چادر مسافرتی 12 نفره خیمه ای F.I.T مدل Family 1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 400 سانتی متر
  • عرض: 300 سانتی متر
  • ارتفاع: 200 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید چادر مسافرتی 10 نفره سافاری مدل A10 با ساختار مقاوم و فریم فنری از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب به صورت اینترنتی تلفنی و حضوری

چادر مسافرتی 12 نفره خیمه ای F.I.T مدل Family 1 از سری چادر های مسافرتی متفاوت و پر طرفدار شرکت اف آی تی می باشد که به صورت خیمه تولید شده است ، این محصول برای استفاده 12 نفره طراحی شده است اما نمونه کوچک و 6 نفره آن نیز در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود است که می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید . این محصول دارای بدنه ای از جنس پارچه می باشد ، این پارچه بسیار ضخیم بوده و محافظ خوبی برای سرما می باشد اما به دلیل اینکه ضد آب نیست در کنار محصول نایلون مخصوصی قرار گرفته است که با استفاده از آن می توانید بدنه را کاملا بپوشانید تا در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد . این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای اسکان طولانی مدت می باشد و می تواند سرپناهی ایمن در تمامی شرایط به خصوص شرایط بارانی باشد ، ابعاد بزرگ آن نیز بستر را برای استفاده 12 نفر به طور همزمان راحت تر می کند . جنس پایه های این محصول نیز از فلز ضد زنگ استیل می باشد ، این ستون ها از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند به همین دلیل ایمنی چادر را تضمین می کند . وزن کلی این محصول 19 کیلوگرم می باشد و حجم بسته بندی آن نسبت به دیگر چادر های مسافرتی کمی بزرگتر است به همین دلیل توصیه می شود با وسیله نقلیه اقدام به حمل آن کنید.

چادر مسافرتی 12 نفره خیمه ای F.I.T مدل Family 1

چادر مسافرتی 12 نفره خیمه ای F.I.T مدل Family 1 از جمله چادر های مسافرتی است که با طراحی حرفه ای و ابعاد بزرگ برای مصارف مختلف قابل استفاده می باشد و می تواند یکی از مناسب ترین وسیله ها برای رفتن به سفر های دست جمعی باشد. این محصول خاص دارای بدنه ای ضخیم و جادار است که افراد را با تعداد 12 نفر در داخل خود جای می دهد و به راحتی و آسایش آن ها رسیدگی می کند. از این رو می توان آن را در محل های مختلف قرار داد و از وجود آن نهایت لذت را برد. چادر مسافرتی در زمان های اضطراری نیز به کار می آید و سبب ایجاد سرپناه می شود. در این صورت می توان از آن به عنوان احداث درمانگاه های صحرایی استفاده کرد و برای برخی از افراد محلی مناسب و ایمن را ایجاد نمود. در زمان های ضروری نیز از وجود چادر مسافرتی می توان برای اقامت افراد در زمان بحران استفاده کرد و توانست برای آن ها خوابگاهی ترتیب داد. زمانی که حادثه ای رخ می دهد مانند سیل و زلزله و افراد دچار خرابی خانه و کاشانه خود می شوند می توان از این چادر مسافرتی بزرگ استفاده کرد و برای این افراد آسیب دیده محلی برای اقامت ترتیب داد. در نتیجه ساختمان این محصول برای چنین کارهایی نیز سازگاری داشته است و می تواند در طولانی مدت ظاهر خود را حفظ کند. برای بررسی بیش تر این محصول مفید و مناسب با ما همراه باشید.


بدنه ای با قابلیت های مختلف

چادر مسافرتی دارای ابعاد بزرگی است که می تواند یکی از جادار ترین وسایل مسافرتی را برای افراد ایجاد سازد و توانست با استفاده از آن افراد یک خانواده را در مسافرت در کنار یکدیگر جمع نمود. این محصول دارای یک بدنه می باشد که به شکل چادر های امدادی بوده است و در نتیجه راحتی و آسایش را برای افراد ایجاد می کند. همچنین این محصول با داشتن رویه مقاوم و منحصر به فرد توانایی آن را دارد که در طول استفاده بهترین شرایط را فراهم سازد. رویه این محصول از پارچه ای بسیار ضخیم تشکیل شده است که در زمان استفاده می تواند امنیت را برای افراد ایجاد سازد. به علاوه این محصول با این رویه عایقی در برابر سرما بوده است و به این ترتیب می تواند شرایط ویژه ای را در خارج از خانه تحمل کند و برای استفاده کنندگان نیز موقعیتی منحصر به فرد را ایجاد سازد. از این رو رویه محصول تمامی ویژگی های این چادر مسافرتی را فراهم می سازد و برا استفاده کنندگان بهترین تجربه در سفر را ترتیب می دهد. 


رویه دوم محصول

چادر مسافرتی برای افزایش دوام و طول عمر خود و نیز راحت تر بودن افراد در زمان استفاده از این گونه محصولات رویه ای دیگر در بخش بالایی محصول ایجاد کرده است که در واقع کل بخش سقف را فراگرفته است. درنتیجه می توان گفت که بدنه را غیر قابل نفوذ کرده است و به این ترتیب می توان به راحتی از آن در مناطقی بارانی نیز استفاده کرد. رویه در واقع یک سقف مجزا را تشکیل داده است که به طور خاصی بر روی محصول قرار می گیرد و دوام بخش بالایی آن را افزایش می دهد. چادر مسافرتی مد نظر می تواند در صورت استفاده در مناطق مرطوب از این بخش استفاده کند و راحت ترین موقعیت را برای افراد رقم بزند. از سوی دیگر این رویه قابل جا به جایی نیز بوده است و در صورت تمایل افراد می تا=واند از محل جدا شود.


گردش هوا در داخل محصول

این چادر مسافرتی در زمان استفاده در هوای گرم دارای سیستمی است که می تواند هوا را به راحتی در داخل خود به گردش در بیاورد و بتواند داخل خود را تهویه کند. از این رو دو عدد پنجره بر روی دیواره ها ایجاد شده است که می تواند سبب گردش آزادانه هوا شود. با این حالت داخل بدنه ضد تعریق می شود و افراد را در حالتی مطلوب قرار می دهد. در نتیجه استفاده کنندگان علاقه بیش تری به استفاده از آن پیدا می کنند و تمایل دارند تا در تمامی سفر های خود از این چادر مسافرتی استفاده کنند.


روش خرید محصول

چادر مسافرتی 12 نفره خیمه ای F.I.T مدل Family 1 یکی از با دوام ترین محصولات است که در فروشگاه اینتکس تهران تمامی مدل های آن با ظرفیت های گوناگون به فروش می رسد. شما می توانید به این محل مراجعه کرده و محصول را خریداری کنید.

نوع
مسافرتی
طول
400 سانتی متر
عرض
300 سانتی متر
ارتفاع
200 سانتی متر
ظرفیت
10 نفره
جنس بدنه
پارچه ، نایلون ضد آب
جنس پایه ها
فلزی
اتوماتیک
خیر
دوپوش
خیر
ضدآب
بله
تعداد پنجره
2
سایر ویژگی ها
ظرفیت 10 الی 12 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
ابعاد بسته بندی: 103 در 48 در 34.5
دارای پشه بند
اقلام همراه
ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...