چادر مسافرتی کمپینگ 2 نفره وایود

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: چادر مسافرتی کمپینگ
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 105 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کمپینگ 2 نفره وایود در سایت آنلاین فروش چادر مسافرتی و نمایشگاه مرکزی فروش چادر کمپینگ خارجی و اورجینال با قیمت ارزان در ایران

چادر مسافرتی کمپینگ 2 نفره وایود از محصولات بسیار زیبا و مقاوم شرکت بزرگ وایود می باشد که می توان از آن در هر شرایط آب و هوایی برده برد . این محصول در سال جاری روانه بازار شد و در همان ابتدا توانست به محبوبیت و فروش بالایی دست یابد ، علت محبوبیت این چادر را می توان به دلیل نوع طراحی و جنس پایه ها و بدنه محصول دانست ، چرا که طراحی آن به گونه ای بوده که سازگار برای استفاده در مناطق سردسیر و کوهستانی است ، از طرفی حجم بسیار کم و وزن 3 کیلوگرمی آن باعث شده است تا به راحتی بتوان محصول را حتی با دست و با گذاشتن در کوله پشتی حمل کرد ، بدنه پلی استری محصول باعث شده است تا چادر کاملا ضد آب باشد تا بدین صورت با اطمینان خاطر بتوانید چادرتان را در هنگام بارش باران یا برف نیز راه اندازی کنید .

 پایه های این چادر مسافرتی همچنین از فایبرگلاس ساخته شده است تا علاوه بر انعطاف پذیری بالای چادر ، مقاومت آن نیز به بهترین شکل افزایش یابد . امروزه بسیاری از چادر های مسافرتی از پایه های فایبرگلاسی ساخته می شوند چرا که با استفاده از این اجناس می توان وزن چادر ها را کاهش داد ، استفاده از فایبرگلاس در این چادر مسافرتی کمپینگ نیز باعث شده تا وزن آن تنها 3 کیلوگرم باشد . ابعاد استاندارد این چادر مسافرتی اجازه می دهد تا دو فرد بالغ بدون هیچ کاستی و کمبود فضایی از محصول استفاده کنند و ساعت ها و روز ها را به راحتی در آن سپری کنند . فروشگاه اینتکس این چادر مسافرتی زیبا را به کسانی که به دنبال محصولی ایمن 2 نفره هستند پیشنهاد می کند

چادر مسافرتی کمپینگ 2 نفره وایود

چادر های مسافرتی دارای تنوع بسیاری هستند که متناسب با فضای مورد استفاده و ظرفیت و هم چنین کیفیت و طراحی، خریداری می شوند. یکی از شرکت های تولید کننده انواع چادر مسافرتی حرفه ای شرکت وایود است که محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است. در میان تولیدات این شرکت محصولات مختلفی با ظرفیت های گوناگون به چشم می خورد. یکی از این محصولات چادر مسافرتی کمپینگ 2 نفره وایود می باشد که با داشتن طراحی زیبا و کاربردی و وزن پایین، توانسته مورد علاقه افراد طبیعت گرد قرار بگیرد. برای خرید محصولی متناسب با نیاز خود لازم است تا در خصوص ویژگی هر چادر مسافرتی اطلاعات لازم را کسب کنید تا بتوانید به انتخاب درست برسید. به همین جهت در این مطلب به نقد و بررسی چادر مسافرتی کمپینگ 2 نفره وایود می پردازیم تا جهت خرید آشنایی کاملی با این محصول کسب کنید.

ابعاد و ظرفیت

این محصول دارای ابعادی استاندارد و جادار می باشد که برای استفاده دو نفر بزرگسال به صورت دراز کش طراحی شده است. دو نفر بزرگسال به راحتی می توانند در داخل این محصول دراز کشیده و استراحت کنند. طول این چادر مسافرتی برابر با 150 سانتی متر و عرض آن نیز معادل 105 سانتی متر است. ارتفاع این محصول نیز 180 سانتی متر می باشد که به راحتی می توانید در داخل آن حرکت کنید. در صورت استفاده از این چادر مسافرتی برای نشستن، ظرفیت آن تا 3 الی 4 نفر افزایش پیدا خواهد کرد. این محصول دارای ابعاد بسته بندی کوچکی است که از ویژگی های مناسب آن به شمار می رود. پس از جمع کردن این محصول در فضای کوچکی جای می گیرد و شما می توانید آن را به راحتی در میان سایر لوازم کمپینگ خود جای داده و یا به کوله پشتی کمپینگ متصل کنید و به همراه خود ببرید.

