چادر مسافرتی کلمن 8 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 210 + 150 سانتی متر
  • عرض: 260 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کلمن 8 نفره در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی و مرکز فروش چادر مسافرتی خارجی با ضمانت ، عرضه با قیمت ارزان ارسال به سراسر کشور

شرکت کلمن یز در رابطه با چادر های مسافرتی تولیداتی داشته و این تولیدات نیز مانند دیگر محصولات در بخش های دیگر از کیفیت مطلوبی برخوردارند ، چادر مسافرتی کلمن 8 نفره نیز یکی از چند تولید این برند می باشد که بسیار با کیفیت بوده و برای سفرهای مختلف می توان از آن استفاده نمود. این چادر دارای سایبان نیز می باشد که از ویژگی های این محصول به شمار می رود. علاوه بر این قیمت این محصول نیز علارقم کیفیت بسیار بالا و مقاومت فوق العاده بسیار مناسب می باشد. این چادر در حالت عادی ظرفیت 8 نفر و در حالت درازکش ظرفیت 4 تا 6 نفر را نیز داراست چرا که از ابعاد مناسبی بهره می برد ، طول این محصول 210+150 سانتی متر ، عرض چادر 260 سانتی متر و ارتفاع آن 180 سانتی متر می باشد. مقاومت این چادر به دلیل جنس بخش مختلف نیز بسیار مقاوم در برابر انواع فشار های می باشد ، جنس بدنه چادر از پارچه شمعی و پلی استر و جنس پایه های آن از فایبرگلاس می باشد که از مقاومت مناسبی بهره می برد و فایبر گلاس بسیار با دوام بوده و ویژگی های بسیاری دارد

چادر مسافرتی کلمن 8 نفره

یکی از شرکت های بزرگ و با تجربه در زمینه تولید انواع چادر های مسافرتی که دارای شهرت جهانی می باشد، شرکت بزرگ کلمن است. انواع مختلفی از چادر های مسافرتی توسط این شرکت بزرگ تولید شده اند که دارای ظرفیت های مختلف و کاربرد های گوناگونی هستند. یکی از این محصولات چادر مسافرتی کلمن 8 نفره می باشد که با طراحی مناسب و استاندارد و برخورداری از کیفیت بالا توانسته مورد توجه افراد علاقه مند به مسافرت و گردش های گروهی قرار بگیرد. این محصول برای استفاده خانواده های پرجمعیت نیز ایده آل است و فضایی ایمن و استاندارد را برای استراحت و خواب در اختیار آن ها قرار خواهد داد. در ادامه به نقد و بررسی چادر مسافرتی کلمن 8 نفره می پردازیم. 

ابعادی بزرگ و ظرفیت بالا

از ویژگی های این محصول برخورداری از ظرفیت بالا است که یک چادر مسافرتی مناسب و ایده آل برای استفاده خانواده ها محسوب می شود. گروه های کمپینگ نیز به راحتی می توانند از این چادر مسافرتی استفاده نمایند. از ویژگی های خاص این چادر مسافرتی می توان به برخورداری از ابعادی متغیر اشاره کرد. این محصول یک چادر مسافرتی 4 نفره می باشد که با باز شدن برخی از قسمت ها به 8 نفره تبدیل می شود. در واقع طول این محصول برابر با 210 سانتی متر است که 150 سانتی متر دیگر نیز به آن اضافه می شود. عرض این چادر مسافرتی نیز معادل 260 سانتی متر می باشد. این محصول فضای کافی برای استراحت و دراز کشیدن 8 نفر به صورت هم زمان را در اختیار شما قرار خواهد داد و می توانید به راحتی در داخل آن به استراحت بپردازید. ارتفاع این چادر مسافرتی نیز 180 سانتی متر است که شما به راحتی می توانید در داخل این محصول همانند یک اتاق کوچک راه رفته و حرکت کنید. به این ترتیب نشست و برخاست در داخل این چادر مسافرتی بسیار آسان می باشد. 

