چادر مسافرتی یک نفره فرینو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 235 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی یک نفره فرینو یکی از برترین چادر های مسافرتی کمینگ می باشد که می توانید آن را از نمایندگی برند فرینو در ایران خریداری نمایید

چادر مسافرتی یک نفره فرینو از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و مقاومت می باشد که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی به شمار بیاید . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پارچه پلی استر می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و راحتی کنترل شده می باشد . 

همچنین یکی دیگر از خصوصیت های پارچه پلی استر ضد آب بودن آن می باشد که با توجه به دوخت محکم و الماسی این چادر مسافرتی تقریبا نفوذ آب را به داخل این محصول ناممکن کرده است . وزن این چادر مسافرتی به همراه ساک حملی که دارد به 1 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد . همچنین پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و از همین رو این محصول می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی به شمار بیاید . چادر مسافرتی یک نفره فرینو با برترین یفیت و قیمت در نمایندگی محصولات اینتکس موجود می باشد که می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید

چادر مسافرتی یک نفره فرینو

چادر های مسافرتی با ظرفیت یک نفره اغلب برای ورزشکاران تولید شده و افراد کوهنورد به استفاده از این محصولات می پردازند. این محصولات با مقاومت بدنه بسیار بالا و راه اندازی آُسان تولید می شوند. نکته مهم در خصوص این چادر های مسافرتی برخورداری از راه اندازی آسان و هم چنین امکان استفاده در شرایط آب و هوایی گوناگون است. به طوری که بتوان توسط این محصولات در هر شرایط آب و هوایی، پناهگاهی ایمن و راحت داشت. یکی از بزرگترین تولید کنندگان این چادر های مسافرتی شرکت فرینو می باشد. در این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی چادر مسافرتی یک نفره فرینو بپردازیم. این محصول خاص انتخاب بسیاری از کوهنوردان بوده و با برخورداری از تمامی ویژگی های ایده آل برای استفاده در کمپینگ، توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این چادر مسافرتی به دلیل ویژگی های خاص خود ازمحبوب ترین انواع چادر های مسافرتی است که در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم.

ابعاد استاندارد و قابلیت حمل آسان

از ویژگی های این محصول برخورداری از ابعادی استاندارد و مناسب است. این محصول بسیار جادار و راحت بوده و فضای کافی را برای استراحت یک نفر بزرگسال فراهم خواهد کرد. طول این محصول معادل 100 سانتی متر می باشد و عرض آن نیز 235 سانتی متر است. با این وجود یک نفر بزرگسال به راحتی می تواند در داخل این چادر مسافرتی دراز کشیده و به استراحت بپردازد بدون اینکه اذیت شود و سایر لوازم خود را نیز در داخل این چادر مسافرتی جای دهد. این محصول دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی است که نیاز به فضای زیادی جهت حمل ندارد. هم چنین وزن این محصول بسیار کم می باشد که شما می توانید به سادگی آن را حمل کنید. این چادر مسافرتی به دلیل برخورداری از ابعاد کوچک، به راحتی به کوله پشتی شما متصل می شود و می توان آن را بدون زحمت به هر جایی برد. ارتفاع این محصول نیز برابر با 80 سانتی متر است که برای استفاده تک نفره مناسب می باشد.

راه اندازی آسان

این محصول از سازه هایی عصایی تشکیل شده است و دارای قابلیت راه اندازی اتوماتیک می باشد. به همین جهت از محبوبیت بالایی در میان افراد برخوردار می باشد و اغلب افراد تمایل به استفاده از این محصول نشان می دهند. پیش از راه اندازی این چادر مسافرتی ابتدا فضایی هموار و مسطح را برای قرار دادن این محصول در نظر بگیرید. این محیط باید بدون اشیای تیز باشد. سپس چادر مسافرتی را از ساک حمل خارج کرده و در آن فضا قرار دهید. سپس می توانید محصول را در زمانی بسیار کوتاه راه اندازی کنید و از آن استفاده نمایید. پس از برپا کردن این چادر مسافرتی لازم است تا توسط میخ و طناب نصب، محصول را به سطح زمین متصل کنید تا در صورت بروز باد و طوفان شدید، باد به بدنه چادر مسافرتی آسیبی وارد نکند. سپس می توانید با خاطر آسوده به استفاده از این چادر مسافرتی بپردازید. این محصول همان گونه که به راحتی راه اندازی خواهد شد، به راحتی نیز جمع شده و در ساک حمل قرار می گیرد. 

