چادر مسافرتی 1 نفره فرینو

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 70 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 1 نفره فرینو،از مرغوب ترین چادر های مسافرتی ساخته شده شرکت فرینو می باشد که وزن کم آن ، محصول را مناسب برای استفاده

چادر مسافرتی 1 نفره فرینو از مرغوب ترین چادر های مسافرتی ساخته شده شرکت فرینو می باشد که دارای وزن بسیار کم 1.5 کیلوگرمی است و از مناسب ترین چادر های تولید شده برای کوهنوردیست . وزن بسیار سبک این محصول باعث شده است تا مسافرین ، کوهنوردان و طبیعت گردان ها بتوانند به سهولت آن را به صورت دستی حمل کرده و در مناطق ناهموار که استفاده از اتومبیل نا ممکن است از وجود آن بهره مند شد . این محصول به دلیل طراحی بسیار عالی که دارد به محبوبیت بسیار بالایی دست یافته است چرا که ساختار گنبدی شکل آن و کوتاه بودن سقف و شیب دارد بودن دیواره های چادر نشان از این دارد که چادر می تواند در شرایط آب و هوایی بد مانند طوفان های شدید ، بارش های برف و باران و ... مقاوم باشد . بدنه این چادر مسافرتی مرغوب نیز مانند دیگر چادر های مرغوب و درجه یک شرکت فرینو از پلی استر ساخته شده است تا محصول بتواند در مقابله با شدید ترین باران ها نیز مقاوم باشد و به مرور زمان پارچه و بدنه آن آسیب ندیده و پوسیده نشود . پایه های محصول نیز از فلز بسیار مقاوم آلومینیوم ساخته شده است که علاوه بر دوام و استحکام بالا باعث شده تا وزن چادر افزایشی نداشته باشد . این محصول دارای اقلام همراه دیگری مانند میخ و طناب می باشد که با استفاده از آن می توان چادر را محکم به زمین متصل کرد تا تعادل چادر به خوبی حفظ شود . اگر به دنبال یک چادر مسافرتی تک نفره سبک و در عین حال مقاوم هستید ، فروشگاه اینتکس این محصول یعنی چادر مسافرتی 1 نفره فرینو را به شما پیشنهاد می کند.

چادر مسافرتی 1 نفره فرینو

چادر مسافرتی 1 نفره فرینو مناسب برای سفر های طولانی و کوتاه مدت دارای ظرفیت یک نفره به منظور گردشگری و کوهنوردی طراحی شده است. با این وجود می تواند برای افراد مفید باشد و آن ها را در بهترین شرایط در داخل چادر مسافرتی قرار دهد و از آن لذت ببرند. این محصول خاص دارای زیبایی در ظاهر نیز می باشد و تمامی طراحی های بدنه آن با دقت و استاندارد های لازم ایجاد شده است .از این رو می تواند بهترین گزینه در زمان کوهنوردی باشد. علاوه بر این موارد چادر مسافرتی در محل های مختلف می تواند احداث شود و برای استراحتگاه افراد به صورت تک نفره کاربرد پیدا کند. از این رو دارای قابلیت و کارایی های بسیار زیادی بوده است و می تواند به دفعات زیاد استفاده شود. این محصول خاص را می توان با در دست داشتن بدنه ای ضد آب و محکم در طول سال های زیاد مورد استفاده قرار داد و به طور دائمی در کمپینگ ها از آن بهره مند شد تا شرایط لازم برای سفر برای افراد مهیا شود. این محصول خاص دارای ویژگی هایی هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.


ویژگی های ظاهری محصول

این چادر مسافرتی از آن جایی که برای یک نفر ساخته شده است می تواند به اندازه نشستن و دراز کش آن ها به کار گرفته شود. از این رو دارای قابلیت های مختلفی است که در این زمان به کار می آید و سبب راحتی استفاده کنندگان می شود. این محصول خاص دارای بدنه ای با طول عمر بالا می باشد که به دلیل جنس رویه آن است که از نوع پارچه پلی استر می باشد و می تواند در طولانی مدت دوام مناسبی داشته باشد. از این رو در زمان مصرف نگرانی بابت خرابی و آسیب رسیدن به بدنه وجود نخواهد داشت و افراد می توانند با خیالی آسوده محصول را برای تفریحات خود تهیه نمایند. ابعاد این محصول نیز برگرفته از ظرفیت آن دارای طول 70 سانتی متر و عرض 210 سانتی متر است با این وجو استفاده کنندگان به راحتی قادر به داشتن حالت دارزکش می شوند و می توانند هر جه بیش تر به این حالت مناسب بپردازند. با این وجود است که در زمان تفریح های کوتاه مدت نیز استفاده از این چادر مسافرتی بهترین گزینه محسوب می شود تا شرایط مناسب و مطلوبی برقرار باشد.


استحکام محصول

این چادر مسافرتی جزو محکم ترین و با استحکام ترین محصولاتی است که امروزه به درد افراد می خورد و برای آن ها مفید واقع می شود. این استحکام ناشی از پایه های آن بوده است که دارای جنسی محکم و مطلوب هستند و در هر شرایط ایستادگی خود را حفظ می کنند. با این وجود است که علاقه مندان تنها به این دلیل محصول را خریداری می کنند تا در تمامی شرایط آب و هوایی به راحتی بتوانند از آن بهره مند شوند. این پایه ها از جنس آلومینیوم هستند که یک فلز ضد زنگ می باشد. با وجود ضد زنگ بودن این محصول پایه ها در طولانی مدت دچار پوسیدگی نخواهند شد و تغییر حالت پیدا نمی کنند. به همین خاطر طول عمر و دوام محصول مورد نظر زیاد بوده و شکل خود را بدون تغییر حالت حفظ می کند.


وسایل همراه محصول

این چادر مسافرتی تنها به دلیل راحتی افراد در زمان تفریح و سفر ساخته شده است از این رو دارای وسایلی در کنار خود می باشد که می تواند مطلوب و منحصر به فرد گردد. این وسایل در واقع به افراد در نصب و استفاده از چادر مسافرتی کمک زیادی می نماید. اول از همه باید دفترچه راهنمای محصول را مطالعه نمود تا با نصب آن آشنایی پیدا کرد. به علاوه بودن طناب و میخ نصب نیز در استفاده از محصول و راه اندازی آن نقش مهمی ایفا می کند. همچنین کیت تعمیرات در کنار محصول وجود دارد تا در صورت آسیب رسیدن به بدنه سبب ترمیم بخش مورد نظر شود.


خرید

با توجه به قیمت مناسب چادر مسافرتی 1 نفره فرینو می توان آن را از نمایندگی محصولات اینتکس تهران خریداری نمود.

نوع
مسافرتی
طول
70 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ظرفیت
1 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
الومینیومی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 1 نفر
مناسب سفر های مختلف
دارای ساک حمل
وزن : 1.5 کیلو گرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...