چادر مسافرتی کوهنوردی 3 نفره ای وان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 310 سانتی متر
  • عرض: 225 سانتی متر
  • ارتفاع: 120 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی کوهنوردی 3 نفره ای وان با قیمت مناسب و ارزان با بهترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی اینتکس از سراسر ایران

چادر مسافرتی کوهنوردی 3 نفره ای وان از سری چادر های مسافرتی کمپینگ و مناسب برای کوهنوردی است که با طراحی بسیار مدرن و با کیفیت ارائه شده است ، این چادر مسافرتی کاملا استاندارد بوده و مورد تایید کوهنوردان می باشد چرا که نوع طراحی ، دوخت ، جنس سازه ، جنس بدنه و ساختار آن کاملا استاندارد و حرفه ای می باشد ، پس اگر به دنبال خرید چادر مسافرتی مناسب و ایده آل برای کوهنوردی و استفاده از آن در کمپ های تفریحی هستید می توانید این محصول را در نظر داشته باشید ، فروشگاه اینتکس یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش چادر مسافرتی در ایران است که انواع چادر های مسافرتی را با قیمت مناسب برای فروش گذاشته است . این نمونه یعنی چادر مسافرتی کوهنوردی 3 نفره ای وان دارای ابعاد بزرگ 310*225 سانتی متر است که در ارتفاع 120 سانتی متری طراحی شده است ، شکل گنبدی این چادر مسافرتی و ارتفاع کم آن باعث شده تا محصول در تمامی شرایط آب و هوایی به خصوص در طوافان نیز مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . بدنه محصول که از پارچه پلی استر ساخته شده است کاملا آبگریز یا همان ضد آب است که اجازه ورود کوچک ترین سرما و رطوبت را به داخل نمی دهد . ستون های محصول نیز از فلز بسیار مقاوم آلومینیوم ساخته شده است.

چادر مسافرتی کوهنوردی 3 نفره ای وان

چادر مسافرتی کوهنوردی 3 نفره ای وان از جمله محصولاتی است که وجود آن در زمان کوهنوردی لازم و ضروری است و به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد در واقع مناسب ترین گزینه در این زمینه محسوب می شود. از این رو باید در زمان خرید این محصول به این خصوصیات توجه بسیار زیادی کرد تا توانست در زمان کوهنوردی به خواست خود رسید و بهترین شرایط را تحمل کرد. از سوی دیگر این محصول خاص سازگاری لازم را برای استفاده در محل های کوهستانی دارد و می تواند با ظرفیت سه نفره بهترین فضا را برای آن ها ایجاد سازد. همچنین این محصول از بخش های مهمی تشکیل شده است که می تواند در زمان وجود هوای سرد و بارانی و یا برف بهترین عایق در برابر سرما باشد و بتواند مناسب ترین محوطه را برای افراد ایجاد سازد. از این رو با خیالی آسوده برای کوهنوردی و صخره نوردی استفاده می شود و مناسب این محل ها می باشد. این محصول با کیفیت دارای سازه های مناسب به جهت قرار گیری در محیط های طوفانی است و تمایل افراد به رفتن به تفریحات مختلف را بیش تر می سازد. با این شرایط علاقه مندان بسیار زیادی به سمت خرید این محصول جذب می شوند و می تواند بهترین موقعیت را داشته باشد. اطلاعات زیر برای این دسته از علاقه مندان به کوهنوردی و صخره نوردی می باشد.


پوشش کلی بدنه

برای استفاده در کوهستان محیط باید عایق باشد و با بهترین سیستم و مقاوم ترین بدنه بتواند سرما را وارد محصول نکند. از این رو محیط داخلی بدنه مانع از ورود سرما شود و بتواند یک پوشش محکم و مقاوم در برابر این عوامل باشد. با توجه به این که محصول بدنه ای ضخیم دارد می توان گفت که عایق در برابر سرما است و تمایل افراد به داشتن این محصول برای رفتن به کوهستان را بیش تر می سازد. از این رو پوشش این چادر مسافرتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. چادر مسافرتی دارای بدنه ای با طول عمر بالا است که می تواند در هر شرایطی بر روی سطح زمین با استحکام کامل قرار بگیرد و بهترین موقعیت را داشته باشد. از این رو می تواند در برابر رطوبت و آب و سرما غیر قابل نفوذ باشد و از بین محل های دوخت بدنه نیز این عوامل را وارد محیط داخل چادر مسافرتی نکند. از این رو گزینه ای مناسب برای کوهنوردی محسوب می شود و به این نام نامگذاری شده است.


دو لایه بودن بدنه

از آن جایی که این محصول برای استفاده در مناطق سردسیر استفاده می شود دارای لایه ای دیگر بر روی بدنه است تا به بهترین شکل شرایط را برای اقامت افراد ایجاد سازد و بتواند موقعیت مناسبی برای علاقه مندان داشته باشد. داشتن دو لایه بر روی بدنه تشکیل محصولی با استحکام زیاد را می دهد و می تواند استوار و محکم بدنه را در طول استفاده بر روی سطح زمین نگه دارد. از این رو شرایط داشتن چادر مسافرتی آسان می شود و می تواند بهترین موقعیت را بر روی سطوح صخره ها داشته باشد. از این رو علاقه مندانی که دارای تمایل به داشتن چادر مسافرتی برای کوهنوردی هستند می توانند با خیالی آسوده این محصول زیبا را با داشتن کیفیت های مربوط به آن انتخاب و خریداری کنند و از وجود آن در محیط هایی مثل کوهستان لذت ببرند.


دوخت محکم بدنه

این محصول دارای بدنه ای است که از دیواره هایی تشکیل شده است. رویه این محصول در بخش تفکیک شده دو دیواره به هم با دوختی محکم متصل می شود و این رویه خاص را ایجاد می سازد. دیواره با استحکام لازم به گونه ای است که می تواند در تمامی شرایط به راحتی وجود داشته باشد و در برابر ضربه و فشار خراب نشود. همچنین می تواند در مقابل وزش باد های شدید مقاومت خود را داشته باشد و از بین نرود. از این رو یکی از با دوام ترین چادر های مسافرتی موجود در بازار بوده است که به دلیل محبوبیت در بین افراد جزو پر فروش ترین آن ها نیز می باشد.


نحوه خرید 

چادر مسافرتی کوهنوردی 3 نفره ای وان محصولی با دوام است که بدنه ای اورجینال دارد و در نمایندگی اینتکس تهران به فروش می رسد.


نوع
مسافرتی
طول
310 سانتی متر
عرض
225 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
ظرفیت
3 الی 4 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
مقاومت در برابر باران
مقاومت کامل در برابر طوفان
دارای دو عدد هواکش برای تهویه هوا
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...