چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره فرینو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 230 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نمایندگی فروش چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره فرینو در ایران با برترین کیفیت و قیمت . این چادر یکی از برترین چادرهای مسافرتی کمپینگ می باشد این چادر مسافرتی یکی از بهترین چادر های سفری کمپینگ حرفه ای می باشد که با مارک برینو تولید و عرضه می گردد از این سفری برای استفاده در کمپین سفرهای طولانی کوهستان و طبیعت می توانید استفاده نمایید به محصول در بسته بندی بسیار کوچک و سبک تولید و عرضه شده که به راحتی می توانید آن را با خود حمل و نقل نمایید جهت خرید و سفارش این محصول می توانید آن را به سبد خرید خود اضافه نموده و پس از پرداخت مبلغ محصول را درب منزل خود در کمتر از ۲۴ ساعت تحویل بگیرید

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره فرینو یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در سفرهای کمپینگی آخر هفته می باشد که به تازگی و توسط برند فرینو روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای مقاومت و مستحکم از جنس پلی استر می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد آب بودن می باشد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط نامساعد جوی باشد . 

همچنین پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه و همچنین بادهای شدید برخوردار است . وزن این محصول به همراه ساک قابل حملی که دارد 2.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی می باشد و این نیز امری مهم به شمار می آید زیرا در بسیاری از کمپینگ ها بید چادر مسافرتی در مسافت های طولانی نیز حمل شود . 

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره فرینو با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

  • چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره فرینو

چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت بزرگ فرینو، اغلب در گروه محصولات حرفه ای قرار دارند و در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده هستند. این چادر های مسافرتی قابلیت باز شدن آسان داشته و در زمانی کوتاه آماده استفاده خواهند شد. یکی از این محصولات خاص و ویژه، چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره فرینو است که برای استفاده حرفه ای و مخصوص دو نفر طراحی شده است. این محصول با برخورداری از طراحی خاص و ویژه و دارا بودن کیفیت بسیار بالا، از جمله محصولات پرفروش دو نفره محسوب می شود. در این مطلب به نقد و بررسی چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره فرینو می پردازیم. 

ویژگی های ظاهری چادر مسافرتی فرینو

اغلب محصولات فرینو دارای طراحی های خاص و ظاهری بسیار کاربردی و جذاب هستند. در خصوص این چادر مسافرتی نیز شاهد محصولی جالب با ظاهری اسپرت و ساده می باشیم. این چادر مسافرتی دارای ساختمانی خاص با بدنه ای منحنی و گنبدی شکل است که دیواره هایی شیبدار دارد. این طراحی خاص بدنه موجب می شود تا در زمان بارش باران، آب باران بر روی بدنه تجمع نکرده و آب به خوبی به پایین بلغزد. هم چنین در صورت وزش باد شدید نیز اصطکاک بدنه با سطح زمین کمتر خواهد شد. سازه های این چادر مسافرتی در داخل بدنه تعبیه شده اند. این محصول دارای یک درب ورودی بزرگ و مناسب می باشد که رفت و آمد شما را به داخل چادر مسافرتی آسان تر می کند. این درب ورودی توسط زیپ باز و بسته می شود و در کناره های آن نیز بندهایی وجود دارد که می توانید درب را به راحتی باز بگذارید. در زیر درب ورودی نیز توری قرار دارد که به صورت پشه بند عمل می کند. برای باز و بسته کردن این توری نیز زیپ قرار دارد که در صورت گرمای هوا می توانید درب را باز گذاشته و از توری استفاده کنید. در بدنه این محصول از رنگ تیره استفاده شده است که در زمان استفاده در هر فضایی، لک نشده و آلودگی را نشان نمی دهد. طول این چادر مسافرتی برابر با 230 سانتی متر بوده و عرض آن نیز معادل 210 سانتی متر می باشد. به این ترتیب این چادر مسافرتی فضایی استاندارد و جادار برای استراحت دو نفر بزرگسال به صورت دراز کش را فراهم می کند. البته لازم به ذکر است در صورت استفاده از این چادر مسافرتی برای نشستن، افراد بیش تری می توانند از این محصول استفاده کرده و ظرفیت این چادر مسافرتی به 3 الی 4 نفر می رسد. ارتفاع این چادر مسافرتی نیز برابر با 110 سانتی متر است که به خوبی با سطح زمین هماهنگ شده و فضایی کافی برای حرکت و جابه جا شدن شما در چادر مسافرتی را دارا می باشد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار دهید و از این چادر مسافرتی در محیط های گوناگون استفاده نمایید. 

