چادر مسافرتی 1 نفره ferrino

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی چادر مسافرتی 1 نفره ferrino ، یکی از کوچک ترین و سبک ترین چادر های مسافرتی شرکت فرینو می باشد که می توان از آن در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده نمود

چادر مسافرتی 1 نفره ferrino یکی از کوچک ترین و سبک ترین چادر های مسافرتی شرکت فرینو می باشد که می توان از آن در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کرد . از آنجا که این محصول قادر است در مناطق سردسیر کارایی لازم را داشته باشد می توان از آن به عنوان چادر کوهنوردی استفاده کرد . کوهنوردان می توانند حتی این محصول را به راحتی با خود حمل کنند چرا که وزن آن تنها 1.05 کیلوگرم بوده و حجم بسته بندی آن این اجازه را می دهد تا کوهنوردان با قرار دادن چادر در کوله پشتی آن را به ارتفاعات بالا تری حمل کنند بدون اینکه خسته شوند و مشکلی در حمل و نقل چادر پیش بیابد . این چادر مسافرتی از بدنه پلی استری ساخته شده است و می تواند به بهترین شکل ممکن افراد را در برابر سرما و خیس شدن در زیر آب باران محافظت کند و سرپناهی امن را برای آن ها فراهم کند . همچنین روکش پلی اورتانی مجزای این چادر می تواند باعث مقاوم تر شدن بدنه این چادر فرینو شود . این محصول با ابعاد استانداردی که دارد می تواند فضای کافی را برای قرار گیری یک فرد بالغ فراهم کند و حتی امکان قرار دادن وسایل همراه در داخل چادر و نیز استفاده از کیسه های خواب را به مسافرین و کوهنوردان می دهد . میله های آلومینیومی این چادر نیز نشان از مقاومت پایه های آن دارد ، استفاده از فلزی چون آلومینیوم علاوه بر این که مقاومت چادر را می تواند به بهترین شکل افزایش دهد باعث افزایش وزن چادر نشده و به همین علت است که این چادر مسافرتی وزنی یک کیلوگرمی دارد . اگر به دنبال چادری بسیار گرم ، ایمن و سبک هستید می توانید این محصول را از فروشکاه اینتکس خریداری کنید .


چادر مسافرتی 1 نفره ferrino

چادر مسافرتی 1 نفره ferrino بهترین گزینه برای رفتن به مناطق سردسیر کشور است و دارای بدنه ای مقاوم در برابر چنین آب و هوایی می باشد. این محصول بی نظیر برای یک فرد ساخته شده است و توسط جهانگرد ها استفاده می شود. از این رو باید با در نظر داشتن بدنه ای با طول عمر بالا آن را برای استفاده در هر شرایطی خریداری کرد. چادر مسافرتی از جمله محصولاتی است که دارای ابعاد کوچک می باشد و وزن کمی را نیز به خود اختصاص می دهد. از این رو به راحتی می توان آن را با خود به همراه داشت و در مناطق مختلف احداث نمود. نحوه راه اندازی این محصول نیز آسان می باشد و در زمانی کوتاه انجام می شود. از این رو افراد قادر به راه اندازی آسان محصول بوده اند و می توانند بدون نیاز به آموزش این کار را انجام دهند. علاوه بر این موارد در محل هایی که سردسیر هستند امکان هر گونه آب و هوایی وجود دارد. از این رو می توان این بدنه را با داشتن ویژگی های رویه آن در این محل ها استفاده کرد و فرد مصرف کننده را نیز در محیطی عایق نگه داشت. در صورت تمایل به داشتن این محصول با ما همراه باشید.


مناسب برای کوهنوردان

از آن جایی که این چادر مسافرتی یک نفره می باشد و نیز دارای وزن ناچیزی بوده است می تواند گزینه ای مناسب برای کوهنوردانی باشد که در هر شرایط آب و هوایی نیاز به داشتن سرپناه دارند. همچنین این محصول دارای بسته بندی است که آن را به ابعاد کوچک تبدیل می کند و می تواند بهترین گزینه برای این افراد باشد. کوهنوردان برای راحت بودن به همراه داشتن چنین محصولاتی دارای یک کوله پشتی بزرگ هستند که به راحتی می توانند آن را حمل کنند. چادر مسافرتی نیز به ابعادی می باشد که می تواند در داخل این کوله پشتی قرار گرفته و به همراه افراد باشد. از این رو ابعاد کوچک محصول حائز اهمیت است و برای افراد کوهنورد می تواند امکان استفاده آسان را مهیا سازد. این گونه افراد نیاز به محصولی دارند که در هوای سرد برای آن ها عایق باشد و بتواند آن ها را در شرایط مختلف حفظ کند. از این رو به آن ها چادر مسافرتی فرینو را پیشنهاد می کنیم که یکی از محبوب ترین محصولات برای مسافرت است و بدنه ای با ضخامت دارد. 


علت وزن کم محصول

همان طور که گفته شد این چادر مسافرتی برای یک فرد طراحی و تولید شده است و از این رو باید وزن کمی داشته باشدو اما برخی محصولات مشابه هستند که با وجود ظرفیت کم دارای وزن زیادی می باشند. این محصول به دلیل داشتن رویه ای ضخیم اما با وزن کم می تواند جزو سبک ترین چادر مسافرتی باشد که برای افراد استفاده می شود همچنین پایه های آن که از جنس آلومینیوم می باشند دارای وزن ناچیزی هستند و با وجود آن که اسکلت و بخش اصلی محصول را شامل می شوند باز  تاثیری بر وزن کلی بدنه ندارند. با این وجود است که چادر مسافرتی با وزن 1 کیلوگرم برای افراد در نظر گرفته می شود و کارایی بسیار زیادی دارد.


روکش پلی اورتان

یکی از مقاوم ترین روکش ها در چادر مسافرتی روکش پلی اورتان است که دارای ضخامت زیاد می باشد و همچنین می تواند عایق مناسبی در برابر آب و رطوبت باشد. به علاوه می تواند در مناطق سردسیر در برابر سرما عایق باشد و بتواند این میزان سرما شدید را به داخل بدنه وارد نسازد. از این رو بسیار مناسب جهت استفاده در آب و هوای کوهستانی است و سبب جلوگیری از سرد شدن کوهنوردان می شود. همچنین این محصول باعث راحتی در زمان اقامت کوهنوردان در شب می شود.


چگونگی خرید چادر مسافرتی 

روش خرید چادر مسافرتی 1 نفره ferrino بسیار آسان می باشد وتنها با مراجعه غیر حضوری و اینترنتی به فروشگاه اینتکس تهران امکان پذیر می باشد.

نوع
مسافرتی
طول
80 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
ظرفیت
1 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
الومینیومی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت فرینو
ظرفیت دراز کش 1 نفر
مناسب سفر های مختلف
ابعاد بسته بندی: 37 در 13 سانتی متر
وزن : 1.05 کیلو گرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...