چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس

colombus

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: عصایی
  • طول: 280 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 180 سانتی متر
4,165,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس یکی از برترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی می باشد که می توانید آن را از نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران

چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس یکی از برترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و مناسب برای خانواده ها و کمپینگ های پر جمعیت می باشد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر و کاملا ضد آب می باشد که درز های آن به خوبی آب بندی شده است و در شرایط نا مساعد جوی به خوبی از ورود آب به داخل چادر نیز جلوگیری به عمل می آورد . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فضار ، ضربه و بادهای شدید برخوردار است . همچنین وزن این محصول با توجه به ظرفیتی که شامل می شود بسیار سبک است و با توجه به ساک قابل حملی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد . وزن این چادر مسافرتی برابر با 5.3 کیلو گرم است . همچنین در بدنه این چادر مسافرتی از 3 عدد پنجره و یک عدد درب ورودی بزرگ نیز استفاده شده است که مجهز به پشه بند بوده و علاوه بر تهویه هوای داخلی از ورود حیوانات موذی نیز به داخل چادر جلوگیری می کند . چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری نمایید.

چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس

تمامی افراد برای داشتن یک تجریه متفاوت از سفر و امکان اقامت در طبیعت نیاز به تعدادی تجهیزات ضروری سفر داشته و چادر مسافرتی یکی از مهم ترین نوع این تجهیزات سفری به شمار می رود. این محصول با تنوع بالایی تولید شده و توانسته پاسخگوی نیاز افراد بر اساس هزینه و تعداد نفرات و مقصد سفر آن ها باشد. در این بین ما به شما چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس را توصیه می کنیم. در ادامه این مقاله می توانید به طور کامل با ساختار این چادر مسافرتی در تمامی ابعاد آشنا شده تا انتخاب ساده تری را داشته باشید. پس همراه با ما باشید.


نوع چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین بخش هایی که در زمان انتخاب چادر مسافرتی مورد توجه قرار گرفته مربوط به نوع آن بوده که اغلب متناسب با نوع سازه های آن تقسیم بندی می شود. چادر های مسافرتی دارای سه نوع فنری ، اتومات و عصایی بوده که این محصول از گروه چادر مسافرتی سایز بزرگ عصایی می باشد. در این نوع طراحی سازه در واقع در داخل ساک محصول شما یک رویه اصلی به همراه تعدادی سازه دریافت خواهید کرد. سازه های نوع عصایی در واقع یک رشته از قطعات کوتاه بوده که از طریق مغناطیسی به یکدیگر متصل می شوند. این نوع سازه ها در واقع می توانند موقعیت محصول را برای استفاده در کوهستان و زمان وزش باد شدید ثابت باقی نگه دارند. البته ایراد این نوع از سازه ها مربوط به زمان راه اندازی آن ها می شود. زیرا این چادر مسافرتی در زمانی بالغ بر 10 دقیقه برای استفاده شما اماده خواهد بود. شما می توانید سازه ها را کاملا باز کرده سپس به بست های تعبیه شده بر روی بدنه اصلی متصل کنید. البته برای ثبات بیشتر در انتهای هر رشته از این سازه ها یک قلاب نیز تعبیه شده که به لبه های رویه چادر مسافرتی وصل می شوند.


ظرفیت و سایز چادر مسافرتی

مورد مهم بعدی در زمان انتخاب مربوط به سایز محصول می باشد. این پارامتر را می توانید به راحتی متناسب با تعداد همسفران خود انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید ظرفیت اعلام شده برای تمامی انواع چادر مسافرتی به استثنای نوع اتومات آن ، بر اساس ظرفیت افراد به صورت نشسته می باشد. چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس محصولی مستطیل شکل با طولی برابر 280 سانتی متر و عرضی بالغ بر 240 سانتی متر است. ارتفاع محصول 180 سانتی متر در نظر گرفته شده تا تمامی افراد خانواده حتی افراد قدبلند نیز بتوانند به راحتی در فضای داخلی محصول تردد داشته باشند. این میزان ظرفیت داخلی در زمان نشسته برای 10 نفر بزرگسال و در زمان دراز کش برای 5 الی 6 نفر بزرگسال مناسب است. توجه داشته باشید این میزان اعلام شده استاندارد بوده و طبیعتا متناسب با سن و سایز افراد همسفر تغییرمی کند.


روش های مراقبت از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس رویه ای از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر با ساختار ضدآب به همراه پوشش دوم براس سقف داشته و سازه های آن از نوع فایبرگلاس هستند. این نوع جنس بدنه باکیفیت وباداوم بوده و موجب شده تا شما بتوانید در تمامی فصول سال این محصول را برای مسافرت های خود به همراه ببرید. برای حفظ طول عمر بالای این چادر مسافرتی نیاز به رعایت نکاتی بوده که به شرح آن می پردازیم. رویه محصول باداوم بوده اما قابلیت اشتعال نیز داشته پس در زمان استفاده آتش و یا حرارت بالا را به این رویه نزدیک نکنید. همچنین لازم بوده از فرو کردن اجسام نوک تیز بر روی بدنه ، راه اندازی چادر بر روی اجسام نوک تیز مانند سنگ و همچنین کشیدن چادر مسافرتی در زمان استفاده بر روی سطح زمین خودداری نمایید. سازه های محصول در عین سبکی استحکام بالایی نیز دارند. اما از زدن ضربه سنگین و یا وارد کردن فشار بالا به این سازه هاب  بپرهیزید.


خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 10 نفره عصایی کلمبوس در حال حاضر در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود بوده که شما می توانید با مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت این محصول را خریداری نمایید.

نوع
عصایی
طول
280 سانتی متر
عرض
240 سانتی متر
ارتفاع
180 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پلی استر
جنس پایه ها
آلومینیوم
اتوماتیک
خیر
دوپوش
بله
ضدآب
بله
تعداد پنجره
3
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمبوس اسپانیا
ظرفیت دراز کش 5 نفر
دارای سایه بان
دارای جیب داخلی
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...