چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو مدل C2001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 140 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو مدل C2001 با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با ضمانت اصالت

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو مدل C2001 یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ ها و کوهنوردی ها می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در شرایط آب و هوایی نامساعد برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای ضد آب از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت میکند . همچنین در راستای ضد آب کردن این محصول ، درزهای آن به خوبی آب بندی شده است تا در مواقع بارش برف و باران مقاومتی فوق العاده را در برابر نفوذ آب به نمایش بگذارد . ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم با ضخامت 7 میلی متری می باشد که نشان از ساختار مستحکم این چادر مسافرتی دارد و از همین رو این محصول را به یکی از معدود چادرهای مسافرتی مقاوم در برابر طوفان تبدیل کرده است . در بدنه این چادر مسافرتی دو عدد هواکش نیز تعبیه شده است که در جهت تهویه هوای داخلی این محصول کمک شایانی می کند . یک عدد ساک حمل نیز به همراه این چدر مسافرتی برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی چادر مسافرتی حتی در مسافت های طولانی نمایید . چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو مدل C2001 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو مدل C2001

چادر های مسافرتی یکی از ضروری ترین انواع تجهیزات سفری بوده که نیاز بوده تمامی افراد در زمان رفتن به طبیعت برای تجربه یک اقامت استاندارد و راحت به همراه داشته باشند. یکی از کاربردی ترین انواع چادر مسافرتی سایز کوچک که برای استفاده در زمان کوهنوردی ، صخره نوردی و یا رفتن به کمپینگ طراحی و تولید شده چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو مدل C2001 نام دارد. این چادر مسافرتی قیمت مناسبی داشته و رویه باکیفیت و ضدآب داشته به طوری که تمامی افراد به راحتی می توانند این محصول را انتخاب کنند. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همراه با ما باقی بمانید.

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو مدل C2001 | نمایندگی اینتکس


نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را غالبا با در نظر گرفتن نوع سازه های نگهدارنده آن ها به سه گروه عصایی ، فنری و یا اتومات طبقه بندی می کنند. در بین نوع عصایی چادر مسافرتی استحکام و دوام بالاتری داشته و مناسب استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی می باشد. چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو مدل C2001 نیز یک نمونه پرفروش از چادر مسافرتی سایز کوچک بوده که می تواند نیاز شما را به طور کامل برطرف سازد. سازه های این محصول از میله هایی باریک و کوتاه تشکیل شده که در بخش ابتدا و انتهای خود آهنربا دارند. برای ساخت ستون و سازه های این محصول تنها کافی بوده این میله های باریک را با استفاده از انرژی مغناطیسی به طور کامل به یکدیگر وصل کرده و در نهایت دو ستون مقاوم به دست می آید. این ستون ها به صورت ضربدری در بست های پارچه ای تعبیه شده بر روی رویه محصول فرو رفته و استحکام بوده این محصول را تشکیل می دهند. این چادر مسافرتی از نوع دوپوش بوده که پوشش دوم آن بعد از نصب سازه ها بر روی بدنه این محصول کشیده شده و موجب افزایش میزان کارایی محصول می شود. توجه داشته باشید این سازه ها مقاوم و باداوم بوده اما برای حفظ استحکام و ساختار محصول بر روی سطح زمین می توانید از میخ نصب همراه این چادر مسافرتی استفاده کرده و بعد از راه اندازی موقعیت این محصول را با استفاده از میخ ها بر روی سطح زمین ثابت نگه دارید.


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی یک اقامتگاه سایر برای مصرف کنندگان در زمان سفر بوده به همین دلیل بوده که برای تامین راحتی افراد نیاز به انتخاب جنس بدنه باکیفیت و مقاوم وجود دارد. به همین دلیل بوده که در پروسه طراحی و تولید چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو مدل C2001 برای بخش بدنه اصلی از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر استفاده شده که طول عمر بالایی داشته و کاملا ضدآب می باشد. سازه های این محصول نیز باریک و مقاوم بوده و وزنی کم داشته زیرا با استفاده از فلز گالوانیزه آلومینیوم تولید شده است. به همین دلیل بوده که شما می توانید به راحتی این محصول را در چهار فصل سال استفاده کرده و لذت ببرید. زیرا تغییرات شرایط جوی آب و هوایی نظیر تابش مستقیم نور خورشید ، وزش باد شدید ، بارش برف و باران و... موجب بروز افت کیفیت بدنه این محصول نخواهد شد.


سایز و ابعاد بدنه چادر مسافرتی

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو مدل C2001 یک نمونه از محصولات با طراحی بدنه مستطیل شده بوده که ابعاد کوچکی نیز دارد. طول بدنه این چادر مسافرتی 210 سانتی متر و عرض آن برابر با 140 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این محصول نیز بالغ بر 110 سانتی متر بوده تا تمامی افراد به راحتی بتوانند در بخش داخلی این محصول تردد داشته و از سوی دیگر این ارتفاع کم برای بدنه در نظر گرفته شده تا در زمان وزش باد شدید بدنه این محصول دچار کمترین میزان حرکت گردد. این میزان ابعاد بدنه برای زمان درازکش و خوابیدن مناسب استفاده همرمان دونفره بزرگسال بوده اما در زمان نشستن می تواند تا 4 نفر را در خود جای بدهد. این میزان طرفیت داخلی استاندارد بوده و ممکن است متناسب با سن و سایز همسفران شما تغییراتی نیز صورت پذیرد. وزن بدنه این چادر مسافرتی تنها 5 کیلوگرم بوده که شما می توانید به راحتی آن را داخل ساک حمل خود قرار  داده و در زمان کوهنوردی و پیاده روی این محصول را بدون خستگی به همراه ببرید.


خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو مدل C2001 می توانید به نمایندگی اینتکس که مرکز پخش تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ بوده مراجعه کرده تا چادر مسافرتی مورد نیاز خود را با ضمانت اصالت کالا دریافت نمایید.

نوع
کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
طول
210 سانتی متر
عرض
140 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
3 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 2 نفر
دارای دو عدد هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...