چادر مسافرتی چهار نفره کوهستان بست وی

pavilo 7768

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 310 سانتی متر
  • عرض: 235 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
5,595,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کوهستان محصولی جدید شرکت بست وی در نمایندگی محصولات بادی و مرکز فروش چادر مسافرتی در ایران ، ارسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی 4 نفره کوهستان محصولی جدید و باکیفیت و ویژه تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که همانطور که از نامش پیداست می توان از آن در شرایط جوی نامناسب و یا طوفان و یا سرما استفاده کرد . بدنه ی دولایه ی این چادر اجازه ورود سرما به داخل چادر مسافرتی را نخواهد داد و می توانید در شبی سرد ، با آرامش بسیار استخراحت کنید . این چادر نیز مانند برخی دیگر از چادر های بست وی دارای سایه بان بزرگی برای جلوگیری از تابش آفتاب مستقیم به داخل چادر می باشد که می توان به دلخواه آن را باز کرد و یا جمع کرد و از آن استفاده نکرد.

چادر مسافرتی چهار نفره کوهستان بست وی

چادر مسافرتی چهار نفره کوهستان بست وی محصولی بی نظیر و باکیفیت از شرکت بزرگ بست وی می باشد که طراحی خارق العاده دارد و می تواند برای علاقه مندان به کوهنوردی استفاده گردد و در زمان رفتن به مناطق کوهستانی برای اقامت افراد در شب نصب گردد. این محصول از آن جایی که برای مناطق کوهستانی مناسب است دارای بدنه ای محکم و با ضخامت می باشد که رنگبندی آن نیز به گونه ای خاص و ساده است تا در این گونه مناطق به یکنواخت کردن محیط بپردازد. قسمت هایی در این چادر مسافرتی ایجاد شده است که شرایط اقامت را راحت تر و مناسب تر می کند و سعی در این دارد که افراد در موقعیت مناسبی حضور پیدا کنند و با بهترین شکل اقامت داشته باشند. در مناطق کوهستانی همواره شرایط جوی نامشخص است بنابراین چادر مسافرتی برای این گونه شرایط نیز سازگاری های لازم را پیدا کرده و می تواند مفید باشد. برای آشنایی بیش تر با چادر مسافرتی مناسب کوهستان به مطالب زیر مراجعه نمایید.


نوع پایه های تشکیل دهنده محصول

چادر مسافرتی چهار نفره کوهستان که از شرکت بست وی تولید شده است یکی از مناسب ترین گزینه ها برای رفتن به مناطق کوهستانی است و استفاده از آن در این گونه فضا ها سبب می شود شرایط راحتی زیادی حس شود و افراد نیز مطلوبیت را تجربه کنند. پایه های تشکیل دهنده محصول به گونه ای اسکلت اصلی آن را تشکیل می دهند و از نوع عصایی هستند. عصایی بودن سازه ها در واقع ایجاد استحکام و استواری محصول را بالا می برد و سبب مقاومت آن در برابر عوامل مختلف می شود و نیز این بخش ها سازگاری های لازم به جهت قرار گیری در فضاهایی که باد به شدت می وزد و باران های بسیار شدیدی می آید دارند. با داشتن این سازگاری می توان پایه ها و بدنه را در هر موقعیت برای خود داشت و از آن در فضاهای گوناگون استفاده کرد. سازه ها بخش های جلویی محصول را نیز فرا گرفته اند و تشکیل قسمت خاصی در طراحی محصول را داده اند.


شکل خاص درب ورودی

این چادر مسافرتی به منظور ایجاد مقاومت بیش تر و ایجاد دوام بالا در محصول شرایطی ایجاد کرده است که به قسمت جلویی بدنه آسیب وارد نشود و به همین میزان نیز افراد درونی محصول در امنیت کامل به سر ببرند. درب ورودی را بخشی احاطه کرده است که می تواند در زمان لازم مسدود شود و از ورود عواملی مانند آب و برف جلوگیری کند. این بخش مقاومتی مانند بدنه دارد و سبب تشدید دوام محصول در بخش جلویی می شودو از آن جایی که چادر مسافرتی باید در شرایط سخت کوهستان دوام داشته باشد و عواملی چون باد و باران و برف را تحمل کند بخش کف را نیز در ضخامت بالا و لایه های بیش تر طراحی کرده است تا در صورت بروز این عوامل رطوبت و آب به درون محصول وارد نشود و به راحتی افراد کمک شود. در زمان آفتاب نیز بخش جلویی محصول سبب ایجاد سایه می شود و مانند سایبان عمل می کند.


کیفیت بدنه و ضد آب بودن آن

در کوهستان شرایط جوی ناآرامی حاکم است به طوری که اگر در این لحظه هوای مطلوبی وجود داشته باشد در مدت زمان دیگری این شرایط تبدیل به بدترین حالت با وزش باران و باد شدید همراه می شود. به همین منظور برای رفتن به این گونه مناطق نیازمند محصولی خاص هستید تا مقاومت را داشته باشد و بتواند در برابر این عوامل به بهترین شکل استوار باقی بماند. این چادر مسافرتی نیز دارای چنین مقاومتی است و از بدنه ای ضد آب تشکیل شده است تا در صورت بروز باران و برف این رطوبت و آب به درون نفوذ نکند و راحتی را برای افراد فراهم کند.


خرید

اگر قصد خرید چادر مسافرتی چهار نفره کوهستان بست وی از شرکتی معتبر و مطمئن را دارید ما به شما شرکت بزرگ اینتکس تهران را معرفی می کنیم تا از محصولی استاندارد بهره مند شوید.

نوع
عصایی
طول
310 سانتی متر
عرض
235 سانتی متر
ارتفاع
130 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
-
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...