چادر مسافرتی کمپ 4 نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 245 سانتی متر
  • عرض: 220 سانتی متر
  • ارتفاع: 160 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کمپ 4 نفره با قیمت ارزان در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس ، مرکز فروش چادر مسافرتی خارجی ارسال به تمام نقاط ایران

یکی دیگر از تولید کنندگان بزرگ چادر مسافرتی برند کمپ می باشد که چادر های زیبایی را به بازار عرضه می کند . چادر مسافرتی کمپ 4 نفره  یکی از تولیدات این برند است که می توان از آن در انواع سفر و در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود. این چادر در نوع عصایی تولیده شده است ، جنس بدنه آن از جنس پلی استر و پلی اتلین می باشد که مقاومت بالایی دارد و جنس پایه های آن نیز از فایبر گلاس می باشد. ظرفیت دراز کش محصول نیز 4 نفر می باشد ، این چادر کاملا پوشیده بوده و فاقد پنجره می باشد که همین موضوع یکی از ویژگی های خاص این محصول می باشد . این محصول با کیفیت را شما می توانید به صورت آنلاین از سایت اینتکس تهران سفارش داده و در کمترین زمان ممکن در درب منزل تحویل بگیرید.

چادر مسافرتی کمپ 4 نفره

چادر مسافرتی کمپ 4 نفره یکی دیگر از مناسب ترین محصولات جهت استفاده در کمپ و مسافرت های گروهی می باشد و برای خانواده های کم جمعیت استفاده می شود. از این چادر مسافرتی برای ایجاد سر پناه به کار می رود و می تواند تمامی افراد را به راحت ترین صورت در داخل خود جای دهد. از سوی دیگر این محصول بی نظیر دارای بدنه ای محکم می باشد که به همین خاطر در طولانی مدت نیز قادر به داشتن دوام و طول عمر است و می تواند ظاهر خود را حفظ نماید. محصول مورد نظر دارای طراحی ظاهری است که می تواند استحکام داشته باشد و به صورت راحتی در کنار هم قرار گرفته و تشکیل محصولی پر استفاده را دهد. اگر بخواهید در کمپینگ ها و گردشگری و کوهنوردی از این محصول خاص استفاده کنید باید به سازه های تشکیل دهنده آن توجه فرمایید. چرا که این سازه ها دارای قابلیت محکم بودن و منعطف بودن می باشند که در کنار هم مزیت های زیادی خواهند داشت. از این رو یکی از پر کاربردی ترین محصولات مسافرتی به حساب می آید. در زمانی که افراد تمایل به داشتن محصولی محکم و با خصوصیات خوب دارند و همچنین می خواهند هزینه کمی برای خرید آن صرف کنند ما به آن ها خرید این چادر مسافرتی را پیشنهاد می کنیم که علاوه بر کیفیت و دوام و طول عمر دارای مزیت های دیگر از نظر ظاهری می باشد که بسته به مواد اولیه تشکیل دهنده آن دارد از این رو دسته بندی زیر ارائه می شود تا با آگاهی بیش تر چادر مسافرتی خریداری شود.


دارای دو درب

چادر مسافرتی با طراحی بسیار خاصی ایجاد شده است و برای خرید افراد به خصوص آماده شده است. این محصول بیش تر با توجه به دوامی که دارد برای کمپینگ ها و گروه های کوهنوردی به کار می آید و سبب ایجاد سرپناه و اقامتگاهی مطمئن می شود. طراحی این محصول به دلیل ایجاد مزیت های منحصر به فرد و استفاده از محصول در چهار فصل سال خاص بوده است. به همین خاطر به برخی از این طراحی های خاص اشاره می کنیم. به طور مثال بر خلاف محصولات مشابه این چادر مسافرتی دارای دو درب می باشد که یکی برای ورود باز است و به صورت گرد بر روی دیواره ایجاد شده است و دیگری تاشو می باشد و در هر زمانی قادر به بسته شدن و یا جمع آوری بوده است. این دو درب توانایی آن را دارند که بتوان به آسانی به داخل محصول وارد و خارج شد. همچنین این محصول با چنین طراحی هوا را به داخل خود وارد می کند و به صورت آزادانه می تواند آن را حمل و نقل نماید. از سوی دیگر درب ورودی بزرگ می باشد و افراد علاوه بر خود وسایل مورد نیاز خود را نیز می توانند به راحتی وارد محصول کنند و آن را دچار آسیب نکنند. چرا که در برخی محصولات با توجه به کوچک بودن درب ورودی برای وارد کردن محصول دچار مشکل می شوند و گاهی ممکن است بدنه دچار آسیب شود.


جنس و کیفیت بدنه 

بدنه چادر مسافرتی دارای جنس پلی استر و پلی اتیلن است که می تواند به بهترین شکل دارای دوام و طول عمر باشد. این بدنه مزیت های منحصر به فردی نیز داشته و برای علاقه مندان محیطی مطلوب را ایجاد می سازد. محیطی که بتوانند به راحتی در فصول مختلف سال در داخل آن وجود داشته باشند و بتوانند آب و هوای مختلف را تحمل کنند. این بدنه ضد آب می باشد به طوری که به راحت ترین صورت در زمان بارش باران از افراد محافظت می کند تا آب و رطوبت به آن ها برخورد نکند و وارد بدنه نشود. از این رو مهم ترین مزیت در زمان وجود این بدنه بوده است.


ظرفیت محصول

برخی از محصولات مشابه دارای ظرفیت چهار نفره می باشند اما این ظرفیت در زمان نشستن افراد بوده است.در واقع وقتی افراد قصد درازکش را دارند تنها دو فرد در داخل این محصولات می توانند به راحتی زمان بگذرانند. اما این چادر مسافرتی دارای درون بزرگ و جاداری بوده است که می تواند چهار فرد را به طور همزمان و به هر حالتی در داخل خود جای دهد و به آسان ترین روش اسباب آرامش و راحتی آن ها را مهیا می سازد از این رو این محصول طراحی منحصر به فرد دارد و می تواند در زمان های مختلف استفاده شود.


خرید

برای خرید چادر مسافرتی کمپ 4 نفره همین حالا به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

نوع
عصایی
طول
245 سانتی متر
عرض
220 سانتی متر
ارتفاع
160 سانتی متر
ظرفیت
4 نفره
جنس بدنه
پلی استر و پلی اتیلن
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کمپ
ظرفیت دراز کش 4 نفر
قابلیت راه اندازی سریع
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...