چادر مسافرتی 10 نفره سافاری مدل A10

کد ۸۴۳۴۳۴

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: فنری
  • طول: 260 سانتی متر
  • عرض: 260 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
1,520,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 10 نفره سافاری مدل A10 با ساختار مقاوم و فریم فنری از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب به صورت اینترنتی تلفنی و حضوری

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری مدل A10 از نمونه چادر های مسافرتی خانوادگی شرکت safari می باشد که در سطح کیفی بسیار خوبی تولید شده و از مناسب ترین نوع برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی می باشد . این محصول همانطور از نامش مشخص است برای 10 نفر طراحی شده که در حالت دراز کش این تعداد به 5 الی 6 نفر کاهش می یابد . ساختار این چادر مسافرتی به صورت فنری است به همین دلیل راه اندازی آن کاملا به صورت اتوماتیک انجام میگیرد و تنها برای راه اندازی نیاز است تا آن را از داخل ساک خارج کنید . برای جمع کردن نیز لازم است تا چادر مسافرتی را طبق الگو خاصی تا کنید تا چادر جمع شود . جنس پایه ها یا همان سازه محصول از فلز آلومینیوم ساخته شده و در برابر ضربه و فشار استحکام بالایی دارد ، همچنین پوسیده و یا زنگ نمی زند . جنس بدنه محصول نیز به مانند بسیاری از چادر های مسافرتی مرغوب از پلی استر ساخته شده است چرا که پلی استر در برابر نفوذ آب و سرما مقاوم است و می تواند سال های سال به مانند روز اول کیفیت مطلوب خود را حفظ کند . این محصول دارای 3 پنجره در طرفین و یک درب بزرگ در جلو خود می باشد که تمامی آن ها نیز مجهز به توری هستند تا در صورت باز گذاشتن پنجره و درب ها برای تهویه هوا ، حشرات به داخل چادر وارد نشوند . برای کسب اطلاع بیشتر از محصول و قیمت آن با فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید.

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری مدل A10 یک محصولی با ابعاد بزرگ و با کیفیت بوده که مناسب مسافرت با تعداد بالایی می باشد . اگر قصد خرید این محصول را دارید ، هم اکنون می توانید در سایت اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول بکنید . اما در ابتدا این مقاله را مطالعه کرده تا از مزایا و معایب این چادر مطلع شده تا نسبت به خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت هرمی شکل بوده که در آن رنگ های بز و آبی به کار رفته است . طراحی هرمی شکل این محصول همانند ویلا های شیروانی عمل کرده و در زمان بارش برف و یا باران آن ها را به اسودگی دفع می کند . این چادر سفری دارای سه پنجره و یک درب بوده که همه آن ها دارای یک پارچه توری محافظ می باشد در هنگام باز کردن آن ها ، در هنگام تهویه هوا و تماشای مناظر زیبای طبیعت ، از ورود حشرات موذی به داخل چادر مسافرتی محافظت بکند .

جنس بدنه

اما جنس بدنه یکی از مهم ترین نکات یک خرید برای محصولات مسافرتی بوده زیرا احتمال اسیب به این محصول نسبت به محصولات خانگی بسیار بیشتر می باشد . به همین دلیل جنس بدنه این چادر کمپ از پلی استر بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که ضد آب بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی در برابر تنوع آب و هوایی و ... می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت چادر مسافرتی فنری ایرانی و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 260 سانتی متر ، متر ، عرض : 260 سانتی متر ، ارتفاع : 180 سانتی متر ، ظرفیت : 10 نفر و در نهایت وزن آن 10 کیلو گرم بوده که نسبت به ابعادی که داراست ، بسیار سبک می باشد و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این چادر بر خلاف چادر هایی که به همراه آن ها میخ و طناب بوده ، راه اندازی اتومایتک را داشته و شما به آسودگی می توانید آن را از ساک خود بیرون آورده و به صورت اتوکاتیک راه اندازی شود . در خصوص نگهداری باید ذکر کرد که به هیچ وجه بیشتر از 10 نفر از این چادر استفاده نکنند و وسایلات تیز را به آن نزدکی نکنید ، همچنین حتما پس از استراح در این چادر آن را در اسرع وقت جمع کرده تا صدمات و آسیب های احتمالی شامل حال این محصول نشود . برای تعمیر چادر مسافرتی می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده تا با تعمرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر مسافرتی 10 نفره سافاری مدل A10 یک محصول با کیفیت  و زیبا بوده که هم اکنون در سایت اینتکس تهران قابل سفارش و خریداری می باشد . طراحی این محصول به صورت هرمی شکل بوده و در آن رنگ های سبز و آبی به کار رفته است . جنس بدنه این محصول از پلی استر و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
فنری
طول
260 سانتی متر
عرض
260 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
بله
دوپوش
خیر
ضدآب
خیر
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت Safari
ظرفیت دراز کش 5 الی 6 نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
دارای توری در درب و پنجره ها
ابعاد بسته بندی: 76 در 76 در 10 سانتی متر
اقلام همراه
ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...