چادر مسافرتی کلمن مدل Ridgline Plus 6

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 570 سانتی متر
  • عرض: 290 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کلمن مدل Ridgline Plus 6 یکی از زیبا ترین و بزرگترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت بسیار معتبر کلمن است که دارای ویژگی های بسیار

چادر مسافرتی کلمن مدل Ridgline Plus 6 یکی از زیبا ترین و بزرگترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت بسیار معتبر کلمن است که دارای ویژگی های بسیاری است . این محصول بسیار بزرگ قادر است توسط 6 نفر به صورت دراز کش مورد استفاده قرار گیرد ، به همین علت می توان از آن به عنوان بهترین چادر مسافرتی خانوادگی شرکت کلمن نام برد .

 تنها ویژگی این چادر مسافرتی به بزرگی آن نیست بلکه ویژگی های دیگری چون سایه بان دارد که می توان در صورت نیاز و در روز های آفتابی و حتی بارانی از تابش آفتاب و نیز خیس شدن جلوگیری کنید ، سازه این چادر یکی از مقاوم ترین و محکم ترین سازه های چادر مسافرتی است چرا که به صورت پایه های اتوماتیک ساخته شده است ، جنس پایه های این چادر زیبا از جنس فایبرگلاس بوده و می تواند به بهترین شکل در مقابله با فشار ها و ضربه ها مقاومت خاصی از خود نشان دهد ، همچنین این جنس به دلیل وزن سبکی که دارد باعث شده وزن این چادر بسیار بزرگ تنها 12.2 کیلوگرم می باشد ، به همین علت می توان چادر را به راحتی حمل کرد .

 جنس بدنه چادر سفری نیز از پارچه شمعی بسیار مقاوم و ضخیم پلی اورتان ساخته شده است و می تواند در زیر باران های شدید نیز از نفوذ آب جلوگیری کند چرا که این جنس ضد آب و ضد اشعه می باشد . سقف بلند این محصول نیز از دیگر ویژگی های آن است و این اجازه را می دهد تا بتوانید به صورت تمام قد در درون چادر بایستید . بدون شک با انتخاب این گزینه و با خرید آن از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس هیچگاه پشیمان نخواهید شد

چادر مسافرتی کلمن مدل  Ridgline Plus 6

شرکت بزرگ کلمن به عنوان تولید کننده جهانی در زمینه تولید انواع محصولات کمپینگ و خصوصا چادر های مسافرتی، محصولاتی خاص با طراحی های ویژه و حرفه ای را با ظرفیت های گوناگون تولید می کند. یکی از این محصولات بی نظیر چادر مسافرتی کلمن مدل Ridgline Plus 6 است. این چادر مسافرتی زیبا و کاربردی برای استفاده در اغلب فضاها مناسب بوده و افراد می توانند توسط آن به راحتی به هر محیطی رفته و از گردش و تفریح لذت ببرند. این محصول خاص دارای ویژگی های بی نظیری است که موجب شده تا آن برای استفاده در فضاهای مختلف مناسب باشد و افراد بتوانند از آن در هر محیطی بهره ببرند. در ادامه به نقد و بررسی چادر مسافرتی کلمن مدل  Ridgline Plus 6 می پردازیم. 

ظرفیت بالا مناسب برای خانواده ها

این محصول خاص با طراحی ویژه و مناسبی که دارد برای استفاده حرفه ای طراحی شده و مناسب برای خانواده ها و کمپینگ های گروهی می باشد. از ویژگی های خاص این چادر مسافرتی برخورداری از ابعاد بزرگ و ویژه است که در چادر های مسافرتی حرفه ای کمتر دیده می شود. ابعاد این محصول بزرگ بوده و به همین جهت برای استفاده تعداد زیادی از افراد مناسب می باشد. این محصول دارای طول 570 سانتی متر و عرض 290 سانتی متر می باشد. تعداد 6 نفر بزرگسال به راحتی می توانند در داخل این چادر مسافرتی دراز کشیده و به استراحت بپردازند. در صورت استفاده از این محصول برای نشستن، تعداد این افراد تا 10 نفر نیز افزایش پیدا می کند. فضای ایجاد شده در این چادر مسافرتی بسیار مناسب و استاندارد بوده و افراد طی استفاده از این محصول اذیت نخواهند شد. از دیگر مشخصات این چادر مسافرتی برخورداری از ارتفاع بلند است. این چادر مسافرتی دارای ارتفاعی برابر با 200 سانتی متر می باشد که افراد می توانند به راحتی در داخل آن راه رفته و حرکت کنند. به این ترتیب مشکلی برای جابه جایی و استفاده از این محصول نخواهند داشت. از دیگر ویژگی های مخصوص این چادر مسافرتی برخورداری از وزن کم و ابعاد بسته بندی کوچک است. این محصول از وزن کمی برخوردار می باشد و به همین دلیل شما می توانید آن را در هر فضایی به همراه خود برده و از آن استفاده نمایید. ابعاد بسته بندی و ساک حمل این چادر مسافرتی نیز بسیار کوچک است و در مقایسه با ظرفیت و حجم آن، ناچیز می باشد. به همین دلیل به راحتی در میان سایر لوازم پیک نیک و کمپینگ شما جای گرفته و در مسافرت های خانوادگی و کمپینگ های دوستانه می توانید آن را به همراه خود برده و از پناهنگاهی مناسب و ایمن برخوردار شوید. 

