چادر مسافرتی کلمن

coleman 66543

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 205 سانتی متر
  • ارتفاع: 135 سانتی متر
11,105,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کلمن ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی و چادر مسافرتی آمریکایی تهران اینتکس با قیمت ارزان ، ارسال به تمام نقاط کشور

چادر مسافرتی کلمن ، یکی از بهترین چادر های مسافرتی تولید شده در میان سایر برند ها و شرکت ها بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی با قابلیت ضد آب و ضد نور بودن می باشد. این محصول با ارگونومی بسیار با کیفیت و شیکی تولید شده که می توان برای هر گونه مسافرتی بخصوص سفر های کوهستانی مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این قابلیت راه اندازی اتوماتیک توسط فریم های محکم و ضد زنگ این چادر از دیگر قابلیت های مهم این کالا محسوب می شود. چادری که برخی از برند ها نیز با الگو برداری از ارگونومی ساخت این چادر اقدام به تولید محصولات خود کرده اند. این محصول را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

چادر مسافرتی کلمن

چادر مسافرتی کلمن از جمله باکیفیت ترین چادر های مسافرتی وارداتی می باشد که با بهره مندی از طراحی خاص بدنه برای استفاده افراد گوناگون ساخته شده است. این محصول خاص در دوام و ماندگاری و طول عمر بالا در بین نمونه های مشابه حرف اول را می زند و جزو کاربردی ترین چادر های مسافرتی می باشد که  می توان در روز های گرم تابستان و یا روز های سرد زمستان نیز از آن بهره برد. همچنین به منظور اذت بردن از استفاده این چادر مسافرتی وزن آن را به صورت کاملا سبک طراحی کرده تا به آسانی به همراه خود به مسافرت های دور و نزدیک آن را حمل نمود و با وجود بسته بندی کوچک این محصول نیز فضایی را در هنگام قرار دادن داخل ماشین نمی گیرد. جهت آشنایی بیش تر با چادر مسافرتی کلمن مطالب پایین را مطالعه کنید.


ابعاد و ظرفیت چادر مسافرتی کلمن

این محصول خاص با طول 210 سانتی متر و عرض 190 سانتی متر و ارتفاع 150 سانتی متر دارای ظرفیت برای خوابیدن چهار نفر به طور همزمان می باشد و در ساختار مستطیلی شکل جزو بهترین طراحی چادر های مسافرتی محسوب می شود. این محصول برای استفاده اعضاء خانواده و یا کمپ های مختلف برای رفتن به مسافرت و یا کوهنوردی ساخته شده است و با داشتن ارفاع مناسب برای نصب در مکان های سر باز مناسب می باشد.


ویژگی ظاهری چادر مسافرتی آمریکایی

چادر مسافرتی مد نظر دارای یک در بزرگ برای عبور و مرور می باشد که دارای سایبانی مناسب به منظور نشستن و لذت بردن از هوای تازه ساخته شده است. از این سایبان می توان در هنگام استراحت و خوابیدن های عصرگاهی نیز استفاده نمود. همچنین به منظور تهویه هوای داخل چادر مسافرتی هواکش مناسبی تعبیه شده است که برای ورود هوای پاک و تازه به درون این محصول کاربردی استفاده می شود. در دو طرف این چادر مسافرتی نیز برای استفاده از نور محیط و استفاده از زیبایی های اطراف دو عدد پنجره قرار گرفته است که دارای توری می باشد و از ورود پشه در هنگام قرار گرفتن در جنگل جلوگیری می کند. ساختار قرار گرفتن سازه های این چادر مسافرتی زیبا به صورت هلال قرار گرفته اند و به این ترتیب احساس راحتی بیش تری به افراد در هنگام ایستاده در داخل چادر می دهد.


کیفیت بدنه چادر مسافرتی کلمن

این محصول بی نظیر با کارایی بالا دارای جنس بدنه از نوع پلی استر که در حالت طرح چرم قرار دارد و براقیت نسبی را نشان می دهد.این جنس به صورت ضد آب می باشد و از نفوذ رطوبت نیز جلوگیری می کند همچنین در هنگام باران های شدید نیز آسیب نمی بیند. این بدنه دارای طول عمر بالا بوده و برای استفاده در طولانی مدت طراحی و تولید می شود. برای کوهنوردی باید از محصولی استفاده نمود که علاوه بر مقائمت در برابر ورود آب و همچنین ایستادگی در برابر باد در برابر برخورد اشیاء مختلف و ضربه از سوی وسایل گوناگون مقاوم باشد و با ضخامت بالا برای قرار گرفتن در مناطق کوهستانی تولید شده است. سازه های این چادر مسافرتی از بهترین نوع فایبرگلاس با وزنی سبک بوده که در برابر طوفان و باد مقاوم است و با وجود منعطف بودن به راحتی شکسته نمی شود همچنین حالت خاص و زیبایی را برای چادر مسافرتی رقم می زند.


اقلام همراه چادر مسافرتی کلمن

یک سری وسایل در هنگام خرید چادر مسافرتی به همراه آن وجود دارد که برای نصب و راه اندازی چادر مسافرتی لازم و حیاتی می باشند یکی از مهم ترین آن ها میخ و طناب نصب است که فقط در حضور آن می توان این چادر مسافرتی را بر روی زمین و در جای خود ثابت قرار داد. وجود دفترچه راهنما نیز خیلی دور از اهمیت نمی باشد و برای درست انجام گرفتن عملیات نصب بسیار مهم تلقی می شود. برای راحتی حمل و نقل این محصول نیز ساک حملی وجود دارد که با قرار دادن چادر درون آن می توان با خیال راحت این محصول زیبا را در مسافرت ها به همراه داشت.


روشی مناسب برای خرید چادر مسافرتی کلمن

برای انتخاب و خرید چادر مسافرتی کلمن می توان به نمایندگی رسمی اینتکس تهران مراجعه نمود.

نوع
اتوماتیک
طول
205 سانتی متر
عرض
205 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی برزنتی
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن
ظرفیت دراز کش 3 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...