قابلیت استفاده در آب و هوای مختلف 

این محصول از بدنه ای از جنس پلی استر برخوردار است که قابلیت استفاده در هر آب و هوایی را به شما می دهد. این بدنه مقاومت زیادی در برابر اشعه های آفتاب دارد که در صورت قرار گیری طولانی مدت در برابر نور مستقیم خورشید، دچار آسیب نمی شود. این بدنه را می توانید به راحتی در آب و هوای آفتابی مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه دچار رنگ پریدگی شده و یا پوسیده شود. از دیگر ویژگی های این بدنه ضد آب بودن آن است. به طوری که شما با خاطر آسوده در آب و هوای بارانی می توانید در داخل این چادر مسافرتی به استراحت بپردازید بدون اینکه آب باران به داخل محصول نفوذ کند. این محصول دارای پشه بند نیز می باشد و در صورت گرمای هوا، درب چادر مسافرتی را باز گذاشته و توری را ببندید تا علاوه بر تهویه هوای داخل چادر مسافرتی حشرات و خصوصا پشه به داخل چادر مسافرتی نیایند و موجب اذیت شما نشود. بدنه این محصول ضخامت بالایی نیز دارد که عایق مناسبی برای سرمای هوا محسوب می شود. در صورت بروز سرمای شدید، بدنه چادر مسافرتی از نفوذ سرما به داخل محصول و خروج هوای گرم از داخل محصول جلوگیری خواهد کرد. به همین جهت گزینه مناسبی برای استفاده در سرمای کوهستان محسوب می شود. این محصول برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی مناسب است و شما می توانید از سرپناهی ایمن و مطمئن برخوردار شوید. 

پایه هایی مقاوم و با کیفیت 

این محصول دارای پایه هایی از جنس فلز آلومینیوم است. این فلز مقاومت زیادی دارد و در برابر شکستگی استحکام بالایی دارد. هم چنین این فلز از وزن کمی بهره می برد و استفاده از آن موجب شده است تا وزن کلی چادر مسافرتی در حدود یک کیلوگرم بوده و به همراه بردن این چادر مسافرتی در هر فضایی زحمت زیادی برای شما ایجاد نکند. این فلز در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم است و به همین دلیل قرار گیری این محصول در فضاهای مرطوب، موجب زنگ زدگی و پوسیدگی پایه ها نخواهد شد. شما به راحتی می توانید از این محصول در فضاهای مختلف و مناطق آب و هوایی گوناگون استفاده نمایید بدون اینکه پایه ها آُسیب ببیند. این محصول دارای استحکام بسیار بالا و طول عمر زیادی می باشد که تا سال ها قابل استفاده بوده و نیاز شما را از بابت خرید چادر مسافرتی جدید برطرف خواهد کرد. در صورت آسیب دیدن این محصول نیز می توانید توسط کیت تعمیرات که در بسته بندی موجود است نسبت به تعمیر چادر مسافرتی اقدام کنید. هم چنین جهت تعمیرات تخصصی چادر مسافرتی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید.

راهنمای خرید

برای تهیه چادر مسافرتی یک نفره فرینو که برای استفاده حرفه ای طراحی و تولید شده است به فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران مراجعه کنید تا این محصول را با قیمتی ارزان از طریق این سایت دریافت نمایید.

نوع
اتوماتیک
طول
100 سانتی متر
عرض
235 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
ظرفیت
1 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
الومینیومی
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 1 نفر
مناسب سفر های مختلف
دارای ساک حمل
وزن : 1 کیلو گرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...