چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 340 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
  • ارتفاع: 220 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره فوق یکی از برترین مدل های چادر مسافرتی سال 2018 می باشد که دارای طراحی خاص و عالی می باشد . این محصول کاملا ضد آب است و می توان آن را در تمامی شرایط آب و هوایی راه اندازی و استفاده کرد . درب و پنجره های کناری بزرگ این محصول که مجهز به توری نیز می باشند باعث شده تا بتوانید چادر خود را در آب و هوای گرم و در کنار سواحل استفاده کنید ، زیرا این محصول از نظر تهویه ها بسیار عالی عمل می کند . جنس بدنه این محصول از پلی استر و پلی اورتان می باشد ، این دو جنس نام برده کاملا ضد اب هستند و در برابر اشعه های مضر خورشیدی عایق خوبی می باشند ، همچنین نور خوشید تاثیری بر این پارچه نخواهد گذاشت و موجب پوسیدگی بدنه نمی شود . جنس پایه ها یا همان ستون محصول نیز از آلومینیوم ضد زنگ می باشد . آلومینیوم از وزن پایینی برخوردار است به همین دلیل نیز استفاده از آن باعث شده تا وزن کلی چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره فوق تنها 4 کیلوگرم باشد . ابعاد محصول که در جدول زیر آورده شده است بستر را برای استفاده چهار نفر به صورت دراز کش فراهم کرده است . برای کسب اطلاع بیشتر از محصول با شماره تلفن های فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره

چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره محصولی ضروری و لازم برای سفر به نقاط مختلف می باشد و با در دست داشتن آن می توان به دور شهر های مختلف سفر کرد. این محصول اقامت افراد را راحت می کند و می تواند به عنوان سر پناهی برای خوابیدن و استراحت کردن آن ها به کار برود. چادر مسافرتی از اجزایی تشکیل شده است که همگی دارای ضمانت نامه بوده و از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل شده است. این محصول رنگبندی بدنه نیز دارد و به صورت شادی طراحی شده است. چادر مسافرتی برای سفر های چند روزه و دوستانه و یا برای کمپینگ ها استفاده می شود و همچنین برای خانواده های دو نفره نیز کاربرد دارد. این گروه از چادر های مسافرتی دارای ظرفیت های مختلف می باشد که در این بخش از مطالب راجبه محصول 4 نفره آن توضیح خواهیم داد. چادر های مسافرتی در جنس های مختلف نیز وجود دارند که این نمونه از با دوام ترین آن ها می باشد و مقاومت بسیار زیادی دارد. برای آشنایی بیش تر با این محصول و خرید آن با ما همراه باشید.


ترکیب ساخت محصول

این چادر مسافرتی به گونه ای طراحی شده است که سقف آن ارتفاع بلندی دارد و به حالت خمیده طراحی شده است. این سقف با چنین ارتفاعی می تواند برای افراد بلند قد در زمان ایستاده مناسب باشد و برای این گونه قرار گیری در داخل چادر مسافرتی مشکلی را برای آن ها ایجاد نکند. علاوه بر آن سازه های تشکیل دهنده محصول نیز خمیده هستند اما در کل دارای استحکام خیلی زیادی بوده و می توانند در برابر شکستگی و نیز پوسیدگی در امان باشد. زمانی که سازه ها دارای قابلیت تاشو بودن باشند می توان آن ها را به راحتی جمع نمود. در زمان نصب مجدد نیز تنها کافی است اجزای تشکیل دهنده در کنار هم قرار گرفته و این شکل چادر مسافرتی را ایجاد سازد. محصول درب ورودی و پنجره نیز دارد به طوری که هوا در داخل آن گردش پیدا می کند و شرایط برای حضور افراد در داخل آن فراهم می باشد. شما می توانید در تایم طولانی در داخل این محصول بهترین و مناسب ترین حالت را تجربه کنید.


ضد پوسیدگی بدنه

همان طور که گفته شد سازه ها دارای قابلیت ضد پوسیدگی و ضد زنگ بودن می باشند به همین جهت می توان آن را در تمامی آب و هوا ها استفاده نمود. علاوه بر این بدنه نیز که از پوسته ای برزنتی تشکیل شده است دارای مزیت های مختلفی می باشد. مزیت اولیه آن که مورد اهمیت است و طرفداران را به خرید آن تشویق می کند غیر قابل پوسیدگی آن می باشد. این بدنه دارای چنین قابلیتی بوده به همین جهت قادر به استفاده در محل های باز و زیر اشعه آفتاب می باشد. بدنه برزنتی محصول ضخامت زیادی دارد به همین جهت در گذر زمان و استفاده مداوم از آن می توان شاهد سلامت بدنه بود. به همین جهت طول عمر بالایی دارد و می تواند مدت زمان بسیار طولانی مورد استفاده گردد. علاوه بر آن بدنه ضد آب نیز می باشد و به دلیل ضخامت زیاد آن به این صورت در آمده است. ضد آب بودن نیز سبب استفاده در مناطق پر باران می شود و می تواند مزیت ها و کاربرد های بسیاری را داشته باشد.


محل استفاده از محصول

چادر مسافرتی در فضاهای باز و در سفر کاربرد دارد به همین جهت سبک و قابل حمل بوده و می توان به راحتی در کنار وسایل خود آن را به همراه داشت. استفاده از محصول نیز آسان می باشد و در زمانی کوتاه نصب آن صورت می گیرد. چادرمسافرتی با وجود ضد آب بودن در مناطق ساحلی و در کنار استخر ها استفاده می شود و کاربرد آن نیز برای استراحت افراد می باشد. علاوه بر آن محصول دارای درب و پنجره می باشد و در محل های گرم تر مانند کویر و جنگل نیز می تواند محلی مناسب و دارای تهویه هوا برای استراحت افراد محسوب شود.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی کمپینگ 4 نفره به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید.

نوع
مسافرتی
طول
340 سانتی متر
عرض
200 سانتی متر
ارتفاع
220 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر ، پلی اورتان
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
مقاومت در برابر باران
دارای کیف حمل
دارای فضای ایده آل و بزرگ
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...