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی 

این محصول دارای ظاهری خاص و ویژه است که با برخورداری از کیفیت بالا و دارا بودن ظاهری جذاب و مناسب، فضایی کاملا کاربردی و ویژه را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می توانید به راحتی از این چادر مسافرتی در هر محیطی استفاده کنید و از داشتن ایمن لذت ببرید. در ابتدا و انتهای این چادر مسافرتی دو درب بزرگ تعبیه شده است که توسط زیپ باز و بسته می شود. این درب ها جهت ورود و خروج آسان افراد می باشد و دارای ارتفاعی بلند و متناسب با چادر مسافرتی است. از ویژگی های طراحی خاص این محصول امکان باز شدن بخش هایی از درب ورودی و تبدیل آن به سایبان است. در این صورت در هوای گرم این محصول دارای دو عدد سایبان نیز می باشد که می توانید به دور از نور خورشید در زیر آن به استراحت بپردازید. در صورت نیاز نیز در زیر درب های ورودی توری قرار دارد که آن هم توسط زیپ باز و بسته می شود. در هنگام شب می توانید با خاطر آسوده در داخل چادر مسافرتی بخوابید و از توری استفاده کنید تا علاوه بر تهویه هوای داخل چادر مسافرتی، حشرات و خصوصا پشه ها به داخل چادر نفوذ نکنند. در اطراف این چادر مسافرتی گیره هایی نیز وجود دارد که به جهت اتصال محصول به سطح زمین به کار می روند. این چادر مسافرتی در رنگ روشن طراحی و ساخته شده است تا در صورت استفاده در آب و هوای گرم و آفتابی، گرمای خورشید را جذب نکند. 

استفاده در شرایط آب و هوایی متفاوت

همانطور که بیان شد این چادر مسافرتی برای استفاده حرفه ای طراحی شده و شما می توانید از آن در هر شرایط آب و هوایی و حتی محیط های نامساعد جوی استفاده نمایید. بدنه خاص این چادر مسافرتی با کیفیت بالای خود به شما امکان استفاده در آب و هوای مرطوب و بارانی را می دهد. زیرا بدنه به صورت ضد آب می باشد و در صورت بارش باران، از نفوذ باران به داخل بدنه چادر مسافرتی جلوگیری خواهد کرد. این بدنه در برابر اشعه های خورشید نیز مقاوم است و شما می توانید به مدت طولانی آن را در برابر تابش خورشید قرار دهید بدون اینکه به بدنه آن آُسیبی وارد شود و یا دچار تغییر رنگ و پوسیدگی شود. به این ترتیب این چادر مسافرتی امکان استفاده طولانی مدت در شرایط آفتابی و کویری را نیز دارد. بدنه این چادر مسافرتی دارای ضخامت بالایی است که عایق مناسبی برای برودت محسوب می شود. این محصول قابلیت استفاده در فضاهای سرد را به شما می دهد. در فضاهای سرد بدنه ضخیم این چادر مسافرتی مانع از خروج هوای گرم از داخل چادر مسافرتی شده و از ورود هوای سرد نیز به داخل محصول جلوگیری خواهد کرد. این محصول دارای گیره هایی در اطراف بدنه می باشد که شما می توانید توسط میخ و طناب نصب آن ها را به سطح زمین متصل کنید تا در صورت استفاده در آب و هوای طوفانی و بروز باد و طوفان شدید، چادر مسافرتی با استحکام زیاد در جای خود باقی مانده و واژگون نشود. این محصول برای استفاده در هر فضایی با هر شرایط آب و هوایی مناسب می باشد. پایه های این محصول نیز در برابر پوسیدگی مقاوم هستند و به همین دلیل با قرار گرفتن طولانی مدت در هوای مرطوب و بارانی دچار زنگ زدگی نمی شوند. ابعاد بسته بندی این چادر مسافرتی کوچک بوده و نسبت به حجم بالای آن، دارای وزن کمی می باشد. شما به راحتی می توانید این چادر مسافرتی را حمل کنید و در هر فضایی به همراه خود ببرید. هم چنین می توانید این محصول را به راحتی در میان سایر لوازم سفر و کمپینگ خود قرار دهید و از آن در هر فضایی بهره ببرید. 

لوازم موجود به همراه چادر مسافرتی 

به همراه این محصول یک ساک حمل موجود می باشد که به راحتی می توانید آن را در هر فضایی به همراه خود ببرید بدون اینکه به بدنه محصول آسیبی وارد شود. به همراه این محصول یک دفترچه راهنما و میخ و طناب نصب موجود است تا جهت راه اندازی و نصب نیازی به خرید تجهیزات نداشته باشید. 

خرید

برای تهیه چادر مسافرتی کلمن 8 نفره با قیمتی ارزان به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

نوع
عصایی
طول
210 + 150 سانتی متر
عرض
260 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
8 نفره
جنس بدنه
پارچه شمعی و پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن
ظرفیت دراز کش 6 نفر
قابلیت تبدیل پوشش درب به سایه بان
دارای دو درب بزرگ
قابلیت جدا شدن برخی از پوشش های بدنه
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...