چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ قهوه ای

کد 45588

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 250 سانتی متر
  • عرض: 250 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی و حضوری چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ قهوه ای با ضمانت سلامت و اصالت کالا با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ قهوه ای از سری چادر های مسافرتی با سازه فنری می باشد که توسط کمپانی safari طراحی و تولید شده است ، این محصول برای مصارف گروهی و خانوادگی بسیار مناسب است چرا که ابعاد بزرگی داشته و می تواند بستر را برای استفاده 10 فنر فراهم کند ، لازم به ذکر است که 10 نفر می توانند به صورت نشسته از محصول استفاده کنند اما برای دراز کشیدن این تعداد به 5 نفر کاهش می یابد . سازه فنری یکی از مقاوم ترین سازه ها می باشد که به صورت تاشو جمع شده و راه اندازی می شود ، راه اندازی آن نیز بسیار سریع می باشد . 

این سازه از جنس فلز ضد زنگ می باشد به همین دلیل نیز در برابر ضربه ، فشار و تکان خوردن مقاوم است . جنس بدنه آن نیز از پارچه شمعی پلی استر ساخته شده و در برابر باد ، سرما و از همه مهم تر در برابر آب و رطوبت نیز مقاوم است به همین دلیل شما می توانید از محصول در هوای بارانی استفاده کنید . این چادر مسافرتی شامل دو پنجره در کناره ها می باشد که دارای پشه بند می باشد تا در صورت باز بودن درب و یا پنجره ها از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی جلوگیری کند . سایر مشخصات محصول مانند ابعاد بسته بندی و ابعاد راه اندازی شده و ... در جدول زیر آورده شده است . شما می توانید چادر مسافرتی 10 نفره سافاری فوق را در دو رنگ قهوه ای و سورمه ای از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید.

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ قهوه ای

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ قهوه ای یک چادر مسافرتی ایرانی سایز بزرگ مناسب استفاده خانواده و گروه های کمپینگ بوده که ساختمان طراحی شده ساده و کیفیت بالای آن در کنار قیمت ارزان بدنه از دلایل اصلی فروش قابل قبول چادر مسافرتی به شمار می رود. این چادر مسافرتی را می توانید هنگام سفر به جنگل ، ساحل ، کویر و... به همراه داشته تا در تمامی شرایط یک اقامت استاندارد برای راحتی خود برپا کنید. در بخش نقد و بررسی می توانید به طور کامل با مشخصات ظاهری و فنری این چادر مسافرتی اشنا شوید. پس توصیه می کنیم همراه با ما باشید.

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ قهوه ای | اینتکس


مشخصات فنی چادر مسافرتی

اگر از طبیعت گردان و کوهنوردان سوال کنید مسلما مهم ترین در زمان خرید چادر مسافرتی توجه ویژه به مشخصات فنی محصول به شمار می رود. زیرا این بخش و موارد مرتبط با این مشخصات بوده که میزان راحتی شما در زمان سفر و همچنین طول عمر بالای چادر مسافرتی و سازگاری آن با شرایط اب و هوایی مختلف را معین خواهد کرد. چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ قهوه ای دارای یک نشیمنگاه مربع شکل بوده که طول و عرضی یکسان و برابر با 250 سانتی متر دارد. ارتفاع بدنه محصول نیز 180 سانتی متر در نظر گرفته شده تا تمامی افراد حتی افراد قد بلند به راحتی در این قسمت رفت و آمد داشته باشند. این میزان ابعاد داخلی موجب شده تا این محصول برای استفاده کوتاه مدت و زمان نشستن 10 نفر بزرگسال و هنگام خوابیدن و اقامت های طولانی مدت برای 5 الی 6 نفر بزرگسال یک انتخاب ایده ال به شمار رود.

جنس بدنه چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ قهوه ای را از باکیفیت ترین نوع پارچه پلی استر تولید کرده اند. این پادرچه ضدآب و باداوم بوده توانایی حفظ دمای محیط داخلی و یازتاب اشعه فرابنفش خورشید را دارد. کف محصول نیز از مرغوب ترین نوع پارچه دولایه شمعی برزنتی تولید شده است. زیرا این بخش با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل خواهد کرد. سازه های این چادر مسافرتی نیز از باکیفیت ترین نوع فیبرگلاس با خاصیت وزن کم و باریک و با طول عمر بالا تولید شده است. نوع سازه های این چادر مسافرتی فنری می باشد. این سازه ها در محیط داخلی محصول از طریق یک لایه باریک پارچه ابریشمی به بدنه اصلی دوخته می شوند. به همین دلیل بوده که محصول بدون دخالت دست و به محض خارج شدن از ساک حمل خود برای استفاده شما آماده خواهد بود. سیستم جمع آوری این چادر مسافرتی نیز به همین سادگی بوده و تنها نیاز داشته تا شما دو دیواره محصول را به یکدیگر نزدیک کرده و سازه ها را به ارامی به بخش داخلی خم کنید.


مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ قهوه ای یک محصول زیبا با بدنه مربع شکل می باشد. در طراحی این چادر مسافرتی یک نشیمنگاه بزرگ و مربع شکل برای بخش کف آن طراحی شده اما سقف محصول به مراتب کوچک تر در نظر گرفته شده است. برای اتصال این دو بخش به یکدیگر به سراغ دیواره هایی با شیب ملایم رفته شده است. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا در زمان وزش باد از شدت قدرت باد در هنگام برخورد با بدنه جکاسته شده و همچنین موجب افزایش چشمگیر میزان ضدآب بودن این بدنه می شود. زیرا از تجمع اب باران در بخش سقف جلوگیری کرده و قطرات اب به راحتی به سمت زمین سرازیر خواهند شد. بر روی بدنه این چادر مسافرتی یک درب بزرگ تعبیه شده که این درب قدری از سطح زمین ارتفاع دارد. این ارتفاع موجب شده تا در زمان بارش از ورود اب و در زمان وزش باد از ورود گرد و خاک به بخش داخلی چادر مسافرتی جلوگیری شود. همچنین بر روی بدنه این محصول تعداد دو عدد پنجره تعبیه شده که مجهز به توری پشه بند هستند. با استفاده از این پنجره ها می توانید از نور کافی و همچنین گردش ازادانه هوا در قسمت داخلی چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ قهوه ای لذت ببرید.


خرید چادر مسافرتی

شما برای خرید چادر مسافرتی اصل نیاز به مراجعه به مراکز تولید و توزیع چادر مسافرتی خواهید داشت. به همین دلیل بوده که برای خرید چادر مسافرتی 10 نفره سافاری رنگ قهوه ای توصیه می کنیم به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع
مسافرتی
طول
250 سانتی متر
عرض
250 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 87 در 87 در 10 سانتی متر
دارای پشه بند
اقلام همراه
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...