چادر مسافرتی کمپینگ 3 نفره اوزتريل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • ابعاد بسته بندی: 15 × 15 × 65 سانتی متر
  • وزن بسته بندی: 2.9 کیلو گرم
  • گنجایش: 2 تا 3 نفر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی کمپینگ 3 نفره اوزتريل با برترین کیفیت و قیمت مناسب از نمایندگی فرو ش چادر مسافرتی در ایران با ضمانت اصالت کالا

چادر مسافرتی کمپینگ 3 نفره اوزتريل از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و مقاومت می باشد که به تازگی روانه بازازهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتیدارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین یکی از خصوصیت های مهم آن مقاومت فوق العاده در برابر نفوذ آب می باشد که از همین رو می توانید از این محصول در شرایط آب و هوایی بارانی و برفی نیز استفاده نمایید . 

ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس پلی کربنات می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و در تست های انجام شده بر رویش عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان داده است . وزن این محصول به همراه ساک حملی که دارد به 2.9 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان نیز به حساب بیاید . 

چادر مسافرتی کمپینگ 3 نفره اوزتريل با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

چادر مسافرتی کمپینگ 3 نفره اوزتریل

یکی از الزامات کمپینگ و سفر و به طور کلی طبیعت گردی، چادر مسافرتی مناسب است. چادر مسافرتی مورد استفاده در هر کمپینگ باید متناسب با آب و هوای فضا بوده و از ظرفیت مناسبی برخوردار باشد تا بتواند زمینه راحتی و آسایش افراد را فراهم کند. در صورت نیاز به چادر مسافرتی برای کمپینگ با ظرفیت 3 نفر، پیشنهاد ما چادر مسافرتی کمپینگ 3 نفره اوزتریل است. این محصول دارای ویژگی های مناسب و ایده آلی برای استفاده در طبیعت می باشد و به همین جهت مورد علاقه و توجه افراد واقع شده و توانسته در مدت کوتاهی فروش بالایی را از آن خود کند. در ادامه به نقد و بررسی چادر مسافرتی کمپینگ 3 نفره اوزتریل می پردازیم.

طراحی خاص 

از ویژگی های این چادر مسافرتی می توان به طراحی بسیار ساده و کاربردی آن اشاره کرد که با ایجاد کمترین میزان درز و دوخت در بدنه، موجب شده است تا استحکام بدنه افزایش یافته و محصول برای استفاده در هر فضایی مناسب باشد. این چادر مسافرتی دارای بدنه ای گنبدی شکل و به صورت چهار وجهی است که منتظم بوده و کفی آن به صورت مربعی می باشد. دیواره های این محصول به صورت شیبدار طراحی شده است و با بارش باران، آب بر روی دیواره و سقف جمع نشده و به راحتی به زمین میریزد. در یکی از دیواره ها درب ورودی چادر مسافرتی قرار دارد. این درب ورودی دارای ابعادی متناسب با دیواره است و ورود و خروج از چادر مسافرتی را بسیار آسان می کند. درب ورودی توسط زیپ باز و بسته می شود و دارای بندهایی جهت باز گذاشتن و جمع کردن درب می باشد. در صورت نیاز به تهویه هوای داخل چادر مسافرتی در هوای گرم، این درب ورودی به توری مجهز شده است تا در صورت نیاز بتوانید درب را باز گذاشته و توری را ببندید تا ضمن برخورداری از تهویه هوای مناسب، حشرات و خصوصا پشه ها به داخل چادر راه پیدا نکنند. این توری نیز از قسمت میانی دارای زیپ بوده و توسط زیپ باز و بسته می شود. این چادر مسافرتی دارای ابعادی مناسب برای استفاده 2 تا 3 نفر بزرگسال به صورت دراز کش است که افراد می توانند به راحتی در آن به استراحت بپردازند. بدیهی است در صورت استفاده از این چادر مسافرتی برای نشستن، این ظرفیت افزایش خواهد یافت. شما می توانید به راحتی از این چادر مسافرتی در فضاهای مختلف استفاده نمایید. ابعاد بسته بندی این چادر مسافرتی کوچک بوده و به دلیل برخورداری از وزن کم، شما می توانید بدون زحمت زیادی این محصول را به همراه خود به هر فضایی برده و آن را به راحتی انتقال دهید. این محصول بدنه ای به رنگ سبز تیره دارد که در طبیعت زیبایی بی نظیری را به وجود آورده و با محیط هماهنگ می شود. دو دیواره این چادر مسافرتی نیز به رنگ سورمه ای هستند. وزن بسته بندی این محصول کمتر از 3 کیلوگرم است که حمل و نقل آن را بسیار آسان کرده است. در چهار گوشه این چادر مسافرتی نیز گیره هایی برای اتصال به زمین تعبیه شده است که می توانید توسط میخ و طناب، این چادر مسافرتی را پس از راه اندازی به زمین متصل کنید تا محصول در اثر وزش باد شدید و طوفان دچار آسیب و تکان های شدید نشود. 