راهنمای نصب و راه اندازی چادر مسافرتی

سازه های این چادر مسافرتی از نوع عصایی می باشد که به راحتی راه اندازی شده و در مدت زمان کوتاهی آماده استفاده می شود. از دلایل محبوبیت سازه های عصایی امکان راه اندازی آسان می باشد به طوری که نیازی به سر هم بندی سازه ها و برپا کردن اسکلت چادر مسافرتی نبوده و احتیاج به تبحر و تجربه ندارد. تنها پیش از راه اندازی نیاز است تا فضایی را متناسب با ابعاد چادر مسافرتی را در نظر بگیرید. این محیط باید هموار و مسطح باشد و از سنگ و چوب های تیز بر روی آن اثری نباشد. زیرا این سنگ و چوب ها علاوه بر صدمه زدن به بدنه چادر مسافرتی، امکان استراحت راحت را نیز از شما سلب می کنند. سپس می توانید چادر مسافرتی را از ساک حمل و یا بسته بندی خارج کرده و در فضای مورد نظر باز کنید. این چادر مسافرتی در زمانی بسیار کوتاه آماده استفاده خواهد شد. پس از استفاده نیز این چادر مسافرتی را در زمانی بسیار کوتاه جمع کرده و به ساک حمل منتقل نمایید. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه چادر مسافرتی لازم است تا این محصول را پس از استفاده حتما در ساک حمل قرار داده و برای جابه جایی از پوشش ساک حمل استفاده نمایید تا در صورت برخورد با اشیای تیز، بدنه دچار آسیب نشود. هم چنین لازم است تا محصول را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید زیرا چادر مسافرتی دچار آسیب خواهد شد. در صورت نیاز به جابه جایی پس از راه اندازی، این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. از روشن کردن آتش در نزدیکی چادر مسافرتی خودداری نمایید و اشیای داغ و پرحرارت را به بدنه نزدیک نکنید. هم چنین لازم است اشیای تیز را نیز به بدنه نزدیک نکنید تا بدنه دچارپارگی نشود. بدنه این چادر مسافرتی ضخامت بالا و مقاومت زیادی در برابر عوامل خارجی دارد اما در صورت استفاده نادرست و رعایت نکردن نکات فوق، بدیهی است که این محصول دچار آسیب شده و طول عمر خود را از دست خواهد داد. 

جابه جایی آسان

برای سازه های این چادر مسافرتی از پایه هایی از جنس فلز آلومینیوم استفاده شده است که علاوه بر داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات دما و شکستگی و پوسیدگی، از وزن پایینی بهره می برد. این پایه ها وزن بسیار کمی دارند به طوری که وزن بدنه چادر مسافرتی در مجموع برابر کمتر از سه کیلوگرم می باشد. به این ترتیب شما می توانید این چادر مسافرتی را به راحتی در هر فضایی به همراه خود ببرید و به راحتی این محصول را حمل نمایید. علاوه بر داشتن وزن پایین، این چادر مسافرتی از ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی نیز برخوردار است که جابه جایی آن را آسان تر می کند. این محصول را می توانید پس از قرار دادن در ساک حمل، به راحتی به کوله پشتی کوهنوردی خود متصل کنید و با توجه به وزن پایین، آن را بدون تحمل زحمت زیادی به همراه خود ببرید.

راهنمای خرید

برای تهیه چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره فرینو با قیمتی ارزان به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
230 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 2 نفر
مناسب سفر های مختلف
دارای کیسه حمل
وزن : 2.3 کیلو گرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...