چادر مسافرتی ۱۴ نفره اتوماتیک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,160,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ۱۴ نفره اتوماتیک جدید برند شرکت کلمبوس اسپانیا با کیفیت بسیار عالی و نصب راحت در کمتر از ۲ ثانیه با جنس بدنه ضد آب و باران برای چهارده نفر به صورت نشسته و ۷ نفر به شکل خوابیده با کف پلی استر و ضد آب با ارتفاع زیره ۲۰ سانتی متر جهت جلوگیری از ورود آب به داخل چادر مسافرتی با دوخت پرس شده و و پنجره های توری و چهار پنجره بزرگ و درب ورودی بزرگ زیپی و توری دار با پایه ها و اتصالات قوی و محکم با قیمت ارزان این چادر مسافرتی بسیار سبک و کم حجم است که وزن کامل آن در حدود ۶ کیلوگرم میباشد و بسته بندی بسیار کوچکی دارد که برای حمل آن براحتی میتوانید آنرا جابجا کرده و در سفرهای خود از آن لذت ببرید این چادر مسافرتی نقش یک اتاقک سیار را داراست و در هنگام مسافرت میتوانید یک اتاقک کامل و سبک را با خود به هر جایی همراه داشته باشید 

این چادر مسافرتی اتومات براحتی و با کشیدن طنابی که در قسمت بالای چادر موجود است براحتی باز و نصب خواهد شد اما در هنگام بسته شده بایستی به صورت دستی آنرا جمع کرده و این اتفاق هم در کمتر از ۲ ثانیه به طول می انجامد در مقایسه با دیگر چادر های مسافرتی اتوماتیک میتوان گفت که از هر نظر برتری نسبت به آنها دارد و حتما یکی از پیشنهادات شرکت اینتکس تهران برای خریداران عزیز همین محصول است که این مجموعه افتخار دارد این محصول را به طور مستقیم وارد و بفروش میرساند برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک ۱۴ نفره میتوانید آنرا به سبد خرید خود اضافه کرده و پس از انتخاب نحوه پرداخت و مراحل خرید آنرا درب منزل خود تحویل بگیرید.

چادر مسافرتی 14 نفره اتوماتیک 

چادر های مسافرتی اتوماتیک پرفروش ترین نوع چادر مسافرتی در میان گزینه های دیگر می باشند. به دلیل راه اندازی سریع و ساده توانسته اند بیش ترین بازار فروش را به خود اختصاص دهند. هم چنین این چادر ها در حالت بسته بندی جای کمی را اشغال کرده و حمل و جابه جایی آن ها بسیار ساده می باشد. چادر مسافرتی 14 نفره اتوماتیک یکی از بهترین نمونه های چادر مسافرتی می باشد که بیش ترین تقاضا را از سوی خریداران دارد. این چادر ساخت کشور اسپانیا بوده که شرکت اینتکس تهران انحصارا آن را وارد کرده و در ایران توزیع می نماید. 

ظاهر جذاب 

طراحی ظاهری این چادر مسافرتی به گونه ای است که در کف چادر مساحت آن بیش تر بوده و در سقف چادر مساحت کم می شود. بدنه آن براق بوده که به جذابیت چادر می افزاید. رنگ این چادر مسافرتی آبی تیره می باشد و در کف چادر مشکی است. این چادر دارای در ورودی بسیار بزرگی است که توسط زیپ که دور تا دور در قرار دارد باز و بسته می شود. شکل ظاهری چادر به شکل یک پنج ضلعی است. سه عدد پنجره بزرگ در بدنه چادر مسافرتی تعبیه شده است که نور چادر را تأمین می کند. هم چنین پنجره ها برای تهویه چادر هم لازم می باشند. به علاوه تمامی پنجره ها دارای توری بوده که از ورود حشرات مزاحم به داخل چادر جلوگیری می کند. کف چادر ضد آب بوده و 20 سانتی متر از سطح زمین فاصله دارد تا در هنگام بارندگی آب به داخل چادر نفوذ نکند. 

کیفیت ساخت چادر مسافرتی

این چادر از بهترین مواد اولیه موجود در بازار های جهان ساخته شده است و ضد آب می باشد. هم چنین بسیار ضخیم بوده و تا حد زیادی جلوی برودت هوا را می گیرد. هم چنین دوام و طول عمر بالای این چادر آن را به یک محصول بی رقیب تبدیل می کند. شما باید از نزدیک کردن اشیای تیز به داخل چادر خودداری کنید. هم چنین وسایل داغ و آتش را به بدنه چادر نزدیک نکنید زیرا بدنه قابل اشتعال است و ممکن است باعث آتش سوزی شود. چادر مسافرتی 14 نفره بسیار با دوام بوده و دارای طول عمر بالایی می باشد. هم چنین بدنه چادر تا حد زیادی ضربه و فشار باد را تحمل می کند. پس بهترین گزینه برای مسافرت های طولانی و شب مانی در جنگل می باشد. سازه های این چادر از مواد درجه یک ساخته شده و مانند بسیاری از چادرهای وارداتی در بیرون از اتاق قرار دارد و دیده می شود. راه اندازی این چادر بسیار ساده بوده و در کم تر از چند ثانیه چادر باز می شود. پس از خارج کردن چادر مسافرتی از ساک حمل، طنابی که در بالای چادر قرار دارد را کشیده تا چادر در چند ثانیه باز می شود. هم چنین برای جمع کردن چادر باید آن را به صورت دستی جمع کنیدکه زمان بسیار کمی لازم دارد. در فیلمی که در سایت اینتکس تهران موجود است، این مورد کاملا آموزش داده شده است. 

ظرفیت بالا 

ابعاد این چادر مسافرتی برای استفاده 14 نفر به صورت نشسته مناسب می باشد که در هنگام خواب 7 نفر می توانند از آن استفاده نمایند. هم چنین ورودی بزرگ این چادر رفت و آمد به داخل آن را تسهیل می کند. چادر مسافرتی در داخل بسته بندی حجم بسیار کمی دارد. به همین دلیل به سادگی در مسافرت می توانید آن را همراه خود ببرید بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند. هم چنین وزن آن 6 کیلوگرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگ و ضخامت بدنه، وزن کمی است. در نتیجه حمل و نقل آن بسیار ساده بوده و با توجه به راه اندازی سریع و کیفیت بالا، بسیار مناسب برای سفر می باشد. 

نحوه خرید

چادر مسافرتی 14 نفره اتوماتیک ساخته شده توسط شرکت کلمبوس اسپانیا می باشد که شرکت اینتکس انحصارا آن را وارد کشور کرده و توزیع می نماید. شما با مراجعه به سایت اینتکس تهران می توانید دیگر نمونه های چادرهای مسافرتی را مشاهده نموده و با توجه به طراحی و ظرفیت و دیگر ویژگی ها، چادر مسافرتی مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید. هم چنین جهت مشاوره خرید می توانید با شماره های درج شده در سایت اینتکس تهران تماس گرفته تا مشاوران شما را در انتخاب چادر مناسب راهنمایی کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...