چادر مسافرتی کمپینگ 2 نفره پکینیو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 210 سانتی متر
  • عرض: 135 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کمپینگ 2 نفره پکینیو یکی از زیبا ترین و مقاوم ترین چادر های مسافرتی می باشد که توسط برند معتبر و محبوب چینی به نام پکینیو ساخته شده است . این محصول که در سال جاری روانه بازار های جهانی شد در داخل کشور چین و نیز کشور های وارد کننده به محبوبیت بالایی رسید و بسیاری از آن ها به سرعت به فروش رفت . این چادر به دلیل داشتن بدنه ای از جنس پلس استری خود توانسته به بهترین شکل در برابر سرما ، گرما ، باد و باران مقاومت خوبی نشان دهد ، 

همچنین به دلیل اینکه دارای ضخامت کمی است از وزن بسیار پایینی نیز برخوردار است ، سازه یا همان فریم چادر نیز از جنس آلومینیوم ساخته شده و می تواند به بهترین شکل در برابر فشار ها و ضربه های محکم مقاوم باشد ، از مهم ترین ویژگی های آلومینیوم جدا از مقاومت بالایی که دارد می توان به سبک بودنش اشاره کرد ، به همین علت استفاده از آلومینیوم برای ساخت این چادر مسافرتی باعث شده تا وزن محصول بسیار کاهش یابد ، وزن کلی این محصول در بسته بندی خود تنها 2.5 کیلوگرم بوده و به راحتی می توان آن را جابجا کرد . سازه این چادر مسافرتی عصایی بوده به همین دلیل می توان آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرد . شما عزیزان مطمعنا با خرید این محصول بی نظیر سال ها از آن استفاده کرده و حریمی ایمن را برای خود و همراهانتان فراهم کنید . برای کسب اطلاع بیشتر محصول و قیمت آن با فروشگاه intex تماس بگیرید و برای خرید آن اقدام کنید.

چادر مسافرتی کمپینگ 2 نفره پکینیو

چادر مسافرتی کمپینگ 2 نفره پکینیو یکی دیگر از محصولاتی است که با دارا بودن از بدنه ای خاص و جذاب می تواند مورد استفاده های بیش تری قرار گیرد و برای آن ها مناسب باشد. این محصول بخش های مختلفی دارد که در کل باعث راحتی و آسایش افراد در زمان بازی می شود و می تواند اقامت آن ها را در طولانی مدت تضمین نماید. با وجود چادر مسافرتی با خیالی آسوده امکان رفتن به سفر های دور میسر می شود و با داشتن آن هزینه اقامت در شهر های مختلف نیز کاهش می یابد. چرا که با وجود چادر مسافرتی می توان به راحتی در تمامی ساعات روز در آن به راحت ترین حالت استراحت کرد. علاوه بر آن این محصول برای کمپینگ ها مناسب است و دارای مزیت های فراوانی می باشد تا با به کار گیری آن بتوان شرایط مطلوبی را تجربه کرد. این محصول علاوه بر بدنه ای مقاوم دارای تهویه هوای درونی نیز می باشد که در این شرایط می توان از آن در تمامی فصول سال استفاده کرد و بهره مند شد. برای خرید به مطالب زیر مراجعه کنید.


تاشو بودن بدنه

نکته قابل توجه و مهمی که در این چادر مسافرتی ایجاد شده است و در طراحی آن به کار رفته است امکان تاشو بودن بدنه می باشد که استفاده از آن را راحت تر و بهتر کرده است. این چادر مسافرتی سازه هایی دارد که به شکل خاصی قرار گرفته اند. از کناره محصول این سازه ها به صورت ضربدر قرار دارند و بر روی هم در محلی قرار گرفته اند. اما در بخش پایینی به پایه های بدنه منتهی می شوند و می توان به این طریق از بهترین محصول بهره گرفت. تاشو بودن بدنه کار جمع آوری محصول را آسان کرده است به توری که در کم ترین زمان اجزای آن جمع شده و در داخل ساک حمل قرار می گیرد. این اجزا به طور کلی به هم متصل می باشند و لازم به جدا سازی آن ها نیست. تنها با تا کردن بدنه در زمان نیاز می توان آن را در جایی دیگر نگه داری کرد و یا با خود به محلی دیگر منتقل نمود. این ویژگی برای آن مناسب می باشد که بتوان محصول را در کم ترین زمان نیز نصب کرد.


یک پنجره بزرگ بر روی بدنه

طراحی این چادر مسافرتی به گونه ای است که دارای تهویه می باشد. برای استفاده از چنین محصولاتی زمانی که نیاز به بهره مندی در تمامی فصول سال هستید می بایست هوای درونی بدنه به طور مداوم تهویه شود تا در گرما و هوای آفتابی بتوان به راحتی در داخل محصول اقامت داشت. به همین جهت بر روی یکی از دیواره ها پنجره ای بزرگ طراحی شده است تا با آن در تمامی ساعات روز هوا گردش پیدا کند و داخل بدنه را در دمای مناسب قرار دهد. گردش هوا باعث می شود تعریق رخ ندهد و استفاده کننده در تابستان نیز بتواند با چادر مسافرتی به سفر های دور و نزدیک برود. به همین دلیل این پنجره بزرگ بر روی دیواره قرار گرفته است.


ضد آب و ضد اشعه

از آن جایی که چادر مسافرتی برای استفاده در تمامی فصول سال سازگاری دارد می بایست دارای ویژگی های خاصی نیز باشد تا به این شکل امکان استفاده آسان از آن وجود داشته باشد. به همین جهت بدنه ضد آب می باشد به طوری که در زمان بارش باران نیز می توان از چادر مسافرتی به عنوان سر پناه استفاده کرد و هیچ گونه رطوبتی نیز وارد بدنه نشود. علاوه بر آن در فصول گرم سال و تابستان زمانی که خورشید با شدید ترین میزان می تابد اشعه هایی نیز از آن تابش می شود. این اشعه ها بدنه محصول را از بین نمی برند و می توانند مانع از ورود آن ها به داخل چادر مسافرتی نیز شوند. بنابراین اگر در داخل محصول باشید از این عوامل در امان خواهید بود.


روش خرید

در صورت نیاز به خرید چادر مسافرتی کمپینگ 2 نفره پکینیو به فروشگاه اینتکستهران مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوع
مسافرتی
طول
210 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
ظرفیت
2 نفره
جنس بدنه
پلی استر ضد آب
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر باران
ضد آب
ضد اشعه
مقاوم در برابر باران
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...