راه اندازی آسان

این محصول از نوع عصایی است. محبوبیت سازه های عصایی اغلب به دلیل امکان راه اندازی بسیار آسان آن ها می باشد. این محصول نیز به راحتی و در زمانی بسیار کوتاه راه اندازی شده و آماده استفاده خواهد شد. سازه های این محصول در داخل بدنه تعبیه شده اند و نیازی به سر هم بندی ندارند. به همین دلیل وقت بسیار کمی از شما در زمان استفاده خواهند گرفت. پیش از راه اندازی این چادر مسافرتی لازم است تا فضای مناسبی را برای استفاده از آن در نظر بگیرید. به دقت به اطراف نگاه کرده و محیطی متناسب با ابعاد چادر مسافرتی را پیدا کنید که مسطح و هموار باشد و عاری از اشیای تیز مانند سنگ ریزه و چوب های تیز باشد. زیرا این اشیا علاوه بر وارد کردن آسیب به بدنه چادر مسافرتی، در زمان استراحت شما را نیز اذیت کرده و نمی توانید به راحتی در داخل محصول به استراحت بپردازید. سپس چادر مسافرتی را از بسته بندی یا ساک حمل خارج کنید و با کشیدن بدنه محصول به طرفین، چادر مسافرتی آماده استفاده خواهد بود. پس از راه اندازی توسط میخ و طناب نصب، این محصول را در جای خود و بر سطح زمین محکم کنید تا در اثر وزش باد شدید و بروز طوفان، چادر مسافرتی دچار لغزش نشود. پس از راه اندازی از کشیدن بدنه چادر مسافرتی بر روی زمین خودداری کرده و در صورت نیاز به جابه جایی، این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. این چادر مسافرتی پس از استفاده نیز در زمانی کوتاه جمع شده و در ساک حمل قرار می گیرد. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه چادر مسافرتی در زمان جابه جایی باید از ساک حمل استفاده کنید که توسط تولید کننده در بسته بندی قرار دارد. 

کیفیت پایه ها

پایه های این چادر مسافرتی از فایبر گلاس تهیه شده اند. دلایل متعددی برای استفاده از این جنس در پایه های محصول وجود دارد که به بررسی تعدادی می پردازیم. این جنس از پایه ها مقاومت و استحکام بالایی دارد و انعطاف مناسبی نیز دارند. به همین جهت با استفاده های مکرر و نصب و جمع کردن مداوم چادر مسافرتی دچار آسیب و شکستگی نخواهند شد. علاوه بر آن این پایه ها در برابر رطوبت مقاوم هستند و با قرار گرفتن در آب و هوای مرطوب، دچار آسیب نشده و رطوبت بالا موجب پوسیدگی و شکست پایه ها نمی شود. این پایه ها سبک می باشند و به همین دلیل چادر مسافرتی از وزن بدنه کمی برخوردار است. این محصول وزنی حدود 3 کیلوگرم دارد که به راحتی قابل حمل می باشد و می توانید آن را بدون زحمت به هر فضایی برده و حمل کنید. 

کیفیت بدنه

این محصول از بدنه ای از جنس پلی استر برخوردار است. این بدنه دارای مقاومت زیادی بوده و به راحتی قابلیت استفاده در فضاهای مختلف را به شما می دهد. شما به راحتی می توانید این محصول را در فضاهای گوناگون استفاده نمایید. بدنه این محصول ضد اشعه می باشد و با استفاده مکرر و قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی شود. این بدنه ضد آب است و با بارش باران آب به داخل چادر مسافرتی نفوذ نکرده و شما می توانید با خاطر آسوده در داخل این محصول به استراحت بپردازید. از دیگر ویژگی های این بدنه برخورداری از دوخت بسیار محکم و عالی است که موجب می شود تا با استفاده مکرر و راه اندازی و جمع کردن چادر مسافرتی، در قسمت درزها گسستگی به وجود نیاید و چادر مسافرتی طول عمر بالاتری داشته باشد. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه چادر مسافرتی نیز می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران جهت تعمیرات تخصصی تماس بگیرید.

راهنمای خرید

برای ثبت سفارش و خرید انواع چادر های مسافرتی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران، محصول مورد نظر خود را جست و جو کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. هم چنین برای مشاوره خرید و دریافت راهنمایی لازم در خصوص تهیه چادر مسافرتی مناسب می توانید با شماره های این مرکز نیز تماس بگیرید. چادر مسافرتی کمپینگ 2 نفره وایود با قیمتی ارزان از طریق سایت اینتکس تهران قابل خریداری می باشد.

نوع
چادر مسافرتی کمپینگ
طول
150 سانتی متر
عرض
105 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت وایود
ظرفیت دراز کش 2 نفر
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...