر مسافرتی با کیفیت ساخت بسیار بالا به همراه وزن سبک و بدنه ضد آب می باشد که در مسافرت های خود به همراه خانواده می توانید از آن استفاده کنید . این چادر مسافرتی دارای فضای داخلی به طول 240 سانتی متر می باشد که باعث می شود چهار نفر بزرگسال با کیسه خواب بتوانند درون این چادر مسافرتی به صورت خوابیده مستقر شوند . سقف این چادر دارای آویزی برای نگهداری روشنایی درون چادر می باشد و در دیواره های بدنه ، جیب های داخلی برای نگهداری لوازم شخصی کوچک در نظر گرفته شده است . وزن کلی چادر 3.8 کیلو گرم می باشد و بدنه آن ساخته شده از پارچه ضد آب پلی استر است . ستون های چادر مسافرتی که نقش بالایی در وزن این محصول دارند از نوع فایبرگلاس منعطف اما مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشند که در جریان باد های فصلی ، استحکام قابل قبولی را از خود نشان می دهند . این چادر مسافرتی دارای یک درب ورودی می باشد که در بخش جلویی آن نیز از پارچه پلی استر به صورت محافظ و سایبانی در دو طرف استفاده شده است تا منطقه ایمنی برای قرارگیری لوازم شخصی شما به وجود بیاید . لازم به ذکر است که بدنه این چادر مسافرتی به صورت دو لایه می باشد تا کاملا در هنگام بارش های شدید نیز به صورت ضد آب در بیاید و به همراه خود دارای ساک حمل دسته دار و 15 عدد گیره می باشد که نصب را به ایمن ترین شیوه ممکن امکان پذیر می کند .

  • طول : 210  سانتی متر
  • عرض : 240 سانتی متر
  • ارتفاع : 130 سانتی متر
  • وزن محصول :  3.8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 180T با رویه PU
  • جنس ستون ها : فایبرگلاس
  • دارای یک درب ورودی
  • دارای محفظه بیرونی برای قرارگیری لوازم
  • مدت زمان برپایی چادر : 15 دقیقه
  • محتویات بسته بندی : چادر ، ساک حمل ، 15 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68091

چادر مسافرتی چهار نفره بست وی را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به همراه خانواده و یا دوستان با تعداد نفرات زیاد دانست . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای بسیار با کیفیت می باشد که از متریال درجه یک ساخته شده است تا در شرایط مختلف آب و هوایی بتواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . چادر مسافرتی فوق دارای ساختاری مدرن می باشد که در بخش جلویی خود دارای سایبان استانداردی است که در غروب می توانید در سایه جلوی چادر بنشینید و از فضای کمپ خود لذت ببرید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم و این چادر مسافرتی را به نقد و بررسی بگذاریم پس بهتر است تا در ادامه این راه نیز همراه ما باشید .

این چادر مسافرتی دارای ظاهری مدرن و رنگبندی زیبایی می باشد که قطعا می تواند به خوبی در شرایط کمپینگ بدرخشد . بست وی در ساخت این چادر مسافرتی به فضایی یک دست و البته بزرگ بسنده کرده است با توجه به ابعاد داخلی بزرگ این چادر می توانید به صورت چهار نفره به همراه کیسه خواب به راحتی درون این چادر مسافرتی قرار بگیرید . در بخش بیرونی این چادر مسافرتی پوشش هایی قرار داده شده است که باعث می شود تا بتوانید برخی از لوازم شخصی خود را بیرون از چادر قرار دهید و نگران خیس شدن لوازم شخصی خود نباشید . همچنین از سقف این چادر مسافرتی آویزهایی تعبیه شده است که برای نگهداری روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد تا در شب نیز بتوانید همنشینی داشته باشید و از سفر خود لذت کافی را ببرید .

این چادر مسافرتی در دسته بندی چادرهای مسافرتی عصایی قرار دارد که برند بست وی برای استحکام بیشتر این محصول از ستون های فایبرگلاس در تعداد بالا استفاده کرده است که به خوبی در هم تنیده می شوند . این امر باعث می شود تا این چادر مسافرتی در هنگام وزش بادهای شدید نیز مقاوم بماند و بتوانید در شرایط آب و هوایی و فصلی مختلف از آن در مسافرت های خود بهره ببرید . این ستون های و بدنه اصلی چادر مسافرتی توسط گیره های نگهدارنده به زمین متصل می شوند و لازم به ذکر است که تعداد 15 گیره درون بسته بندی این محصول قرار داده شده است تا شما را از خریدهای جداگانه بی نیاز کند .

نقطه قوت این چادر مسافرتی را می توان رویه با کیفیت و ضد آب آن دانست . جایی که از پارچه پلی استر دو لایه با رویه ای از متریال پلی اورتان استفاده شده است تا از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی به صورت کلی جلوگیری به عمل بیاید . استفاده از این متریال کمی وزن چادر مسافرتی را سنگین کرده است اما به نسبت دولایه بودن بدنه و همچنین ستون های فایبرگلاس باز هم وزن آن به نسبت سایر چادرهای چهار نفره بازار سبک است . وزن این چادر مسافرتی بالغ بر 3.8 کیلو گرم می باشد که به همراه خود یک سام حمل مدرن دارد و جا به جایی را برای شما به راحتی امکان پذیر می کند .

لازم به ذکر است که با توجه به بررسی های صورت گرفته ، بدنه این چادر مسافرتی کاملا ضد آب و تا حدودی ضد سرما می باشد و می توانید از آن به صورت چهار فصل استفاده نمایید و با مشکل گرمایش رو به رو نخواهید بود . همچنین ساختار پنجره ها و درب این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که به گردش هوای مطلوب کمک شایانی کرده و تهویه هوای مطلوب به خوبی صورت می گیرد . برای خرید چادر مسافرتی چهار نفره بست وی با ارزان ترین قیمت می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...