چادر مسافرتی چهار نفره ایزی کمپ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کمپینگ و کوهنوردی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 190 سانتی متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
5,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی چهار نفره ایزی کمپ از سری چادر های حرفه ای و مناسب برای خانواده با سازه قوی و ضد آب در فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب

چادر مسافرتی چهار نفره ایزی کمپ از سری چادر های مسافرتی فوق حرفه ای با ساختار بسیار عالی می باشد که توسط شرکت پرآوازه ایزی کمپ ( به لاتین : Easy Camp) ساخته شده و روانه بازار های جهانی شده است . این محصول از نظر ابعاد نسبتا بزرگ بوده و برای استفاده 4 نفر حتی به صورت دراز کش و یا نشسته طراحی شده است . همانطور که اشاره شد این چادر مسافرتی از ابعاد نسبتا بزرگی برخوردار بوده و از نظر ساختاری مناسب برای کوهنوردی می باشد به همین دلایل نیز به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته است . فروشگاه intex نیز این محصول را با قیمت استثنایی برای فروش گذاشته تا هموطنان عزیز به راحتی بتوانند محصول را از سراسر ایران خریداری نمایند .

جنس بدنه چادر مسافرتی فوق از پلی استر ساخته شده و کاملا ضد آب است ، ایزی کمپ برای بالا بردن استحکام بدنه از پوشش دومی نیز برای استفاده از چادر مسافرتی استفاده کرده که به همین علت این چادر مسافرتی را چادر مسافرتی چهار نفره دوپوش ایزی کمپ نیز می نامند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این چادر مسافرتی دارای دو پنجره است که به صورت دلخواه می توانید پنجره ها را باز بگذارید . سایر ویژگی های محصول چون ابعاد و ... در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی آورده شده است . لازم به ذکر است که این سازه این محصول نیز از جنس فایبرگلاس منعطف با ضخامت بالا می باشد .

چادر مسافرتی چهار نفره ایزی کمپ را می توان بهترین انتخاب برای سفر به همراه خانواده و یا دوستان در نظر گرفت . این چادر مسافرتی با بهره مندی از بدنه مقاوم و با کیفیت می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد . این محصول دارای ساک حمل و وزن بسیار سبک می باشد که از این رو به راحتی می توانید آن را در مسافرت هایی که نیاز به پیاده روی زیاد دارد به همراه خود داشته باشید . در ادامه این بخش قصد داریم تا مزیت ها و معایب این چادر مسافرتی را به شما معرفی کنیم پس اگر شما هم قصد خرید چادر مسافرتی ایزی کمپ را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

این چادر مسافرتی دارای ساختاری کاملا مهندسی شده می باشد که نیاز های شما را به خوبی در سفر می توان برآورده کند . این محصول در بخش بیرونی خود دارای سایبان بزرگی است که با توجه به موجود بودن زیرانداز در بخش بیرونی و جلوی درب این چادر مسافرتی ، می توانید در شرایط آب و هوایی معتدل بیرون از چادر نشسته و لذت خوردن یک نوشیدنی داغ را در طبیعت بچشید . این محصول دارای دو عدد پنجره در بخش های کناری می باشد و یک عدد درب بزرگ در بخش جلویی وجود دارد که ورود و خروج را با توجه به ابعاد بزرگی که دارد به راحتی امکان پذیر می کند . درب و پنجره های تعبیه شده در بدنه این چادر مسافرتی مجهز به توری می باشد که از ورود حشرات به بخش داخلی چادر به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . در بخش داخلی این چادر مسافرتی چهار نفر بزرگسال به صورت درازکش به راحتی می توانند استفاده کنند و این ظرفیت در صورت استفاده نشسته درون چادر مسافرتی به شش الی هشت نفر افزایش پیدا می کند .

بدنه داخلی این چادر مسافرتی دارای محفظه هایی برای نگهداری اقلام می باشد که از آن می توانید برای نگهداری گوشی تلفن همراه و یا کیف دستی خود استفاده کنید . همچنین در بخش سقف این محصول یک آویز وجود دارد که محل نگهداری چراغ است و روشنایی داخلی چادر را به راحتی می توانید از این طریق تامین نمایید . ستون های این چادر مسافرتی به صورت هلال مانند می باشد که از بخش بالایی چادر در هم تنیده می شوند و با توجه به استحکام بالایی که در تست های صورت گرفته از خود به نمایش می گذارند به راحتی می توانید در شرایط نامساعد جوی از خود مقاومت بالایی را به نمایش بگذارند . جنس این ستون ها از نوع فایبرگلاس می باشد که توسط طناب هایی مخصوص که درون پکیج بسته بندی چادر مسافرتی وجود دارد بر روی زمین به صورت مقاوم در می آیند . این نوع فایبرگلاس دارای انعطاف پذیری فوق العاده می باشد که در بادهای شدید از هم پاشیده نمی شوند و در واقع این چادر کمپینگ برای استفاده در محیط هایی با شرایط طوفانی و باد های شدید طراحی و ساخته شده است .

متریال استفاده شده در ساخته بدنه این چادر مسافرتی از نوع پلی استر می باشد که بهترین جنس بدنه در ساخت چادر های مسافرتی به شمار می آید . این نوع بدنه در برابر نفوذ آب به خوبی مقاوم است و فکر نفوذ یک قطره آب به محیط داخلی چادر مسافرتی را باید از خود به دور کنید . در بخش هایی از این چادر مسافرتی از پلی استر دو لایه استفاده شده است ، به عنوان مثال در کف این چادر به دلیل زیر فشار بودن در هنگام بارش از پلی استر دو لایه استفاده شده است که اطمینان خاطر بالایی از بابت نفوذ آب به مصرف کنندگان ببخشد . در واقع استحکام بالای این چادر مسافرتی را در هنگام بارش باران های حتی شدید را می توان جزو مزایای آن به حساب آورد .

چادر مسافرتی چهار نفر ایزی کمپ دارای وزن سبک می باشد که درون بسته بندی آن طناب و میخ نصب برای شما عزیزان ارسال می شود و با توجه به ساک حمل مخصوصی که دارد به راحتی می توانید آن را در حالت های مختلف و در مسافت های طولانی پیاده روی به همراه خود حمل کنید . این ساک حمل دارای دستگیره های مختلف است که می توانید آن را در دست و یا بر روی دوش خود جا به جا نمایید . 

چادر مسافرتی چهار نفره ایزی کمپ را با کیفیت فوق العاده و ارزان ترین قیمت می توانید همین حالا از نمایندگی فروش چادر مسافرتی اینتکس تهران خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
کمپینگ و کوهنوردی
طول
210 سانتی متر
عرض
190 سانتی متر
ارتفاع
150 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 4 نفر
دارای هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...