طراحی ظاهری هوشمندانه 

از ویژگی های قابل تأمل در خصوص این چادر مسافرتی برخورداری از ظاهری خاص و ویژه است. فضای داخلی این محصول به خوبی توسط دیواره هایی از هم جدا شده و فضاهای مختلفی را به وجود آورده است. در محیط داخلی این چادر مسافرتی دیواره هایی وجود دارد که توسط زیپ باز و بسته می شوند و با استفاده از آن ها، فضاهایی مانند اتاق ایجاد شده است که در صورت لزوم می توانید به راحتی از این فضا ها استفاده نمایید. درب ورودی این چادر مسافرتی ارتفاعی متناسب با ارتفاع بدنه اصلی دارد و بسیار بزرگ طراحی شده است که رفت و آمد شما را به داخل چادر آسان می کند. پس از ورود به داخل محصول نیز در سمت چپ و راست دو فضای جداگانه با دیواره و درب ورودی جدا دیده می شود. به این ترتیب این محصول در واقع از سه اتاق تشکیل شده است. ورودی اصلی چادر مسافرتی نیز دارای یک سایبان متصل به بدنه است که با پایه های به زمین متصل می شود. این محصول دارای پنجره و پشه بند نیز می باشد که در صورت گرمای هوا از تهویه مناسبی برخوردار بوده و می توانید با باز گذاشتن درب و پنجره ها و استفاده از پشه بند، ضمن بهره مندی از تهویه مناسب در داخل محصول، از ورود حشرات و خصوصا پشه ها نیز جلوگیری کنید. 

راه اندازی آسان

بر خلاف اغلب محصولات با ظرفیت بالا، این چادر مسافرتی به صورت عصایی تولید شده است که شما به راحتی می توانید آن را در زمانی بسیار کوتاه راه اندازی نمایید. ساختمان و راه اندازی این چادر مسافرتی به صورت اتوماتیک بوده و در زمانی بسیار کوتاه آماده استفاده شما خواهد شد. تنها کافی است پیش از راه اندازی این محصول فضایی مناسب و هموار را برای راه اندازی انتخاب کنید. این فضا باید عاری از اشیای تیز باشد تا به بدنه محصول آُسیبی وارد نشده و هم چنین در زمان استراحت شما در داخل چادر مسافرتی نیز اذیت نشوید. پس از راه اندازی نیز لازم است تا از کشیدن بدنه محصول بر روی زمین خودداری کنید تا بدنه به اشیای تیز و شاخ و برگ درختان و سنگ ریزه ها برخورد نکرده و دچار آسیب نشود. در صورت نیاز به جابه جایی پس از راه اندازی می توانید این محصول را به راحتی از سطح زمین به طور کامل بلند کرده و سپس اقدام به انتقال محصول نمایید. پس از استفاده نیز این محصول در زمانی کوتاه جمع شده و به راحتی در ساک حمل قرار می گیرد. توصیه می شود برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه چادر مسافرتی پس از جمع کردن محصول را حتما در ساک حمل قرار دهید تا بدنه آسیب نبیند. 

لوازم همراه چادر مسافرتی 

به همراه این محصول یک دفترچه راهنما وجود دارد که شما می توانید در صورت داشتن سوالی در خصوص راه اندازی و نصب این محصول از آن استفاده نمایید. البته در صورت نیاز به راهنمایی می توانید با شماره های سایت اینتکس تهران نیز تماس بگیرید. میخ و طناب نصب نیز به همراه بسته بندی این محصول موجود می باشد که پس از راه اندازی می توانید توسط آن محصول را به سطح زمین متصل کنید تا با وزش باد شدید و بروز طوفان، محصول دچار آُسیب نشود. یک ساک حمل نیز در بسته بندی موجود می باشد. 

خرید

برای تهیه چادر مسافرتی کلمن مدل  Ridgline Plus 6 با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

نوع
اتوماتیک
طول
570 سانتی متر
عرض
290 سانتی متر
ارتفاع
200 سانتی متر
ظرفیت
6 نفره
جنس بدنه
پلی اورتان
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن
ظرفیت دراز کش 6 نفر
از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 6 نفره
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...