چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
  • طول: 320 سانتی متر
  • عرض: 320 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک از سری چادر های مسافرتی خانوادگی با ساختار مقاوم می باشد که با قیمت بسیار ارزان می توانید از فروشگاه اینتکس

چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک فوق یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین چادر های مسافرتی فروشگاه intex می باشد که می توانید تهیه کنید ، این چادر مسافرتی دارای ابعاد بزرگی بوده و قادر است تا 10 نفره را به صورت نشسته در داخل خود جای دهد ، همچنین تعداد افراد به صورت خوابیده به 5 نفره می رسد . محصول فوق برای کوهنوردی ، طبیعت گردی ، صخره نوردی و کمپ های تفریحی مناسب است ، شما می توانید از چادر مسافرتی فوق به صورت گروهی و یا خانوادگی استفاده کنید و حتی وسایل خود را نیز در داخل چادر قرار دهید بدون اینکه کمبود فضایی داشته باشید . ارتفاع 180 سانتی متری و درب بزرگ محصول رفت و آمد شما را به داخل چادر مسافرتی راحت تر می کند . تعداد پنجره های این مدل 2 عدد می باشد که مجهز به پشه بند و توری بوده که در صورت نیاز می توانید پنجره ها را باز و یا بسته نگه دارید . جنس بدنه محصول از جنس پلی استر بوده و همین موضوع باعث شده است که چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک فوق کاملا ضد آب باشد ، پایه یا همان فریم محصول نیز از جنس بسیار با کیفیت و مقاوم فایبرگلاس می باشد . نوع سازه این چادر نیز به صورت اتوماتیک یا چتری می باشد که به راحتی می توانید آن را راه اندازی کرده و یا به سرعت جمع کنید . جابجایی این چادر نیز به دلیل حجم و وزن بسیار کم ساده است.

چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک از سری چادر های مسافرتی بسیار جذاب ، با کیفیت و مقاوم بوده که توسط کمپانی Fast Assemble طراحی و ساخته شده است که هم اکنون در سایت اینتکس تهران ، قابل دریافت و حریداری می باشد . اگر می خواهید تا یک چادر مسافرتی خریداری کنید اما همچنان از خرید آن مطمئن نیستید ، به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده تا از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطمینان کامل داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت هرمی شکل بوده و از زاویه کناری به صورت مثلثی می باشد که در آن رنگ های بنفش و خاکستری به کار رفته است . شما این چادر را می توانید در مناطق طبیعی نظیر جنگل ، کوه ، کویر و ... نصب و راه اندازی کرده و با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . این چادر دارای دو پنجره و یک درب بوده ، که به همراه آن یک پارچه توری شکل نصب و تعبیه شده است تا در به غیر از تماشای مناظر زیبا از داخل این محصول و تهویه هوا درون آن ، از ورود حشرات موذی به چادر جلو گیری نماید .

جنس بدنه

جنس بدنه این استخر از پلی استر ضد آب و پایه های آن از فایبر گلاس بوده و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی نظیر طوفان ، بارش برف و باران و ... جلوگیری و محافظت می کند .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت و وزن این چادر به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 320 سانتی متر ، عرض : 320 سانتی متر ، ارتفاع : 180 سانتی متر ، قطر پایه ها : 20 میلی متر ، ظرفیت به طور خوابیده : 5 الی 6 نفر ، ظرفیت به طور خوابیده : 10 نفر و در نهایت وزن آن 4 کیلو گرم است که بسیار سبک بوده و با ساک حملی که به همراه آن خواهد بود می توانید این محصول را به آسودگی حمل و یا جا به جا نمایید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این چادر ، اتوماتیک بوده و تنها برای راه اندازی آن کافیست تا آن را از درون ساک حمل خود به بیرون در آورده ، و بر روی زمین بگذارید تا آن به آسودگی راه اندازی شده و شما از آن استفاده نمایید . همچنین در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش آن بادی ذکر کرد که حتما پس از استفاده در اولین کار ، این چادر را جمع نموده و در وهله دوم وسایلات تیز را به آن نزدیک نکنید . اگر تحت هر شرایطی برای این کالا صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک از سری چادر های با کیفیت و مقاوم بوده که هم اکنون توسط سایت اینتکس تهران ، قابل سفارش و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت هرمی شکل بوده و از زاویه کناری به صورت مثلث می باشد که در آن از رنگ های بنفش و خاکستری به کار رفته است . جنس بدنه این چادر از پلی استر و پایه های آن از فایبر گلاس بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی و صدمات احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، سفارش داده ، تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
طول
320 سانتی متر
عرض
320 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 5 الی 6 نفر
دارای پشه بند و هواکش
مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...