چادر مسافرتی 10 نفره F.I.T مدل Frence 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 320 سانتی متر
  • عرض: 210 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی تلفنی و حضوری چادر مسافرتی 10 نفره F.I.T مدل Frence 2 با بهترین قیمت و سازه بسیار قوی و محکم از فروشگاه اینترنتی اینتکس و دریافت درب من

چادر مسافرتی 10 نفره F.I.T مدل Frence 2 نمونه دیگری از چادر های مسافرتی کمپانی اف آی تی می باشد که با نام Frence 2 به فروش می رسد ، مدل اولیه این محصول از ابعاد کوچک تری برخوردار است و برای استفاده 8 نفره مناسب است اما در این محصول تعداد نفراتی که از چادر می توانند استفاده کنند به 10 نفر می رسد . لازم به ذکر است که این تعداد در حالت دراز کش به 5 نفر کاهش می یابد .

 جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه ضخیم راه راه ساخته شده و می تواند عایق خوبی برای ذخیره انرژی گرمایی در داخل چادر شود ، همچنین در برابر سرما نیز مقاوم است ، اما در برابر باران مقاوم نیست به همین دلیل اف آی تی نایلونی نیز برای محصول طراحی کرده است که می توانید با کشیدن آن بر روی چادر مسافرتی محصول را در برابر باران و رطوبت نیز مقاوم کنید . این چادر با توجه به طراحی کلبه مانند خود از ارتفاع بالا تری برخوردار است به همین دلیل رفت و آمد در داخل چادر آسان تر است . 

جنس سازه و ستون های این محصول نیز از فلز ضد زنگ ساخته شده و می تواند در برابر ضربه ، فشار ، رطوبت و ... مقاوم باشد . این محصول دارای دو درب در طرفین و دو پنجره در کناره هاست که می توانید برای رفت و آمد و همچنین تهویه هوا از آن ها استفاده کنید . لازم به ذکر است که درب و پنجره های این محصول مجهز به توری و پشه بند می باشد . شما عزیزان می توانید این محصول را در دو مدل 10 نفره و 8 نفره از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید.

در این بخش از معرفی محصولات قصد داریم تا به شما چادر مسافرتی بزرگ اف آی تی را معرفی کنیم که برای مسافرت های خانوادگی و مسافرتی هایی با تعداد نفرات بالا بسیار کارایی مطلوبی را از خود به نمایش می گذراد . این چادر مسافرتی قابلیت جای گیری ده نفر را درون خود دارد و از بدنه ای برزنتی بهره مند شده است که مناسب برای استفاده در مناطقی بدون باران می باشد و قیمت مقرون به صرفه آن باعث شده است تا به خوبی بتواند جای خود را در میان مردم باز کند . این چادرمسافرتی با توجه به ماهیت استفاده ای که دارد به خوبی توجه برگزارکنندگان تورهای تفریحی را به خود اختصاص داده است و به همین دلیل هر ساله در برخی از فصول سال به فروش فوق العاده ای دست پیدا می کند . گفتنی است که اگر شما هم قصد خرید چادر مسافرتی اف آی تی بزرگ را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید به شما انتقال دهیم .

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای راه راه می باشد که بخش بزرگی از آن از رنگ تقیریبا سفید استفاده شده است و این امر باعث می شود که گرما را از خود عبور دهد و به هنگام استفاده در فصول گرم سال در محیط داخلی چادر مسافرتی هوایی مطلوب را در اختیار داشته باشید . در دو طرف این چادر مسافرتی درب هایی بزرگ تعبیه شده است که با توجه به جمعیت بالای استفاده کننده از این محصول ، ورود و خروج به چادر مسافرتی را سهولت ببخشد . در طرفین دیگر این چادر مسافرتی پنجره هایی استاندارد تعبیه شده است تا به خوبی گردش هوای داخلی را امکان پذیر نماید . باید گفت که این درب ها و پنجره ها مجهز به توری می باشند و در این صورت به راحتی می توانید پنجره ها را باز گذاشته و توری مانع ورود حشرات به بخش داخلی چادر شوند .

جنس بدنه اصلی این چادر مسافرتی از نوع برزنتی می باشد که کیفیت فوق العاده ای را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . اما باید گفت که این نوع برزنت استفاده شده در ساخت چادر مسافرتی اف آی تی در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی ندارد و به همین خاطر در بخش رویه آن می توانید از لایه دوم که از جنس نایلون مقاوم می باشد استفاده کنید . این نوع پوشش باعث می شود تا علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب ، در برابر خروج سرما از بخش داخلی چادر مسافرتی نیز مقاومت بسیار ایده آلی صورت پذیرد . گفتنی است که این ساختار کلی چادر مسافرتی توسط ستون های آلومینیومی نگهداری می شوند که در تست های صورت گرفته دارای استحکام فوق العاده در برابر وزش بادهای شدید نیز است . این پایه ها توسط میخ های نگهدارنده ای که درون پکیج چادر مسافرتی قرار داده شده است بر روی زمین محکم می شوند تا استحکام استانداردی را فراهم آورند .

از جمله مزیت های این چادر مسافرتی می توان به بسته بندی جمع و جور آن اشاره داشت که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و در این خصوص به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها و کمپینگ ها به همراه خود داشته باشید . باید گفت که بسته یندی این چادر مسافرتی به صورت دسته دار می باشد و قابلیت حمل بر روی شونه را خواهد داشت . وزن این چادر مسافرتی به همراه تمامی لوازم جانبی که برای آن تعبیه شده است بالغ بر هشت کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت ده نفره ای که دارد استاندارد می باشد . باید گفت که ظرفیت این چادر مسافرتی در حالت نشسته برابر با ده نفر می باشد و این ظرفیت در حالت خوابیده به پنج نفر کاهش پیدا می کند و بر روی بسته چادر مسافرتی ظرفیت نشسته را ملاک قرار می دهند .

برای خرید چادر مسافرتی ده نفره اف آی تی می توانید همین حالا از طریق نمایندگی ایران اینتکس اقدام کرده و با توجه به راه های موجود خرید خود را نهایی کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .


نوع
مسافرتی
طول
320 سانتی متر
عرض
210 سانتی متر
ارتفاع
200 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پارچه ، نایلون ضد آب
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت 10 الی 12 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 89 در 25.5 در 24.5 سانتی متر
دارای پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...