چادر مسافرتی چهار نفره کمپینگ بست وی

Bestway 68093

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,620,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی چهار نفره کمپینگ بست وی مدل Family Ground4 یکی دیگر از مدل های چادر مسافرتی زیبا و مهندسی شده برند بست وی می باشد که در سال جدید میلادی به بازار عرضه شده است . این چادر مسافرتی فضایی به همانند خانه های شخصی را با دو اتاق خواب مجزا و یک اتاق پذیرایی نسبتا بزرگ در اختیار شما قرار می دهد . فضای این چادر مسافرتی چهار نفره می باشد و درون هر اتاق خواب به راحتی می توانید دو نفر به صورت خوابیده و با کیسه خواب قرار بگیرید . رنگ بدنه این چادر مسافرتی آبی می باشد و درب ورودی آن به همراه یک عدد پنجره ای که دارد در تهویه هوای مطلوب کمک شایانی می کند و درب به صورت کرکره ای به سمت بالا باز می شود و ساخته شده از پارچه پلی استر است . البته باید گفت که بدنه کلی این چادر مسافرتی نیز ساخته شده از پارچه با کیفیت پلی استر می باشد که به صورت دو لایه تعبیه شده است و با توجه به لایه های رویه پلی اورتانی که بر روی آن کارشده است کاملا به صورت ضد آب و سرما در آمده است . این مدل از چادر مسافرتی برخلاف مدل شش نفره خود دارای وزن بسیار سبک تر و بالغ بر 8.9 کیلو گرمی می باشد که به همراه خود یک ساک حمل و 22 عدد گیره نصب را دارد که باعث می شود چادر به صورت مستحکم بر روی محل مورد نظر قرار بگیرد . ستون های نگهدارنده این محصول از نوع فایبرگلاس می باشد و به صورت در هم تنیده تا سقف قرار گرفته اند تا در برابر باد های فصلی مقاومت ایده آلی را از خود به نمایش بگذارند . برای خرید چادر مسافرتی چهار نفره کمپینگ همین حالا می توانید سفارش خود را ثبت کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

  • طول :  460  سانتی متر
  • عرض : 230 سانتی متر
  • ارتفاع : 185 سانتی متر
  • وزن محصول :  8.9 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PU
  • جنس ستون ها : فایبرگلاس
  • دارای یک درب ورودی و یک پنجره
  • دو اتاق خواب و یک اتاق پذیرایی بزرگ
  • محتویات بسته بندی : چادر ، ساک حمل ، 22 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68093

چادر مسافرتی چهار نفره کمپینگ بست وی را می توان یکی از خلاقانه ترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی برای برپایی کمپینگ هایی به همراه خانواده و یا دوستان دانست . این چادر مسافرتی یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی می باشد که با جمعیت بیش از دو نفر به مسافرت می روند و البته مسافرت ها و کمپینگ هایی که نیاز به پیاده روی زیادی ندارد زیرا وزن آن مناسب برای پیاده روی نیست . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول کاربردی برای مسافرت نماییم و شما را در انتخاب درست چادر مسافرتی راهنمایی کنیم ، پس اگر شما هم قصد خرید چادر مسافرتی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

یکی از بهترین مزیت های این چادر مسافرتی را می توان ساختار داخلی آن دانست ، جایی که به صورت کاملا مهندسی شده طراحی شده است تا بهترین شرایط را برای مسافرت با تعداد نفرات بالا ایجاد کند . این چادر مسافرتی دارای محیط داخلی با یک راهرو و دو اتاق می باشد که درون هر کدام از اتاق ها به راحتی می توانید به صورت دو نفره با کیسه خواب مستقر شوید و فضای ایده آل و استانداردی دارد . این اتاق های کاملا مجزا از هم می باشند و برای سکونت دو خانواده مجهز شده اند که توسط راهرو میانی از هم جدا می شوند . درب های ورودی این اتاق ها به صورت کرکره ای از هم باز می شوند و می توانید برای گردش هوای هر چه بهتر درب ها را باز کنید .

در ساختار این چادر مسافرتی می توان پنجره ها و درب های ورودی را مشاهده کرد که با باز گذاشتن آن ها ، گردش هوای بسیار مطلوبی ایجاد می شود و حتی در مسافرت به مناطق گرمسیری با مشکل گرما رو به رو نخواهید شد . به همراه این چادر مسافرتی و درون بسته بندی آن 22 عدد گیره نصب وجود دارد که استحکام چادر مسافرتی را پس از نصب حتی در شرایط بد آب و هوایی و وزش بادهای شدید تضمین می کند . این چادر مسافرتی دارای ساختار عصایی با ستون های مقاوم می باشد که استحکام فوق العاده ای را ایجاد می کند و باعث می شود تا بتوانید از آن در تمامی فصول استفاده نمایید .

همچنین یکی از مهمترین مزیت های این محصول را می توان پارچه استفاده شده در ساخت آن دانست . جایی که بست وی در ساخت این چادر مسافرتی از پارچه پلی استر دو لایه با رویه پلی اورتان استفاده کرده است و کاملا بدنه چادر را ضد آب کرده است . این امر موجب می شود تا بدنه چادر مسافرتی در شرایط بارانی نیز عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد و می توانید از آن در جنگل ها ، کویر و حتی کوهستانی استفاده کنید زیرا استانداردسازی های لازم بر روی این بدنه به خوبی صورت گرفته است .

علاوه بر میخ های نصب ، به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که امکان به همراه داشتن این محصول را حتی در پیاده روی ها ممکن می کند . البته باید بگوییم که این چادر مسافرتی جزو چادرهای مناسب برای پیاده روی نمی باشد و اغلب در کمپینگ ها و کوهنوردی ها از چادرهای یک و دو نفره که وزن های تا دو کیلو گرم دارند استفاده خواهد شد . وزن این محصول با توجه به بدنه دو لایه و ستون های مقاومی که دارد کمی سنگین و بالغ بر 8.9 کیلو گرم است که توسط ساک حمل دسته دار به راحتی قابل جا به جایی می باشد . دلیل سنگین بودن وزن این چادر مسافرتی را می توان ستون های درهم تنیده شده فایبرگلاس آن دانست که البته ساختاری بسیار مقاوم را ایجاد کرده است . اگر قصد خرید چادر مسافرتی ارزان قیمت و با کیفیت برای استفاده در چهار فصل را دارید می توانید همین حالا این محصول را با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...