چادر مسافرتی 10 نفره فنری برزنتی دولایه

کد CH 67019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,210,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره فنری برزنتی دولایه یکی دیگر از سری محصولات سفری تولید ایران بوده که ساختاری باکیفیت و قیمت ارزان داشته و توانسته به فروش بالایی در میان خانواده ، گروه های طبعیت گرد و کوهنوردان دست یابد. این چادر مسافرتی دارای ساز های فنری بوده به همین دلیل از سیستم راه اندازی فوری و بدون دخالت دست برخوردار می باشد. البته بخش سقف آن مشابه محصولات اتوماتیک و عصایی دارای یک پوشش اضافی است. این نوع طراحی بدنه تاثیر بالایی بر میزان ضدآب بودن بدنه چادر مسافرتی و همچنین عایق دما بودن بخش سقف آن دارد. برای تهویه مناسب هوا و همچنین دریافت نور کافی در فضای داخلی چادر مسافرتی بر روی بدنه آن علاوه بر درب ابتدایی تعداد 3 عدد پنجره نیز تعبیه شده است. رویه اصلی این چادر مسافرتی از پارچه باکیفیت و ضدآب برزنتی بوده و کف آن از نوع برزنتی دولایه می باشد. سازه های محصول نیز از جنس مرغوب منعطف فایبرگلاس است. این چادر مسافرتی مجهز به یک ساک حمل را طراحی بدنه مشابه کوله پشتی نیز بوده که در زمان سفر حمل و جا به جایی آن را با راحتی همراه می کند. فضای داخلی این محصول برای استفاده تعداد 10 نفر بزرگسال به صورت نشسته و 5 الی 6 نفر بزرگسال در صورت درازکش مناسب می باشد. شما می توانید از این محصول در برابر تمامی شرایط اب و هوایی مانند بارش برف ، بارش باران تابش شدید نور خورشید و... استفاده کرده و نگران اسیب های احتمالی نباشید. با مراجعه به نمایندگی انحصاری اینتکس و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت می توانید این چادر مسافرتی را به صورت فابریک و با قیمت ارزان خریداری نمایید.

نوع فنری
 طول 280 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 012 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 10 نفره فنری برزنتی دولایه

چادر مسافرتی 10 نفره فنری برزنتی دولایه یکی دیگر از وسایلی است که ضرورت آن در سفر اهمیت بسیاری دارد و برای استفاده در طولانی مدت به کار می رود. با وجود این محصول همواره سر پناهی برای افراد در زمان مسافرت وجود دارد و بنابراین در مسافرت دغدغه حضور در محلی ایمن را نداشته و می توانند در هر ساعت از روز و شب در آن اقامت کنند. چادر مسافرتی از نوع فنری می باشد به طوری که در زمان سفر در کم ترین زمان راه اندازی و جمع آوری می شود. این چادر مسافرتی دارای قابلیت های فراوانی نیز می باشد که در فصول گرم سال که افراد تمایل بیش تری به مسافرت رفتن دارند به کار گرفته می شود. تعطیلات مدرسه ها باعث می شود والدین به فکر مسافرت رفتن باشند و برای خود و تمامی اعضای خانواده خود شرایط مورد نیاز برای سفر را مهیا سازند یکی از مهم ترین وسایلی که ضروری نیز می باشد چادر مسافرتی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. با هم به بررسی ویژگی های محصول می پردازیم.


عایق سرما در فصول سرد سال

از آن جایی که مسافرت فصل مشخصی نمی شناسد و افراد در هر روز از سال تمایل به سفر رفتن دارند می توان این چادر مسافرتی را خریداری کرد تا در هر مکانی از آن لذت برد و از کیفیت آن برخوردار شد. یکی از این روزها ممکن است در فصول سر سال باشند و سفر به منطقه ای سرسیر و کوهستانی باشد. در این زمان نیز می توان از چادر مسافرتی 10 نفره استفاده کرد. چرا که بدنه آن عایقی در برابر سرما می باشد و افراد را می تواند در دمای مناسب حفظ کند و از ورود سرما به داخل چادر مسافرتی جلوگیری می کند. این نکته سبب می شود که رطوبت و آب نیز به داخل نفوذ نکند و در واقع بدنه را جزو بدنه های ضد آب دانست. بر حسب این موارد محصول دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد که این گونه مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی و قابلیت خود را به نمایش می گذارد.


مناسب جهت استفاده در گرما

مورد بعدی در مورد کارایی این محصول این است که می توان چادر مسافرتی را در گرما نیز استفاده کرد و شرایط مطلوبی را تجربه نمود به طوری که احساس ناخوشایندی نکرد و امکانات لازم را دارا بود. چادر مسافرتی 10 نفره فنزی به سادگی راه اندازی می شود به طوری که در طول زمان سفر در زمان کم تر از پنج دقیقه راه اندازی صورت می گیرد. این محصول دارای درب و پنجره توری است به همین جهت در فضای باز و در زیر آفتاب نیز می تواند شرایط خوبی را مهیا سازد. این پنجره ها و درب به جهت راحتی افراد در فضاهای مختلف ایجاد شده است و باعث گردش هوا در داخل چادر مسافرتی می شود به گونه ای که همواره هوای مناسب در داخل محصول وجود دارد و سایه نیز در داخل ایجاد شده است. با گردش هوا شرایط مطلوب می شود و قابل تحمل می گردد.


سایبان در بخش بالایی

با توجه به تصویر می بینید که در بالای محصول که سقف آن می باشد سایبانی ایجاد شده است که سبب سایه افتادن در داخل چادر مسافرتی می شود. این امر برای آن است که در داخل خنکی حس شود و گرما با شدت تمام به داخل وارد نشود. سایه بودن می تواند راحتی بیش تری برای استراحت افراد فراهم سازد و تمایل آن ها به استفاده از محصول را افزایش دهد. علاوه بر آن در شرایطی که باران می آید و هوا بد است با نصب محصول در محل های باز با وجود این سایبان سقف دو لایه می شود و در برابر باران و رطوبت غیر قابل نفوذ می گردد و شرایط را ایمن می سازد.


خرید

در صورت تمایل به خرید چادر مسافرتی 10 نفره فنری برزنتی دولایه همین حالا با همکاران ما در واحد فروش اینتکس تهران تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...