چادر مسافرتی 1 نفره عصایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 1 نفره عصایی با قیمت مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران ، نمایندگی مرکزی فروش چادر مسافرتی ایرانی و خارجی با ضمانت کالا

چادر مسافرتی 1 نفره عصایی محصولی با کیفیت می باشد که توسط شرکت معتبر و به نام شنگیوآن تولید و با قیمتی ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس تهران روانه بازار گردیده است . این محصول با توجه به طراحی و ساختار مدرنی که دارد برای شما این امکان را فراهم می کند که در زمانی که دسترسی به هتل و منزل ندارید از آن استفاده نمایید و یک سرپناه امن و ایمن برای خود به ارمغان بیاورید . این محصول با توجه به ابعاد و حجم مناسبی که دارد بسیار مناسب و قابل استفاده برای استفاده یک نفر می باشد . 

این کالا با توجه به ابعاد کوچک بسته بندی این شرایط را برای شما فراهم می کند که به راحتی آن را با خود حمل نمایید و در مکان های مختلف از آن استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر بارش باران و ورود مایعات مختلف برخوردار می باشد از همین رو این محصول قابل استفاده در زمان بارندگی و شرایط جوی مختلف هوا می باشد .

 از مهمترین ویژگی این چادر مسافرتی که می توان به آن اشاره کرد راه اندازی راحت آن می باشد که در مدت زمان کوتاهی به راحتی انجام می شود . پایه های این محصول از جنس فلز می باشد و با توجه به فرم گنبدی شکلی که دارد بسیار مقاوم در برابر وزش باد شدید و طوفان می باشد به همین سبب از این کالا می توانید در مکان های کوهستانی و طبیعت به راحتی از آن استفاده نمایید . برای استحکام بیشتر این کالا یک میخ و طناب تعبیه شده است که به شما کمک می کند که چادر را به زمین متصل نمایید تا در زمان وزش باد شدید آسیبی به چادر وارد نشود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید چادر مسافرتی با کیفیت با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.

چادر مسافرتی 1 نفره عصایی

تهیه یک چادر مسافرتی مناسب، از الزامات سفر و کمپینگ ها به شمار می رود و برای تهیه این محصولات نیاز است تا به فروشگاهی مراجعه شود تا علاوه بر داشتن بالاترین تنوع، از قیمت های مناسبی نیز برخوردار باشد. فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران بالاترین تنوع این محصولات را خدمت شما عرضه می کند به طوری که می توانید به راحتی محصول متناسب با نیاز خود را جست و جو کرده و خریداری نمایید. هم چنین به دلیل عرضه مستقیم این محصولات، از پایین ترین قیمت نیز برخوردار هستند. یکی از محصولات محبوب طبیعت گردان، چادر مسافرتی 1 نفره عصایی است که دارای طراحی بسیار خاص و جذابی می باشد. این محصول دارای کیفیتی بالا بوده و از ظاهری ویژه بهره مند است. در ادامه به نقد و بررسی چادر مسافرتی 1 نفره عصایی خواهیم پرداخت.