کیفیت خاص بدنه

بدنه این چادر مسافرتی از بهترین نوع پلی استر تهیه شده است. این بدنه دارای ویژگی های خاصی بوده که مناسب ترین گزینه برای استفاده در چادر های مسافرتی محسوب می شود. بدنه پلی استر ضد آب می باشد و در صورت بارش باران، شما می توانید با خاطر آسوده در داخل چادر مسافرتی به استراحت بپردازید. زیرا بدنه مانع از ورود آب باران به داخل محصول خواهد شد. علاوه بر آن بدنه چادر مسافرتی در برابر اشعه های نور خورشید مقاومت زیادی دارد و برای استفاده طولانی مدت در شرایط آب و هوایی آفتابی و کویری نیز مناسب است. با قرار گرفتن این محصول به صورت مداوم و طولانی مدت در برابر نور خورشید بدنه دچار تغییر رنگ نشده و کیفیت خود را از دست نمی دهد. نور مستقیم خورشید موجب پوسیدگی بدنه نیز نخواهد شد. این بدنه ضخامت زیادی داشته و به همین دلیل برای استفاده در آب و هوای سرد نیز مناسب است. این محصول را می توانید به راحتی در آب و هوای سرد راه اندازی کنید و در داخل آن به راحتی به استراحت بپردازید. ضخامت مناسب بدنه مانع از ورود هوای سرد به داخل چادر و خروج هوای گرم از داخل چادر مسافرتی خواهد شد. 

حفظ کیفیت چادر مسافرتی 

بدیهی است که هر محصولی هر چند دارای کیفیت بالایی باشد، در صورت استفاده نادرست دچار آسیب خواهد شد. بنابراین برای برخورداری از طول عمر بالا و استفاده از این محصول به مدت طولانی، لازم است تا نکاتی را در زمان استفاده از این چادر مسافرتی رعایت بفرمایید. پیش از راه اندازی دقت کنید تا فضایی هموار و مسطح را برای راه اندازی این محصول در نظر بگیرید. این فضا باید بدون اشیای تیز مانند سنگ و چوب های تیز باشد. پس از راه اندازی نیز از کشیدن بدنه این چادر مسافرتی بر روی زمین خودداری کنید. در صورت نیاز به جابه جایی محصول پس از راه اندازی، این چادر مسافرتی را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس انتقال دهید. از روشن کردن آتش در مجاورت بدنه چادر مسافرتی خودداری کنید. اشیای تیز و داغ را به بدنه نزدیک نکنید. در صورت بروز آسیب در بدنه چادر مسافرتی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران جهت تعمیرات تخصصی تماس بگیرید.

خرید

برای تهیه چادر مسافرتی کمپینگ 3 نفره اوزتریل با قیمتی ارزان به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش خود این محصول را با قیمتی ارزان درب منزل دریافت کنید. هم چنین در صورت نیاز به تهیه سایر محصولات کمپینگ و انواع چادر های مسافرتی و دریافت مشاوره خرید می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان در جهت خریدی مناسب و راحت شما را راهنمایی کنند. بی شک با دریافت مشاوره خرید، می توانید مناسب ترین محصول را نسبت به نیاز خود تهیه کرده و رضایت کامل را کسب نمایید.

نوع
مسافرتی
ابعاد بسته بندی
15 × 15 × 65 سانتی متر
وزن بسته بندی
2.9 کیلو گرم
گنجایش
2 تا 3 نفر
جنس ستون
پلی کربنات
جنس بدنه
پلی استر
قطر ستون ها
7.9 میلی متر
پنجره
خیر
آفتاب گیر
خیر
ضدآب
بله
تعداد در
1
سایر ویژگی ها
مناسب برای کمپینگ
مقاوم در برابر باران
ضد اشعه
اقلام همراه
ساک حمل، 12 عدد میخ چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...