چادر مسافرتی 10 نفره تراول تنت

کد fit tent 7777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 270 سانتی متر
  • عرض: 270 سانتی متر
  • ارتفاع: 170 سانتی متر
3,740,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره تراول تنت در سایت آنلاین فروش محصولات بادی و نمایندگی فروش چادر مسافرتی فنری و چادر مسافرتی عصایی ارزان در ایران

چادر مسافرتی 10 نفره تراول تنت یکی از زیبا ترین چادر های مسافرتی با ابعاد بزرگ می باشد که برای استفاده خانواده های پر جمعیت مناسب است . خانواده ها و جمعی از دوستان می توانند با استفاده از این چادر مسافرتی بسیار بزرگ آخر هفته هایی دلنشین ها داشته باشید . بدنه این چادر مسافرتی دو رنگ بوده و طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است . همانطور که از نام محصول مشخص است این چادر قادر است تا 10 نفره را به صورت نشسته و 5 نفر را به صورت دراز در درون خود جای دهد پس دیگر با استفاده از این چادر مسافرتی نگران کمبود جا نخواهید بود . این چادر سفری دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که باعث شده تا محصول در برابر بارش باران و اشعه های مضر خورشیدی مانند فرا بنفش مقاوم باشد ، این جنس می تواند سال های سال بدون اینکه پوسیده شود یا خصوصیات خود را از دست دهد کارایی داشته باشد و افراد را با مشکل مواجه نکند . جنس پایه های چادر مسافرتی نیز از فایبرگلاس بسیار مقاوم و در عین حال سبک ساخته شده است تا محصول علاوه بر اینکه مقاومت خوبی در برابر فشار ها و ضربه ها نشان دهد ، حمل و نقل آن نیز به آسانی انجام گیرد . سازه این محصول نیز به صورت عصایی طراحی شده و به همین دلیل حجم بسته بندی آن به مراتب از سایر چادر ها کمتر است . پس اگر به دنبال یک چادر مسافرتی بزرگ و ایده آل برای سفر های دور و نزدیک هستید ، این چادر یعنی چادر مسافرتی 10 نفره تراول تنت می تواند گزینه خوبی برای شما عزیزان باشد ، فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول بی نظیر و زیبا را با قیمت مقرون به صرفه به فروش می رساند و شما عزیزان می توانید به راحتی از سراسر ایران خرید خود را به صورت اینترنتی و تلفنی انجام دهید.

چادر مسافرتی 1 نفره ferrino محصولی عالی برای مسافرت و کمپین بوده که توسط کمپانی جهانی و محبوب FERRINO طراحی و ساخته شده است . اگر مسافرت های خود را به صورت تک نفره می روید و قصد دارید تا در طبیعت بکر در تنهایی خود لذت ببرید ، ما به شما چادر مسافرتی 1 نفره ferrino را معرفی می نماییم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت جمع دو اشکال هرمی و استوانه ای بوده که در آن رنگ های نارنجی و مشکی به کار رفته است . این محصول ضد آب بوده و از آن می توانید با آسودگی خیال در مسافرت هایتان استفاده نمایید .

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از پارچه پلی استر بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 80 سانتی متر ، عرض : 250 سانتی متر ، ارتفاع : 60 سانتی متر ، ظرفیت چادر : 1 نفر و در نهایت وزن آن 1.5 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد و به اسودگی با ساک حملی که به همراه این محصول قرار دارد ، قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

به همراه این محصول تعدادی میخ و طناب بوده تا این محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده بکنید . برای راه اندازی این چادر در ابتدا پایه های آن را در جایگاه مخصوص چادر مسافرتی وارد کرده ، سپس میخ ها را در محلی که می خواهید تا چادر سفری کمپینگ را نصب نمایید ، بر روی زمین نصب کرده و در نهایت چادر را به طناب های مخصوص به میخ ها متصل نموده تا محصول شما راه اندازی شده و به اسودگی بتوانید از آن استفاده نمایید و لذت ببرید . برای تعمیر چادر مسافرتی می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر مسافرتی 1 نفره ferrino یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که توسط کمپانی ferrino  طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول از مجموع اشکال هندسی هرم و استوانه ای طراحی و ساخته شده است که بسیار جذاب می باشد . جنس بدنه این محصول از پارچه پلی استر بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که ضد آب بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . قابل ذکر می باشد که وزن این محصول 1.5 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
مسافرتی
طول
270 سانتی متر
عرض
270 سانتی متر
ارتفاع
170 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه ها
فایبرگلاس
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
-
سایر ویژگی ها
ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 64 در 15 در 10 سانتی متر
دارای پشه بند و قدرت تهویه هوا عالی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...