محصولی خاص با طراحی ویژه

این محصول در میان سایر چادرهای مسافرتی هم رده، دارای ظاهری جالب وخاص است. بدنه این محصول از نوعی پارچه با طرح ارتشی تهیه شده است که قابلیت استتار در جنگل را داشته و هماهنگی خاصی با درختان در جنگل دارد. این محصول دارای ظاهر جالبی است که فرمی گنبدی شکل دارد. چادر مسافرتی به صورت چهار وجهی می باشد و دارای دیواره هایی به صورت شیبدار است. به همین دلیل در صورت بارش باران نیز آب بر روی زمین سر می خورد و در سقف چادر مسافرتی جمع نخواهد شد. در یکی از وجه های این چادر مسافرتی درب ورودی این چادر مسافرتی قرار دارد که دارای ارتفاع مناسبی می باشد که به راحتی می توانید وارد این چادر مسافرتی شده و یا خارج شوید. طول این محصول برابر با 200 سانتی متر بوده و عرض آن نیز معادل 100 سانتی متر می باشد. به این ترتیب یک نفر بزرگسال به راحتی می تواند در داخل این محصول استراحت کرده و بخوابد. هم چنین در صورت استفاده از این محصول برای نشستن، دو تا سه نفر نیز به راحتی در داخل این چادر مسافرتی جای می گیرند. این چادر مسافرتی به صورت چهار وجهی طراحی شده است که یکی از وجه های آن مربوط به درب ورودی  می باشد. درب ورودی این چادر مسافرتی دارای ابعادی مناسب بوده که رفت و آمد به داخل محصول را آسان تر می کند. هم چنین این درب ورودی توسط زیپ باز و بسته می شود و در اطراف آن نیز بندهایی قرار دارد که می توانید به راحتی درب ورودی را در صورت نیاز جمع کنید تا رفت و آمد اسان تر شود. در زیر این درب ورودی نیز توری قرار دارد که در صورت گرمای هوا و نیاز به تهویه هوای داخل چادر، می توانید درب را باز گذاشته و از توری استفاده کنید تا حشرات و خصوصا پشه به داخل محصول نیایند. ارتفاع این چادر مسافرتی برابر با 100 سانتی متر می باشد که نشستن در داخل چادر و هم چنین حرکت در داخل چادر مسافرتی را برای شما آسان تر می کند. شما به راحتی قادر خواهید بود در داخل این محصول حرکت کنید. طراحی این محصول بسیار مناسب و ایده آل است و برای استفاده در هر فضایی مناسب می باشد. در کنار پایه های این محصول نیز گیره هایی را مشاهده می کنید که پس از راه اندازی چادر مسافرتی می توانید محصول را توسط میخ و طناب نصب به زمین متصل کنید تا در صورت وزش باد شدید دچار لغزش نشده و بتواند تعادل خود را در آب و هوای نامساعد نیز حفظ کند. برای تهویه بهتر این چادر مسافرتی نیز یک پنجره در کنار آن تعبیه شده است که دارای توری بوده و می توانید در صورت گرمای هوا آن را باز گذاشته تا تهویه هوای داخل چادر به خوبی انجام شود و هوای تازه به داخل چادر مسافرتی راه پیدا کند. 

راه اندازی و جابه جایی چادر مسافرتی 

این محصول به راحتی راه اندازی شده و در هر فضایی می توانید آن را به همراه خود ببرید. از دلایل محبوبیت سازه های عصایی در چادر های مسافرتی امکان راه اندازی آسان و سریع است به طوری که در کوتاه ترین زمان ممکن و پس از خروج از بسته بندی تنها با کشیدن بدنه این محصول به طرفین، چادر مسافرتی باز شده و آماده استفاده خواهد شد. قبل از راه اندازی این چادر مسافرتی در هر محیطی لازم است تا ابتدا فضایی هموار و مسطح را انتخاب نمایید. باید دقت کنید تا این فضا عاری از اشیای تیز مانند تکه های چوب و سنگ ریزه باشد. سپس محصول را از بسته بندی خارج کنید و به راحتی راه اندازی نمایید. لازم است تا از کشیدن این محصول بر روی زمین پس از راه اندازی خودداری کنید تا به بدنه چادر مسافرتی آسیبی وارد نشود.  در صورت نیاز به جابه جایی پس از راه اندازی می توانید محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. وزن کم این چادر مسافرتی به شما امکان جابه جایی آسان را خواهد داد. هم چنین می توانید این محصول را در زمانی کوتاه پس از استفاده جمع نمایید. برای جابه جایی آسان و جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه در حین جابه جایی یک ساک حمل برای آن در نظر گرفته شده است. پس از جمع کردن چادر مسافرتی لازم است تا محصول را در ساک حمل قرار دهید. به دلیل داشتن وزن پایین و حجم کم، این چادر مسافرتی به راحتی به کوله پشتی کمپینگ متصل شده و یا در میان سایر لوازم سفر شما قرار می گیرد و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید و به همراه بردن این محصول به همراه خود زحمت زیادی برای شما نخواهد داشت. در هر محیطی که نیاز به استراحت داشتید می توانید در زمانی کوتاه این محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. این چادر مسافرتی بهترین گزینه برای استفاده در آب و هوای سرد و گرم است. در آب و هوای سرد بدنه محصول عایق مناسبی برای جلوگیری از ورود سرما به داخل چادر مسافرتی است و در هوای گرم نیز محصول یک پشه بند مناسب برای شما به شمار می رود.

راهنمای خرید

برای تهیه چادر مسافرتی 1 نفره عصایی با ارزان ترین قیمت به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت خریداری نماید. هم چنین برای مشاوره خرید با شماره های این سایت تماس بگیرید.س

نوع
عصایی
طول
200 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
ظرفیت
1 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فلزی
ساک حمل
بله
تعداد درب
1
تعداد پنجره
1
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت شنگیوآن
وزن: 1.2 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...