چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ سورمه ای

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 10 نفره سافاری با رنگ بسیار زیبای سورمه ای از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت مناسب و ضمانت اصالت و سلامت کالا و تحویل آن درب منزل

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ سورمه ای از نمونه چادر های سفری جدید و پر طرفدار کمپانی سافاری است که با ساختار بسیار عالی و مقاوم ساخته شده است ، این محصول از سازه فنری برخوردار است و به صورت اتوماتیک راه اندازی شده و مورد استفاده قرار می گیرد ، سازه های فنری بسیار سریع راه اندازی می شوند اما حجم بسته بندی آن ها نسبت به سایر سازه ها کمی بزرگ تر است . این محصول ضد آب بوده و در برابر سرما نیز مقاوم است چرا که از جنس پلی استر ساخته شده است ، این پارچه شمعی در برابر نور افتاب نیز مقاوم است و در مجاورت با آب آسیب ندیده و پوسیده نمی شود .

جنس ستون های چادر مسافرتی نیز از فلز بوده و همین موضوع باعث شده است تا استحکام پایه ها و سازه محصول افزایش یابد . شکل هندسی چادر مسافرتی فوق به صورت مربعی ساخته شده و طول اضلاع آن 250 سانتی متر می باشد . این ابعاد بستر را برای استفاده 10 نفر فراهم کرده است ، لازم به ذکر است که به صورت دراز کش این تعداد به 5 نفر کاهش می یابد . 

در کناره های این محصول دو پنجره طراحی شده که می توانید آن ها را به صورت زیپی باز کرده و موجب تهویه هوای بهتر محصول شوید ، درب و پنجره های این محصول دارای پشه بند بوده و از ورود حشارت به خوبی جلوگیری می کند . برای کسب اطلاع از ویژگی ها و قیمت محصول با فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید.

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ سورمه ای

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ سورمه ای محصولی زیبا و ساده برای داشتن یک اقامت راحت در فضای باز و طبیعت بوده که کیفیت بالا و طول عمر قابل قبولی دارد. این چادر مسافرتی سبک بوده و رویه ضدآبی داشته تا بتوانید آن را در تمامی شرایط آب و هوایی و چهار فصل سال راه اندازی کنید. ابعاد بزرگ بدنه این محصول موجب شده تا بتوانید این محصول را برای سفر های دوستانه ، خانوادگی و کمپینگ انتخاب نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر قصد سفر و خرید چادر مسافرتی را دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ سورمه ای | فروشگاه اینتکس


کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی بوده که طول عمر بالایی داشته تا دیگر نگران پرداخت هزینه نباشند. در زمینه چادر های مسافرتی نیز به همین صورت بوده زیرا کیفیت جنس بدنه موجب می شود محصول یک پناهگاه امن برای شما در طبیعت بدل گردد. چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ سورمه ای یکی از باداوم ترین انواع چادر مسافرتی می باشد. بدنه اصلی این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه ضدآب پلی استر تولید شده که از طول عمر بالایی برخوردار بوده و سازگار با تمامی تغییرات شرایط آب و هوایی است. بخش سازه های محصول نیز از نوع فنری و فلزی بوده که هم وزنی کم داشته و هم طول عمر بالا و استحکام قابل قبولی را از خود نشان می دهد. این سازه ها باریک بوده و به بدنه اصلی متصل هستند. کف چادر مسافرتی با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل این بخش از نوع پارچه دولایه شمعی انتخاب شده است. این نوع چادر مسافرتی باکیفیت و مقاوم بوده و سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی می باشد. شما می توانید این محصول را در تمامی سفر های خود در سراسر ایران به همراه داشته و آرامش کافی را در زمان اقامت و استفاده تجربه کنید. زیرا تغییرات شرایط جوی آب و هوایی نظیر وزش باد شدید ، تابش مستقیم نور خورشید ، بارش برف و باران و... نمی تواند موجب افت کیفیت بدنه این محصول گردد.


دوخت بدنه چادر مسافرتی

در کنار کیفیت جنس بدنه یک پارامتر اساسی وجود داشته که مربوط به دوخت بدنه چادر مسافرتی می باشد. زیرا علاوه بر کیفیت جنس بدنه این پارامتر دوخت بدنه بوده که در صورت مقاوم بودن می تواند نیاز شما را به طور کامل برطرف سازد. در تولید چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ سورمه ای نیز یکی از بادوام ترین انواع دوخت را دارد. برای اتصال هر یک از دیواره های این محصول به یکدیگر و در نهایت به بخش سقف و کف آن از یک دوخت مقاوم و دولایه در بخش داخلی چادر مسافرتی استفاده می شود. این دوخت درزها را می تواند به طور کامل پوشش بدهد. اما برای اطمینان بالاتر در همین بخش از یک لایه چسب ضدآب نیز استفاده شده است. در قسمت خارجی نیز یک لایه باریک پارچه ابریشمی در محل درزها قرار داده شده و یک دوخت مقاوم نیز در این قسمت ایجاد می شود. این میزان از استحکام دوخت بدنه موجب افزایش چشمگیر طول عمر این محصول شده است.


مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ سورمه ای محصولی با طول عمر بالا بوده که برای حفظ این طول عمر بالا نیاز به رعایت برخی نکات اساسی وجود دارد. رویه اصلی این چادر مسافرتی ضدآب و باداوم بوده اما قابلیت اشتعال داشته که نیاز بوده آن را از حرارت بالا و آتش دور نگه دارید. همچنین از راه اندازی این محصول بر روی اجسام نوک تیز نظیر سنگ ریزه خودداری کنید. بعد از راه اندازی چادر مسافرتی اگر قصد جا به جایی موقعیت آن را دارید هرگز محصول را بر روی زمین نکشیده و حتما آن را بلند نمایید. سازه های محصول ددوام قابل قبولی داشته که نیاز بوده از وارد کردن ضربه و فشار به این سازه ها خودداری کنید.


خرید چادر مسافرتی

اگر قصد انتخاب و خرید چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ سورمه ای و یا سایر نمونه های چادر مسافرتی ایرانی را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا محصول را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و کاملا اورجینال دریافت نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
250 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 87 در 87 در 10 سانتی متر
دارای پشه بند
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...