چادر مسافرتی 12 نفره اتوماتیک دوپوش

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: اتوماتیک
  • طول: 548 سانتی متر
  • عرض: 304 سانتی متر
  • ارتفاع: 204 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره اتوماتیک دوپوش محصولی استاندارد و باکیفیت و ضداب قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی فروش چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 12 نفره اتوماتیک دوپوش یکی از جدیدترین انواع چادر مسافرتی با ابعاد بزرگ بوده که در بهترین سطح کیفیت و مرغوبیت قرار داشته و به دلیل زیبایی ظاهری در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول دارای نشیمنگاهی نسبتا بزرگ در مقایسه با نمونه های مشابه بوده به همین دلیل 12 نفر به راحتی می توانند برای خواب از این محصول استفاده نمایند. برای تولید بدنه محصول از مرغوبترین نوع پلی استر استفاده شده که دارای یک روکش از نوع پلی اورتان است. این ساختار دوام بالایی داشته و کاملا ضداب است. برای تولید سازه های اتوماتیک محصول از جنس فایبرگلاس استفاده شده که وزنی بسیار کم و استحکام بسیار بالایی دارند. این ساختار مناسب و استاندارد موجب شده تا شما بتوانید از این محصول در تمامی شرایط جوی استفاده نمایید. زیرا قرار گرفتن کالا در معرض بارش برف و باران و یا تابش مستقیم نور خورشید نمی تواند اسیبی برای ان ایجاد نماید. این محصول دارای دو عدد درب بزرگ برای ورود و خروج و تعدا شش عدد پنجره بوده که برای جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات به محیط داخلی مجهز به توری شده اند. سقف محصول یک هواکش استاندارد به شمار رفته که دارای پوشش دوم می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

چادر مسافرتی 12 نفره اتوماتیک دوپوش

چادر مسافرتی 12 نفره اتوماتیک دوپوش یک محصول منحصر به فرد با ساختاری استاندارد بوده که برای سفر های خانوادگی و یا کمپینگ در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از ابعاد بسیار بزرگ و طول عمر بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل در کمترین زمان ممکن توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به نقد و بررسی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول جذاب و خرید یک چادر مسافرتی متفاوت توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

تمامی چادر های مسافرتی در نوع ساخت بدنه و ارگونومی ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند تا افراد متناسب با نیاز و سلیقه خود یک محصول را انتخاب نمایند. از ان جا که افراد به دنبال محصول طراحی ظاهری نواورانه بوده پس نیاز به ارائه ساختاری متفاوت احساس می شود. از سوی دیگر چادر های مسافرتی نیاز به طراحی بدنه ایمنی دارند. با رعایت این نکات اساسی چادر مسافرتی 12 نفره اتوماتیک دوپوش به بازار معرفی شده است. این محصول از ارگونومی ساخت مستطیل شکلی برخوردار بوده که با توجه به ارتفاع بلند سقف تمامی افراد به راحتی می توانند از ان استفاده نمایند. با وجود شش  پنجره و دو درب بزرگ در این کالا به نورگیری و هوادهی بیشتر داخل آن کمک بسیاری کرده است. هر کدام از این درب ها و پنجره ها از توری پشه بند و یک روکش از جنس خود بدنه اصلی بهره می برند که توسط زیپ قابلیت باز و بسته شدن را دارند. اما اساس و پایه یک چادر بسته به فریم یا پایه های نگهدارنده خود داشته که در این چادر این فریم ها به شکل اتوماتیک باعث راه اندازی چادر و جمع کردن آن می شوند. این فریم ها به صورت سرخود در بدنه اصلی تعبیه شده و قابلیت اتصال به زمین توسط میخ و طناب مخصوص نصب همراه چادر را دارند. یک پوشش اضافی در قسمت بیرونی سقف این چادر قرار داده شده که سبب می شود تا مقاومت چادر را در برابر برخورد اشیا و آب باران بیش از پیش مقاوم تر کند. همچنین این پوشش اضافی با رنگ روشن و طراحی شیروانی خود به این چادر مسافرتی زیبایی خاصی بخشیده است. بدنه ای این محصول از رنگ های ابی و سفید و طوسی طراحی شده که بسیار چشم نواز می باشد.

جنس بدنه

برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پلی استر با روکش پلی اتیلن استفاده شده که با توجه به ضخامت بالا در برابر باران و وزش باد های شدید مقاومت بالایی دارد. این ساختار کاملا انعطاف پذیر بوده به همین دلیل به راحتی جمع اوری می شود. این جنس بدنه توانایی ثابت نگه داشتن دمای داخلی چادر را داشته که از جمله علل رضایتمندی مصرف کنندگان عنوان می شود. برای تولید سازه های این محصول از فایبرگلاس با وزنی کم و ساختاری ضداب و ضدزنگ استفاده شده است. این ساختار بدنه از طول عمر بالایی برخوردار بوده و قابل استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی می باشد.

ابعاد و وزن

اینی محصول دارای نشیمنگاهی بزرگ بوده به همین دلیل فضای داخلی ان برای خوابیدن 12 نفره کاملا استاندارد می باشد. این محصول با ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی بالغ بر 548 سانتی متر و عرضی برابر 304 سانتی متر است. ارتفاع 204 سانتی متری این محصول موحب تردد اسان افراد خواهد شد. این محصول از وزن بدنه 19 کیلوگرمی برخودار بوده که با توجه به ابعاد بزرگ و ساک حمل یک گزینه مناسب برای سفر های دسته جمعی به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

پایه های این محصول از نوع اتوماتیک طراحی شده تا بتوانید در زمانی کوتاه از ان استفاده نمایید. کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پایه های اصلی را بلند کرده و با فشار دادن دکمه قرار داده شده در آن پایه فرعی که در داخل پایه اصلی قرار داده شده را به سمت بالا بکشید تا حالت قفل شده را به خود بگیرد. انجام باز کردن هر 4 گوشه این چادر کمتر از یک دقیقه برای مصرف کننده زمانبر خواهد بود. برای حفظ طول عمر بالای محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه ان اجتناب کنید. همچنین از واردن کردن ضربه و یا فشار سنگین به سازه های ان جدا پرهیز نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره اتوماتیک دوپوش محصولی با امکان حمل و نصب اسان و دارای ساختاری ضداب با طول عمر بالا می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع
اتوماتیک
طول
548 سانتی متر
عرض
304 سانتی متر
ارتفاع
204 سانتی متر
ظرفیت
12 نفره
جنس بدنه
پارچه پلی استر
جنس پایه
فایبرگلاس
اتوماتیک
است
درپوش
دارد
ضدآب
است
تعداد پنجره
6 عدد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت CORE
ظرفیت دراز کش 12نفر
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...